95. rész

575 28 0
                                    

Cris

Figyeltem Lolát, ahogy szinte tövig rágva a körmeit, tapadt a plazma tévére és minden érzékszervével a sorsolásra koncentrált. Néhányan úgy döntöttünk, hogy vele maradunk, mikor közölte, hogy megnézi a közvetítést. Persze az ajánlkozók közt ott volt Ramos is, akihez a lány egyre közelebb került az elmúlt időkben. Láttam rajtuk, hogy még maguk sem tudják, hogy mit kezdjenek a köztük kialakuló érzésekkel, így szépen lassan kihátráltam a megegyezésünkből, amit Lolával tudattam is. Egy megkönnyebbült sóhaj volt a válasz és egy csodálatos mosoly, amit sosem fogok elfelejteni, ahogy a vele eltöltött időt sem.

- Könyörgöm Figo - suttogta maga elé az edzőnk - valami jót húzz nekünk.

- Ki a jó? - néztem kíváncsian rá.

- Elsőre örülnék, ha nem most kéne összecsapnunk a matracosokkal vagy a Barcával - sóhajtotta. - Sok a sérült és nem szeretném, ha ezen múlna a tizedik - mosolyodott el halványan, majd visszafordult a képernyő felé. - Basszus - húzta el a száját, mikor a United mellé felkerült a Bayern neve. - Bármelyik jó lett volna. Na nem baj, még ott a Chelsea - motyogta maga elé.

- Meg Mou - húzta el Iker a száját, amin nem is csodálkoztunk, hiszen köztudott volt, hogy a volt edzőnk és a Kapitány nem túl baráti viszonyban vált el egymástól.

- Bizony - nézett rá Lola kedvesen. - Úgy szeretném megmutatni annak az öntelt hólyagnak, hogy mit is hagyott itt - mutatott végig rajtunk.

- Miért, mit? - kérdezte Pepe vigyorogva.

- Most tényleg azt szeretnéd, ha fényeznélek? - húzta fel a szemöldökét a lány.

- Ühüm - bólogatott Marcelo is. - Néha jól esik egy kis dicséret a megfáradt lelkünknek.

- Menj a fenébe! - legyintette nyakon Lola a brazilt nevetve, majd hirtelen felhangosította a tévét.

"- ...és a PSG. ellenfele a ...Chelsea lesz - bontotta ki a kezében tartott cetlit Figo.

- Bassza meg - morogta az edzőnk az orra alá. - Tuti, hogy valamelyiket megkapjuk - utalt az előző beszélgetésünkre, de az ő szeme is elkerekedett, mikor a következő párosításnál meglátta a táblát, ami azt jelezte, hogy a Barca és az Atletico egymással fog küzdeni a legjobb négy közé jutásért. - Ez az! - ugrott fel boldogan. - Imádom a kezeidet te portugál zseni - cuppantott a képernyő felé.

- Köszi az elismerést - dőltem hátra vigyorogva, mire a többiek Ramos kivételével elnevették magukat.

- Kapd be te dinka! - csapott a vállamra Lola, de láttam rajta, hogy a jókedvét most nem tudom elvenni.

- Akkor ez most azt jelenti, hogy a Dortmunddal játszunk? - kérdezte Karim felnézve a telefonjából, ami lassan a kezéhez nőtt.

A lány csak megforgatta a szemeit és visszaült a helyére, hogy végig nézze a műsort.

- Csönd legyen - szólt ránk, mert mi azonnal hangos tervezgetésekbe kezdtünk, hogy hogyan fogjuk legyőzni az újabb német csapatot. Elhallgattunk és tekintetünkkel mi is rátapadtunk a tévére, ahol Figo éppen az utolsó párost húzta ki, hogy bizonyítsa a sorsolás hitelességét.

- Hölgyeim és uraim - mondta, miközben a golyók tetejét csavarta le - el kell mondanom, hogy eljött az a pillanat, amikor nagyon bánom, hogy visszavonultam - mosolygott a kamerába.

- Ezt hogy érted Luis? - nézett rá a másik ceremónia mester értetlenül.

- Jaj, Gianni - csóválta meg a fejét rosszallóan a portugál focista - ne mond, hogy nem tudod, mire gondolok?

10/10Where stories live. Discover now