Panu, efendisi Han'ın odasına girerek efendisi Han'ı uyandırmak istedi. Panu daha merdivenlerden çıkarken Han, Panu'nun ayak ve nefes alış-veriş seslerinden dolayı uyanmıştı. Panu odaya girdiğinde efendisi Han'ın üstünü giydiğini gördü. Utanarak hemen arkasını döndü.
Han üstünü giydikten sonra merdivenlerden mutfağa giderken Köle Sever Abum zihin taşını kullanarak Han'la iletişime geçti. "Efendim, acilen şehrin dışındaki malikaneye gelir misiniz?" dedi.
Han, Abum'un sesini telaşlı görünce endişelenmeden edemedi "Geliyorum Abum" dedi. Ardından Panu'ya dönerek "Panu malikaneye gidiyoruz" dedi.
Panu ve Han hemen evden çıktılar. Panu şaşkındı. Çünkü Han, Panu'nun hazırladığı kahvaltıyı bile toplamasına bile izin vermeden evden çıkarmıştı.
------------------------------------------------------
Han ile Panu malikaneye geldiklerinde Han, kapıda Anit'i görünce şaşırdı. "Hoş geldin Anit. Giam'dan ne zaman geldin? Oralarda iyi misin?" dedi Han.
Anit mutlu ve gülen bir yüzle hafifçe kafasını eğerek Han'ı selamladı ve "Teşekkürler efendim. Dün gece geldim efendim. Sağ olun yolladığınız para ve itibarınız sayesinde rahat şekilde okuyorum." dedi.
Han tebessüm ederek içeri girdi. İçeride Lura, Ahit, Oja, Rhene, Abum, Juniper, Faye, Fenelis ve Elmon vardı. Han herkesin bir arada olduğunu görünce bir tür parti olduğunu düşündü. Fakat herkesin suratındaki tedirginliği görünce sakince baş köşedeki koltuğa oturarak "dinliyorum" dedi.
Köle Sever Abum, bir kaç öksürmeden sonra "Efendim, başımız dertte" dedi.
Han hiç bir surat ifadesi vermeyerek "Dinliyorum" dedi.
Oja, efendisi Han ile göz teması kurmaktan kaçınarak konuya girdi. "Efendim... Biz bir hata yaptık. Büyük bir hata" dedi.
Han sinirlenmeye başlayarak "Ne yaptınız? Elmon söyle" dedi. Han, durumu Elmon'dan duymak istemesi, Elmon'un soğuk ve kesin tavırları ile laf ebeliği yapmadan durumu direk anlatabilirdi.
Elmon derin bir nefes alarak "Efendim, Lura ve Oja'yı takip eden bir kişi vardı. Bende onu öldürdüm. Sonra kimmiş diye gittiğimizde ölen kişinin XI. Arvinder J. Akalnivas'in oğlu olduğunu gördük.XI. Arvinder J. Akalnivas şuan oğlunun intikamı için bizi arıyor" dedi.
Han tam söze girecekken makineye büyük bir ışık hüzmesi indi ve ortalık mahşer alanına döndü. Biranda büyük bir yangın ve yakıcı bir ısı oluştu. Işığın gücünden ilk etkilenen Oja'ydı ve büyük bir çığlık atmaya başladı. Işık yüzüne Göz gözü görmüyordu. Sadece bağırma sesleri ve ısı vardı. Han nefes alamıyordu.
Bir kaç tıkırtıdan sonra Lura'nın ayağa kalkarak kalkan açması sayesinde herkes nefes almaya başladı. Han etrafına baktığında Oja en çok yara alan olduğunu düşündü. Taki Fenelis'i görene kadar... Fenelis bir dryad'ı yani bir nevi bitkiydi. En büyük düşmanı ısıydı ve Fenelis'in yaprakları ve vücudu yanarak feci şekilde can vermişti. Han ve herkes kendini toplama çalışırken Lura'nın tek dizinin üstüne çökmesiyle beraber irkildiler.
Lura acı ve ağzından kan gelerek "Efendim lütfen gidin daha fazla tutamayacağım" dedi.
Ahit ve Rhene aynı anda "Ya sen! Sen ne olacaksın" diye bağırdılar.
Lura sessizce efendisi Han ile bakıştı ve Han kafasını hafifçe sallayarak anlamlı bir şekilde baktı. Han "herkes dışarı çıksın" diyerek salonun sağ duvarındaki tabloyu sola çevirerek gizli geçidi açtılar. Oja yürüyecek durumda olmadığı için Elmon onu taşımayarak hep beraber gizli geçide girmeye başladılar. En son Han çıkarken Lura'yı yanağından öptü ve "Seni tanımak güzeldi ilk kölem..." dedi.
Lura ağlayarak "O, onur bana ait efendim." dedi ve Han gizli geçide girdi. Lura, efendisi Han'ın canından çok sevdiği efendisini kurtarmanın verdiği mutlulukla yere yığıldı ve ışık hüzmesinin doğrudan hedefi haline geldi.
-----------------------------------------------------
Han ve diğerleri geçit ile malikanenin 300 metre ilerisinde bir kayalığın arasından çıktılar. Han ve Elmon hariç herkes ağlıyordu.
Han soğuk kanlı bir şekilde "gidelim buradan" dediğinde Rhene, gölge büyüsü ile Han'ın önüne geçerek Han'a hançer doğrulttu. Herkes şaşırmıştı.
Rhene ağlayarak ve kan çanağı gözleriyle Han'a bakarak "Nasıl... Nasıl bu kadar soğuk ve umursamaz olursunuz... Orada iki tane arkadaşımı kaybettim. Lura benim ilk arkadaşımdı..." dedi.
Han, Rhene'ye bakarak "Şimdi hiç sırası değil Rhene..." dedi ve yürümeye başladı. Rhene, Han'ın yürümesine ve sözlerine sinirlenerek hançeri savurarak Han'ın yanağını çizdi. Han daha fazla duygu patlamasına dayanamayarak tuhaf moda dönüştü.
Herkes, efendileri Han'ın tuhaf moda dönüşmesinden dolayı bir kaç adım geri çekildi. Han sakin kalmaya çalışarak "Rhene sakin ol ve kendimizi topladığımızda konuşalım" dedi. Rhene, hançerini kılıfına sokarak sakin olmaya çalıştı.
Rhene'nin Han'ı dönüştürmesi pahalıya patlayacaktı. Çünkü XI. Arvinder J. Akalnivas Han'ın dönüşmesi ile oluşan aurayı hissetmiş ve malikaneden kaçtıklarını anlamıştı. Auranın geldiği yöne doğru ışık büyüsü ile ilerledi.XI. Arvinder J. Akalnivas yüce ışık şövalyesiydi. Işıktan kanatlar yaparak uçabiliyordu. Son derece hızlı bir şekilde auranın geldiği yere doğru ilerlediğinde kaçan sekiz kişiyi gördü. Elini yukarı kaldırarak büyülü sözler söyledi. Bir kaç saniye sonra gökyüzünden tekrardan oluşan başka bir ışık hüzmesi doğrudan Han ve diğerlerini vurdu.
Rhene hemen gölge olarak saldırıdan kurtulmayı başarmıştı ışık hüzmesi Han hariç geri kalan herkesi yakmaya başlamıştı. Tüm vücutları yanmaya başlayan Oja, Elmon, Faye, Ahit, Anit ve Juniper acı içinde çığlıklar atmaya başladılar. Han ne yapacağını bilemiyordu. Şaşkın şaşkın acı çeken kölelerini bakıyordu. Bir dakika sonra Han, Oja ve Juniper'in kalp atışlarını duymamaya başladı. Oja ve Juniper'inde öldüğünü anlayan Han büyük bir güç patlaması ile tamamen karanlıktan oluşan bir aura yaymaya başladı. Han'dan yayılan karanlık gökten gelen tüm ışık hüzmesini absorbe etmişti. Han artık kendi bilincinde değildi. Aç bir iblis gibi etrafa bakıyordu. ve görüş açısında yanıklarla dolu Elmon Ahit ve Anit vardı...
--------------------------------------------------------------
Daha da devam edecektim lakin vazgeçtim. Elim daha fazla gitmedi :). Bölüm Trolldür(sahtedir eğlence amacı yazılmıştır) Arkadaşlar sövmeyin. Derin bir nefes alan el kaldırsın. :)
Troll fikrini görkem arkadaşım çıkardı.
Bölüm troll olduğu için kontrol etmedim...
İyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Han (1. Kitap)
FantasyBuraya kitabın okunması için çekici laflar, metinler veya şiirler yazabilirim... Fakat benim tarzım değil. Dahası kitapları böyle değerlendirmek hoş değil. Bu bölümde kitap hakkında biraz bilgi vermek yeterli bence. Konusu: Han adlı karakterin f...