Lola
- Szia, Lolo! - nevetett rám és mielőtt észbe kaptam volna, már a nyakamba ugrott.
- Lolo? - húzkodta a szemöldökét Xabi vigyorogva.
- Kuss! - dörrentem rá. - Csak Clarisse hívhat így. Ha megtudom, hogy elmondtad valakinek, megkeserítem az életed - néztem rá szigorúan, majd a barátnőmhöz fordultam.
- Hiányoztál, te dinka!
- Én is szeretlek - dobta le magát mellém, vigyázva, hogy ne érjen a fájós lábamhoz.
Alonso csak kapkodta a fejét köztünk.
- Ezer éve nem láttalak - néztem végig a nőn, aki nagyon csinos volt, még a szülés után is.
- Hát ja, utoljára akkor találkoztunk, mikor... - hirtelen hallagtott el, mert neki is bevillant az utolsó találkozásunk, ami egy kórházi ágy mellett történt.
- Maradjunk annyiban, hogy régen volt - tereltem el a gondolatainkat.
- Ja - pislogott rám megértőn. - Mesélj, mi a fenét csináltál, hogy megint gipszben vagy?
- Loholtam a pasik után - vigyorogtam, mire Xabi felröhögött. - Mi van? - néztünk rá kíváncsian.
- Olyanok vagytok, mint két öregasszony egy kabaré jelenetből.
Két oldalról kapta a nyakonvágást, hogy nehogy csálé legyen a feje.
- Segítség! - kiabált nevetve. - Meg akarnak ölni!
- Ha megakarnálak, már nem élnél - néztem rá gúnyos mosollyal.
- Cöcö - adott hangot hitetlenkedésének.
- A helyedben nem kezdenék ki Lolával, mert három évig önvédelmet tanult - nézegette a körmeit Clarisse.
Xabi tátott szájjal nézett rám.
- Te tudsz verekedni?
- Egy kicsit - mutattam az ujjaim közt egy elenyésző távolságot. Nem akartam a baszk orrára kötni, hogy az egyetem alatt illegális verekedéseken vezettem le a feszültségemet.
- Kezdek tőled félni - húzódott arrébb Xabi.
- Azt jól teszed - nevetett fel a barátnőm.
- Ne ijesztgesd már - néztem csúnyán Clarissera
- Most már értem, hogy Simeone mitől borult akkorát - hümmögött a focista.
- Nem jegelhetnénk ezt a témát? - húztam el a számat. - Beszéljünk másról.
- Akkor vissza a kiindulópontig. Mit csináltál a lábaddal? - kérdezte újra a barátnőm.
- Tegnap, edzésen, Ramos véletlenül eltrafálta.
- Mert olyan béna, mint a ...
- Xabi! - szóltam rá. - Elbaszta. Ő is tudja, mi is tudjuk, de nem kell ezért folyamatosan piszkálni.
- Eltört? - kíváncsiskodott tovább a nő, meg sem hallva Alonso morgását.
- Igen, de nem olyan vészes. Csak nem csinálhatok semmit egyedül.
- Szívás - kacagott fel, mert tudta, hogy útálok másokra szorulni.
- Még fürdeni se mehetek egyedül. Segítenél? - néztem rá bociszemekkel.
- Persze, szívesen. Mit csináljak?
- Először is fel kéne jutnom az emeletre, hogy legyen váltóruhám, aztán gyere be velem, mert állítólag egyedül veszélyes zuhanyoznom - forgattam meg a szemeimet, Pirri szavait idézve.
YOU ARE READING
10/10
FanfictionMeredten néztem magam elé, teljesen kizárva a külvilágot. El akartam menekülni valahová, ahol egyedül lehetek, de nem lehetett. Könnyeim már elapadtak, sós maszkot szárítva az arcomra. - Lolita - nyitott be apám az ajtón, mire felkaptam a fejem. - K...