Sergio
Még mindig remegtem az idegtől. Ha tegnap nem alszom Lolánál, az a szemét újból a padlóra küldi a lányt. Jóleső érzés volt megint behúzni neki, bár a pofámat nem kellett volna kinyitnom, mert így Lola bepipult rám.
- Hola Sese! - állt meg a járda mellett Cris a kocsijával.
- Hola - morogtam az orrom alá, majd megkerültem az autót és beültem mellé. Még a múlt héten megbeszéltük, hogy együtt megyünk az új kollekció fotózására.
- Minden oké? - nézett rám érdeklődve a portugál, majd visszafordult, hogy a forgalomra figyeljen.
- Hagyjuk - dörzsöltem meg az államat fáradtan, hiszen alig aludtam tegnap óta valamit, mert mindig Lola kattogott az agyamban.
- Hé! Mesélj csak - szólt rám Cris ellentmondást nem tűrően.
- Az a köcsög ott járt Lolánál - mondtam, miközben kibámultam az ablakon.
- Mi van? Azok után volt képe? - szorította meg a kormányt, úgy hogy az ujjai elfehéredtek.
- Ha nem vagyok ott... - nyeltem le a mérgem.
- Akkor? - türelmetlenkedett Cris. - Mond már! - kiáltott fel idegesen.
- Maradjunk annyiban, hogy jó hogy ott voltam.
- A rohadék! - csapott teljes erőből a kormányra. - Remélem elintézted? - nézett rám villámló tekintettel.
- Adtam neki, de aztán Lola mindkettőnket kidobott.
- Miért?
- Eljárt a szám - nyögtem ki hatalmas bűntudattal a hangomban. Cris "whatthefuck" fejjel nézett rám. - Idegességemben elugattam, hogy Lola terhes volt tőle.
- Baszd meg! Te teljesen hülye vagy! - szorította össze a száját mérgesen.
- Tudom. Elcsesztem - fújtam ki a levegőmet. - Az volt a legrosszabb, hogy elküldött a fenébe, de mielőtt leléptem volna, rosszul lett, de nem hagyta, hogy segítsek - húztam el a számat.
- Kibaszott kemény csaj - sóhajtott fel Cris. - Senkit nem ismertem még, aki egy ekkora pofon után így feltudott állni - mondta furcsán, érzelmekkel teli hangon.
- Szereted? - csúszott ki a számon, majd mivel már megtörtént, kíváncsian vártam a feleletét.
- Arra akarsz kilyukadni, hogy szerelmes vagyok-e belé? - kérdezett vissza.
- Aha.
- Miért?
- Csak érdekel - vontam meg a vállam nemtörődöm módon, de közben alig vártam, hogy mi lesz a válasza.
- Nem. Mármint nem vagyok belé szerelmes. Szeretem, mert egy nagyon jó ember, jó edző és kurva jó csaj, de nekem csak két szerelmem van. A fiam és a foci.
- Akkor mi ez köztetek? - pislogtam rá meglepetten és próbáltam kihasználni, hogy ennyire közlékeny Lolával kapcsolatban. Tisztában kellett lennem a dolgokkal. - Láttalak vele "úgy".
- Én is láttalak vele "úgy" mégsem kérdezem meg, hogy szerelmes vagy-e belé - nézett rám zord tekintettel majd az arcomat látva elbizonytalanodott. - Te...? Na ne - nevette el magát kínjában. - Te belezúgtál.
- Dehogyis - tagadtam, de közben el is gondolkodtatott, amit mondott. Lehet, hogy tényleg érzek valamit a lány iránt? - Várjunk csak? Mi az, hogy láttál vele? - tértem észhez.
- Szilveszterkor rátok nyitottam - mondta úgy, hogy egyetlen arcizma se rándult.
- Te végig tudtad? Tudtad és hagytad, hogy hülyét csináljak magamból? - néztem rá döbbenten.
YOU ARE READING
10/10
FanfictionMeredten néztem magam elé, teljesen kizárva a külvilágot. El akartam menekülni valahová, ahol egyedül lehetek, de nem lehetett. Könnyeim már elapadtak, sós maszkot szárítva az arcomra. - Lolita - nyitott be apám az ajtón, mire felkaptam a fejem. - K...