*Jack*
- Skąd pomysł, że ja czegoś chcę? Może po prostu lubię być wredny i sprawiać, by inni ludzie byli wydalani z tego przybytku edukacji? - Nonszalancko oparł się o drzewo z wrednym uśmieszkiem na twarzy.
- Błagam cię, mamy uwierzyć, że nagle stałeś się wrednym lujem? To oczywiste, że masz powód, by nas szantażować. O co chodzi? Bo jeżeli chodzi o hajs to ja bym raczej zastraszał na twoim miejscu kogoś pokroju Kellina, jego rodzice mają w multum hajsu! - odezwałem się, odpychając lekko Alexa, który znów szykował się do ciosu.
- Po prostu was nie lubię. - odpowiedział. Przez chwilę cała nasza trójka milczała, ciszę przerwało pacnięcie ręki Alexa o jego własne czoło.
- Coś się stało, dlatego cię nie było. Teraz to odreagowujesz. Racja? Wspaniale, możesz opowiedzieć mi o swoich problemach. - Wyszczerzył się. Josh spojrzał na niego z mieszanką wściekłości, zdziwienia i zmieszania.
- To nie twój pieprzony interes, Gaskarth. - wysyczał przez zęby.
- Ha! Czyli miałem rację. - odparł na to mój chłopak, podchodząc krok do przodu.
- Wiecie co? Te fotki i może i nie trafią do dyrektora. Nie ważne co zrobicie, on się dowie, w ten czy inny sposób. - Po tych słowach odwrócił się i odszedł w kierunku szkoły.
- To było dziwne. - stwierdziłem.
- Aha. Chyba narobiliśmy sobie wrogów. - Alex pokiwał głową w zamyśleniu.
- Wiedzieliśmy, że to się prędzej czy później wyda. - zauważyłem. Od kiedy zaczęliśmy chodzić, byliśmy pewni, że ludzie w szkole i tak się dowiedzą. Mieliśmy nadzieję, że wydarzy to się później, był nawet plan, żeby po dostaniu świadectw ukończenia trzeciej klasy wszystkim to ogłosić, bo co by nam się mogło stać, ale wyglądało na to, że już teraz będziemy musieli sobie z tym wszystkim poradzić. Wielce prawdopodobne, że wywalą nas z tej szkoły.
- Myślisz, że naprawdę to zrobi? - zapytał mój chłopak.
- Musimy spodziewać się wszystkiego. Wcześniej nigdy bym Josha o to nie posądzał, ale teraz... Nie wiem. - odpowiedziałem.
- Dobra. Chodźmy, obejrzymy jakiś film. Podobno "Taśmy Watykanu" są świetne, jeszcze nie widziałem. Dużo osób twierdzi, że to najstraszniejszy horror ostatniego roku. - I tak zaczął mi opowiadać o filmie.
N/A: Zaczynamy maraton! Przez najbliższy tydzień za każdym razem, gdy rozdział dobije do 15 gwiazdek i będzie pod nim przynajmniej jeden komentarz, pojawi się następny rozdział.
CZYTASZ
Eleven Stories [ZAKOŃCZONE]
Fiksi RemajaJedenaście historii, wszystkie zazębione. Dwadzieścia dwie osoby, wszystkie tak samo "chore", nieakceptowane przez społeczeństwo. Jedna szkoła, w której tępią takich jak oni. I jeden sekret, który nigdy nie miał się wydać. Historia zainspirowan...