Lola
- Sziasztok! - köszöntött minket az ajtóban a házigazda és szemével végig pásztázta a testemet. - Hola, Lola - vigyorogott rám. Ha nem tudnám, hogy nem iszik alkoholt, azt hinném, hogy be van csípve.
- Hola Cris - küldtem felé egy forró pillantást, mert meg kell hagyni rohadt jól nézett ki.
Láttam rajta, hogy nagyot nyel, de aztán megjelent mellettünk Irina és a vad éjszakáról szóló terveim szertefoszlottak. Bocsánatkérőn nézett rám, majd a következő érkezőhöz fordult, hogy köszöntse.
- Megyek iszom valamit - hagytam ott a gerlepárom és az ideiglenesen felállított bárpulthoz léptem.
- Mit adhatok a hölgynek? - mosolygott rám a mixerfiú.
- Mindegy. Rád bízom csak erős legyen.
Míg az italomat készítette, kíváncsian néztem körül a házban és az embereken.
- Parancsoljon - tolt felém egy nagyon guszta koktélt.
Belekóstoltam és elégedetten cuppantottam.
- Finom - néztem a srácra elismerően. - Mi ez?
- Zombie. Baccardi, három féle rum és egy kis sherry. Remélem elég ütős? - vigyorog rám.
- Tökéletes - kortyoltam bele újra.
- Helló Főnökasszony! - köszönt rám egy vigyorgó francia. - Csak így egyedül?
- Karim! Micsoda meglepetés? - ironizáltam. - Miért ki van kötve, hogy csak párok jöhetnek? - húztam el a szemöldököm.
- Nem...én csak... - habogott, mire elnevettem magam.
- Nyugi már, lazíts. Csak hülyültem. Most nem az edzésen vagyunk, de mi a fene van veled, hogy ennyire mimóza lettél? - kíváncsiskodtam.
- Nem sokára apa leszek - nézett rám boldogan, míg nekem megakadt a koktél a torkomon. Köhögni kezdtem, ahogy az alkohol végig marta a nyelőcsövemet.
- Gratulálok - erőltettem egy mosolyt az arcomra. - Lehet már tudni, hogy mi lesz?
- Ha minden igaz, kislány - mondta csillogó szemekkel, bennem pedig újra tanyát ver az üresség.
- Még egyet légyszíves - mutattam a mixernek az üres poharamra, aki azonnal neki állt keverni a következő adagomat. Mikor kész lett, kezembe vettem és elindultam körbenézni. Az idő előrehaladtával egyre többen lettünk. Mindenki jókedvű volt, köszönhetően a mixerek csodálatos koktéljainak. Én a harmadik Zombiem után leálltam,nem akartam lerészegedni, bár ez is eléggé fejbe vágott. A csapatom tagjai felváltva kértek fel táncolni és én boldogan mentem velük.
- Ugye nem terheled túl a bokádat? - kérdezte Iker aggódva miközben vele táncoltam.
- Remélem - mondtam nevetve -, de mit csináljak, ha mindenki meg akar táncoltatni? - kacsintottam rá. - Nem akarok senkit megbántani.
- Azért vigyázz magadra - mosolygott kedvesen.
- Megpróbálok - fogadkoztam. - Ne haragudj, de most elmegyek a mosdóba - léptem el a kapustól és az emelet felé vettem az irányt. Ahogy haladtam felfelé úgy halkult el a zene és egyre kevesebb emberbe botlottam bele.
Most merre? - néztem kérdőn végig a kétfelé nyíló folyosón. - Mi a fenének valakinek ekkora ház? - morogtam, mikor már a sokadik rossz helyiségbe nyitottam be. A következő ajtón belépve megkönnyebbültem, mert végre egy fürdőszoba volt, de ahogy felkapcsoltam a villanyt, ijedten sikkantottam egyet.
YOU ARE READING
10/10
FanfictionMeredten néztem magam elé, teljesen kizárva a külvilágot. El akartam menekülni valahová, ahol egyedül lehetek, de nem lehetett. Könnyeim már elapadtak, sós maszkot szárítva az arcomra. - Lolita - nyitott be apám az ajtón, mire felkaptam a fejem. - K...