1. bölüm

1.5K 102 68
                                    

Dean'den

"O birayı içecek misin?" Yanıma gelen barmene üstten bir bakış attım.

"İçmezsem sen mi içeceksin?"

"Dostum sadece soruyorum rahat ol."

Birayı elime alıp ona arkamı döndüm ve etrafı incelemeye başladım.

Gözüme kestirdiğim bir kız vardı ama benim tipim olmadığı kesin.

Başka birilerini daha aradı gözlerim.

Kendime göre birini bulsam iyi ederdim.

"Şuradaki kız, her gece buraya gelir." Dedi barmen masalardan birisini göstererek.

"Bence güzel bir av olabilir senin için."

Güzel bir av yaşadım zaten bugün.

Ona başımla teşekkür ettim ve kızı izlemeye başladım. Sonrasında bir bira kapıp kıza doğru hareket ettiğim sıra önümü birisi kesmişti.

"Avımı engelleme derim."

Karşımda duran kişiyi süzdüğümde bana bir gülücük atmıştı.

"Önce gören kızı kapar."

"Önce hamle yapan kızı kapar." Dedim onun elindeki biraya bakarak. "Erken davranan kazanır."

"Tamam şöyle yapalım mı? Kızı kim ikna ederse o kazanır anlaştık mı?"

"Önce hangimiz hamle yapacağız?"

"Parayı önce tutan hamle yapar."

Elimdeki iki bardağı yana koydum ve onun da aynısını yapmasını bekledim.

Sonrasında cebinden bir para çıkardı ve masanın kenarına yerleştirdi. Zaten etraftaki hareketin etkisi ile para kısa zamanda masadan düşmüştü.

Ve ondan önce parayı kapmıştım.

Eli birkaç saniyeliğine havada kaldığında parayı havaya bir kez atıp ardından cebime atmıştım.

"Acemiler ile uğraşıyorum."

Bana şaşkın bir bakış atsa da sesini çıkarmamıştı.

Sonrasında biraları alıp "Şunu izle." Deyip yanından ayrıldım.

Kızın yanına gittiğimde başta beni süzmüştü.

"Tipim değilsin." Dediğinde bir şaşırmıştım.

"Ben senin tipin değilsem büyük ihtimal kızlardan hoşlanıyorsundur."

"Sarışınlar ilgimi çekmiyor ne yazık ki."

"Benim de çekmiyor ama sokağa ne zaman çıksam bir Bieber görüyorum, gözlerim acıyor."

"Komik olduğunu mu sanıyorsun?"

"Komik olduğumu biliyorum ama tabi bu senin mizah seviyene bağlı." Ben bunu dediğimde yüzüme birayı atmıştı.

"Beni rahat bırak bence."

Ona yaklaşıp "Ne kaçırdığını asla bilemeyeceksin" diyerek daha demin gördüğüm çocuğun yanına ilerledim.

"Sanırım iyi gitmedi."

"Bence kız lezbiyen sende şansını denemek istersen sahne senin."

Bana kendinden emin bir bakış atıp yanımdan ayrılırken arkasından gülmüştüm. Başına gelecekler konusunda onu uyardım sonuçta değil mi?

Ve birkaç dakika sonunda o da benim gibi birayı yüzüne yemişti. Sonrasında yanıma gelirken büyük bir kahkaha attım.

"Kesinlikle lezbiyen." Dediğinde daha da gülmüştüm. Ve bingo, yanına bir kız geldi ve onunla öpüşmeye başladılar.

"Beni istemeyen bir kızın normal olmasını bekleyemezdim. Bu arada ben Dean, Dean Winchester."

"Winchester mı? Bir saniye ciddi misin?"

"Hayran kartı filan mı imzalatacaksın?"

"Avcılar arasında bayağı ünlüsün sen. İsmini duymayan insana avcı demiyorlar."

"Sen de mi avcısın?"

"Evet ama yeni sayılırım, Kai Parker bu arada."

"Tanıştığıma memnun oldum diyemeyeceğim çünkü az önce güzel bir bira kaybettim. Ona üzülüyorum."

"Sana bira ısmarlayabilirim. Senin gibi biri ile bir bira içmeden bırakmam zaten."

"Şimdiden söyleyeyim kızlardan hoşlanıyorum." Dediğimde gülmüştü.

"Ne tesadüf bende."

...

Hunt You DownHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin