Başlıktan da belli olduğu gibi arkadaşlar, bölüm değil genel bir bilgilendirme hazırladım. Nitekim erkeklerin çoğu bilgisayar oyunları oynadıkları için bir çok şeyi biliyorlar. Lakin kızlar yada oyun oynamayanlar bilmiyor bu yüzden böyle bir şey hazırladım. Ha , tabi birde benim anlatamamamdan kaynaklanan açıklar olduğu için.
Bunu kendimi övmek için söylemiyorum hatta açgözlü olduğumu düşünüyorum. Okuduğum tüm kitaplar ve mangalar aynı zamanda izlediğim tüm animelerden daha geniş bir evrene sahip bir kitap yaptım. Şu ırkta olmasın, bu büyü çeşidi de olmasın demedim. Hepsini kattım(katacağım). Yılan kadın türlerini bile ayırdım. İleride Siren ve deniz kızlarını da ayıracağım vs.(daha fazla örnek vermeyeyim heyecan kaçmasın) Kısacası evrenimde gözümden kaçan bir yaratık veya mitolojik bir şey yoksa kesin olacak. Hatta sanki küçük evrenmiş gibi doymadım bide kendim ırklar yaptım... Açım dememdeki sebep bu aslında.
İlk yazarken büyü sistemi için 8-9 saat kesintisiz düşündüm. Bu esnada yazamıyordum nitekim tüm hikaye bu sisteme bağlı. Bulduğum küre sistemi beni tatmin ediyor. Bana özgüdür, başka bir yerde varsa moralim bozulur. 2 gündür silah sistemini düşünüyorum... Beklenti, büyük olmasın. Çünkü bulduğum sistemler çok içime sinmiyor.
Önemli ayrıntı: Eğer bir kişide element küresi yok ise dövüşçü küresi vardır.
IRKLAR:
İnsanlar:
-Vermilion rengi dövüşçü küresi var.
İnsanlar hakkında açıklama yapmaya gerek yok. Ekstra bir özellikleri yok. İnsan işte. Nüfusu en çok olan ırklardan biri desek yeter. :)
Kurtadamlar:
-Hızlı yenilenme özelliği vardır.(Wolverine gibi)
-Duyuları çok gelişmiştir. Uzağı yakın yapabilirler.
-Göçebe yaşarlar(Khas'frao denen topraklarda)
-Onur onlar için herşeyden önemlidir.
-Sürü halinde avlanırlar bu yüzden iletişim çok önemlidir.
-Koyu yeşil dövüşçü küreleri vardır.
-Formları vardır. Birincisi Tüm kurtadamların dönüşebildiği kurt formu: Normal bir kurdun 5 katı daha büyüklerdir. Hızı, duyuları, gücü, birbiri ile olan iletişimi ve vahşiliği artıyor.
Yarı insan yarı kurtadam: 1/1000 ihtimalli doğum ile gelen bir özellik. Kurt formundan daha iri, daha kaslı, daha vahşi (pençe ve dişlerin sağlamlığı ve büyüklükleri) ve manevra kabiliyetleri artıyor ama iletişim özelliği de azalıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Han (1. Kitap)
FantasyBuraya kitabın okunması için çekici laflar, metinler veya şiirler yazabilirim... Fakat benim tarzım değil. Dahası kitapları böyle değerlendirmek hoş değil. Bu bölümde kitap hakkında biraz bilgi vermek yeterli bence. Konusu: Han adlı karakterin f...