Başlıktan da okuduğunuz gibi bir özet hazırladım zira bu konu hakkında çok fazla istek geldi.
------------------------------------------
Han, anne karnında 6 aylık iken akıl baliğ oldu. 8 aylık iken filan doğdu. Doğduğundan beri nasıl yaptığını bilmese de tuhaf esrarengiz büyüler kullanabiliyordu. Küçük bir çiftlikte doğup 4 yaşına kadar orada yaşadı. Bir trajedi ile annesini ve babası gözlerinin önünde öldürüldü. Aelath yani babasının arkadaşı onu evlat edinip yaşadığı şehir olan Geenois'e getirdi.
Geenois, Phaelon krallığının başkenti aynı zamanda bir kıyı şehridir. Aelath burada kral danışmanlığı yapar. Bu şehirde birde Karaduvar denilen bir yeraltı mahallesi var. Burada nadir eşyalar, köleler vs. satılır. Herkes Karaduvara giremez varlığını bile pek çok kişi bilmez.
Han zihin hapishanesinde bulunan devasa büyük siyah küreye dokunmasıyla birlikte tuhaf bir form elde etti ve aynı zamanda diğer küreler Han'ın etrafında dönmeye başladı.
Aelath'ın kölesi Lura, Han'ı tuhaf formda görünce Han Lura'yı ve Rhene'yi kişisel kölesi yaptı.
Aelath'ın kralın verdiği bir görev yüzünden Glaedas kıtasına gitti. Han, hocası olan Aelath dönene kadar sabahları kütüphanede öğleden sonları büyü antrenmanları yapmaya başladı. Aynı zamanda Lura ve Rhene de güçlensin diye onları azat ederek gümüş kartal birliğine yolladı.
Han bir gün gene kütüphaneden çıktığı esnada bir kaç serserinin Rina isimli yarı elfi kaçırmaya çalıştığını gördü. Rina'yı kurtardı ve Abum denen kişinin canını bağışladı.
Abum'a biraz para vererek karaduvara ticaret öğrenmesi için yolladı. Bu esnada Rina'nın ailesi Rina'yı satmaya kalkınca Satın alan kişiyi öldüren Han adamın tüm mal varlığına da el koydu. Bu sayede çok güçlenen Abum Rhene'nin yardımıyla bir çok suikast gerçekleştirerek Geenois'de söz sahibi oldu.
Han daha çok para kazanmak için nadir bitki yetiştirmenin iyi bir fikir olduğunu düşündü ve Juniper isimli botanikçi bir kızla tanıştı. Juniper başlarda başarırız oluyordu. Bu esnada Abum'un eline 7 tane nadir köle gelmişti. Bunlar Oja isminde bir Lamia, Ahit ve Anit isimlerinde ikiz ay elfleri, ELmon, Nerina ve Faye isimlerinde orman elfleri ve Fenelis isminde bir dryad vardı. Fenelis ve Juniper birlikte bazı bitkileri üretmeye başardılar. Elmon geçmişinde avcı olduğu için ürünlerin güvenliğinden o sorumlu oldu. Faye kendini babasının mesleği olan doktorluğu seçti.
Han büyüyüp 9 yaşına gelince büyücülük akademisi sınavlarına girdi ve birinci olarak sınavları geçti. Birincilere verilen villada yaşamaya başladı. Aynı zamanda akademi Han'a Panu isminde kişisel bir köle verdi.
Han eğitim için zorlu bir hoca olan Prof. Leofric Batwrih ikna etti ve öğrenci oldu.
-------------------------------------------------
Özetin özeti gibi oldu. [:D]
Bence bu yeterli aradaki olaylar ve ayrıntı için tekrar okunması gerek
İyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Han (1. Kitap)
FantasyBuraya kitabın okunması için çekici laflar, metinler veya şiirler yazabilirim... Fakat benim tarzım değil. Dahası kitapları böyle değerlendirmek hoş değil. Bu bölümde kitap hakkında biraz bilgi vermek yeterli bence. Konusu: Han adlı karakterin f...