Bölüm 15

6.2K 623 24
                                    

Vermilion: kırmızı-turuncu arası bir renk kırmızıya daha yakın.

https://tr.wikipedia.org/wiki/Renkler_listesi

--------------------------------------------------------------------------

Seyis bizi malikanenin bulunduğu tepenin tepesine götürdü. Şehir ve okyanus buradan gözüküyor. Geenois'in limanında ne kadar çok gemi var demekten kendimi alamadım. Keşke orayı da gezseydim. Neyse çok rüzgarlı burası. Ama şehir gürültüsünden sonra gerçekten iyi geldi. Zenginlerin neden şehrin içinde yaşamadığını şehri gezince anladım.

"Benle gelin" dedikten sonra arabadan indim. Seyisin bizi duyamayacağı kadar uzaklaştıktan sonra konuşmaya başladım.

"Lura sen neden bu haldesin bilmiyorum ve merak etmekteyim. Rhene senin neden böyle olduğunu az çok biliyorum. Malum az önce arkadaşların öldürüldü ve özgürlüğün elinden alındı. Seninkine benzer bir durumu bende yaşadım. Ailemi ansızın kaybettim. Bu yüzden ailemden çok şey öğrenemedim. Lakin babamın son konuşmasında ki öğütlerden biri sizi ilgilendiriyor. Yanındakilere ve altındakilere zulüm etme dedi. Siz de benim kölelerimsiniz. Bu yüzden size zulüm etmeyeceğim ve kimsenin etmesine müsaade etmeyeceğim. Bir probleminiz olduğunda bana gelmekten asla çekinmeyin. Şuan sizi azat etmem mümkün değil. Böyle bir güce sahip değilim lakin 4 sene ye kadar böyle bir güce sahip olacağımı düşünüyorum. Fakat bu süre zarfında bana ihanet ederseniz sizi öldürürüm. Konuşmama devam etmeden önce düşünceleriniz duymak istiyorum." dedim. Karşılarında bu yaşta böyle bir konuşma yapan birini görmeleri onları şaşırtmıştır diye düşünürken sadece Rhene'nin şaşırdığını gördüm. Gerçi normal, benim o tuhaf dönüşümümden sonra Lura'nın benim hakkımda ki şaşırma limitleri bayağı yukarılara çıkmıştır.

"Efendim, Ben sandım ki, Beni köle ticaret merkezine satacaklar. Benim görevim sizi fark ettirmeden izlemekti. Sizin aniden ve sebepsiz bayılmanızdan beni sorumlu tutmuşlardı. Bu yüzden tekrar oraya gitmek istemememden dolayı ağlıyor ve yalvarıyordum. Benim dönecek bir yerim yok. Ailem beni para karşılığında sattı." dedi Lura.

"Bir daha kimseye yalvarmayın. Sizler benim kölemsiniz ama bu demek değil ki karşınızdakine saygısızlık yapın. Her kim olursa olsun saygı da asla kusur etmeyin." dedim.

"Onlar benim arkadaşlarım değildi. Ama sokaklarda yaşamak istiyorsan tek gezemezsin. Bir çeteye girmen gerekir. Dört yıl sonra beni özgür bırakacağına söz veriyorsan dört yıl boyunca dediklerini yapacağım." dedi Rhene

"Söz veriyorum, İlk olarak güçlenmemiz gerekiyor. 4 yıl boyunca kendime ve size babamın tabiri ile günlük görevler vereceğim. Bu bizim güçlenmemizi sağlayacak. İkinci olarak şehri gezerken daha net bir şekilde fark ettim. Para ciddi bir güç sağlıyor. Aelath parasına güvenemem. Çünkü her hareketim Aelath kontrolünde olur. Buda benim her istediğimi yapmamda engel olabilir. Bu yüzden para kazanmamız gerekiyor. Kısa zamanda çok para kazanma hakkında fikri olan var mı ? Gerçi kütüphaneye gidip araştırma yapacağım ama sizinde fikirleriniz benim için önemli."

"Bir şeyler duydum ama bana göre gerçek olmayan bir söylenti. Sokaklarda Karaduvar bir şehir efsanesini çok duyarsın. Orada dövüşler, kumar, ticaret vb. yollar ile çok para kazanılıyormuş. Her serserinin hayali oraya gitmek ve zengin olmaktır. Lakin yeri çok gizliymiş. Hatta bir söz vardır. Karaduvarı bulamazsın, çağrılırsın diye." dedi Rhene. Luraya döndüm bir fikri var ise konuşsun diye fakat o kafasını öne eğmekteydi sanırım bir fikri olmadığı için utandı.

"Tamam artık eve gidebiliriz" dedim ve arabaya doğru yürümeye başladık. 

Zorlu bir süreç beni bekliyor. Bu 4 sene boyunca elimden geldiği en iyi şekilde değerlendirmem gerekmekte.

Han (1. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin