3. rész

1.1K 57 0
                                    

Sergio szemszög:

Ülünk az öltözőben, és csendben mélázunk a történteken. Senki nem szól semmit, mindenkit hatása alá vont az elmúlt fél óra. Ránézek a többiekre, az ő szemükből is a teljes tanácstalanságot olvasom ki. Cris az, aki elsőnek vállalja fel a gondolatait.

- Valamit nagyon tudhat a csaj, ha az öreg ennyire oda van érte - néz ránk, mire többen is perverzül elmosolyodnak. Persze, hogy Karim a szócsövük.

- Én se vágnám ki az ágyamból, ha nekem akarná megmutatni, hogy mit tud - nyalja meg a szája szélét.

- Szerintetek megfeküdt Pereznek? - kérdezi most már Sami is.

- Nem - hangzik Marcelo határozott válasza.

- Mit tudsz? - kérdezem tőle, hiszen már a bemutatkozásnál is láttam, hogy valahonnan ismeri a lányt.

- Neked is megvolt? - csap le rá Benzema azonnal. - Milyen a csaj? Mit szeret?

- Állj le! - szól rá erélyesen. - Nem volt meg, de ismerem. Amit tudok róla, annyi, hogy utoljára a Santosnál volt edző.

- Mármint annál a Santosnál, akik most nyerték meg a Brazil kupát? - nézünk rá kíváncsian, mire bólint.

- Akkor nem lehet rossz - mormogom csak úgy magamnak.

- Szerintetek ott tartott külön edzéseket? - kérdezi szemöldök húzogatva az őrült francia.

- Te teljesen romlott vagy - röhögünk fel, majd visszatérünk az eredeti problémánkhoz.

- De mégiscsak nő! Rajtunk fog röhögni az összes csapat, hogy óvónénit kaptunk - akadékoskodtak többen is.

- Nem mindegy? - szólt közbe Iker az ő csendes módján, de mégis mindenki odafigyelt rá. - A lényeg, hogy a " Mester " elment, itt hagyva minket a szarban. Engem már az sem érdekelne, ha transzvesztita lenne csak rendesen tegye a dolgát. Perez pedig azt mondta, hogy megbízik benne. Lehet, hogy rosszul teszem, de én hiszek neki. Ő sem hülye, hogy a nyakunkba varrjon valakit, aki semmit nem ért a focihoz. Márpedig egy másik csapatot már kupához juttatott, tehát tud valamit.

Mély csend telepedett ránk. Emésztettük a kapus mondatait.

- Szerintem adjunk neki egy esélyt - mondom halkan, erre mindenki rám néz, majd mint valami jelre egyszerre bólint az egész csapat.

- Na, ezt megbeszéltük - áll fel Ronaldo a padról. - Ha már szabadnapot kaptunk töltsük el hasznosan - vigyorog. - Megyek, megvizsgálom behatóbban Irinát.

- Cris! - kiáltunk rá felháborodva, mire ő csak felnevet.

- Most mi van? Bepótolom az elmaradt edzést - lép ki gyorsan az öltözőből, mert máris fél pár cipők csapódnak a csukott ajtónak.

- Én is megyek, sziasztok! - sietek a barátom után, hisz ő hozott a kocsijával, és nincs kedvem gyalogolni hazáig.

- Várj már meg! - kiáltok utána a parkolóban, de ő csak rohan a kocsijához és agy cetlit vesz ki az ablaktörlő mögül. Elolvassa, majd vigyorogva gyűri össze.

- Mi az? - nézek rá kíváncsian.

- Semmi, csak megkezdődik a vadászidény. - néz rám sejtelmesen, majd hozzáteszi. - Azon gondolkodom, hogy nem is olyan rossz ötlet ez a női edző - somolyog titokzatosan. Én pedig nem értek az egészből semmit.

10/10Where stories live. Discover now