74. bölüm

296 34 43
                                    

1 yıl sonra

Kai'den

Dean'in kasabadan gidişinin ardından bir yıl geçmişti ve hiçbir zaman beni aramadı.

Malia ile sürekli tartışmaya başladığımız için şu aralar ilişkimiz bayağı bir yokuşa sürüklendi.

Ve Katherine de kendine yeni birisini buldu çünkü Dean'in gelmeyeceğine emindi.

Neyse...

Üstte yazan her şey yalan  aslında...

Dean gidişinden 1 ay sonra beni arayıp iyi olduğunu ve yanına gelmemi söylemişti, onunla eskisi gibi avlandık ama benimle gelmeyi kabul etmedi.

Ama her ay en az bir kere birlikte bir şeyler yapıyoruz ve sürekli telefonla konuşuyoruz.

Malia ile aramız bayağı iyi, okulda ve derslerde bana yardım ediyor. Hatta onun sayesinde yüzme kulübüne yazıldım.

Katherine konusuna gelirsek... her ne kadar istememiş olsam da ona avcılığı öğretmem konusunda ısrarcı olmuştu. Birkaç kez atış dersleri yaptığımız zaman silahı o denli ustalıkla kullanmıştı ki...

Tekvandoya yazılmıştı, evine bir kum torbası almıştı ve sürekli poligona gidip atışlar yapıyordu.

Eğer ona yardım etmezsem kendi kendine avlanacağını söylediği için ona yardım etmek zorunda kalmıştım...

Ve şimdi, bizimle ava gelecek kadar iyi olmuştu. Genelde üçümüz takılıyorduk.

Katherine okulunu bitirmişti ama burada kalmaya devam edecekti. Benim daha 2 senem ve Malia'nın ise bir senesi olduğu için biz zorunlu olarak  buradaydık.

"Dean yardımına ihtiyacım var."

"Kai eğer acil bir durum değilse seni öldürürüm, turta yemekle meşgulüm çünkü."

"Sanırım bu kasabada neden bu kadar çok yaratık olduğunu öğrendim, nemeton diye bir şeyi duymuş olma ihtimalin var mı?"

"Belki bir porno sitesinde görmüş olabilirim... Neymiş ki?"

Dediği şeye göz devirip konuşmaya devam etmiştim.

"Bir ağacın kökü." Dedim ve telefondan bir cevap gelmesini bekledim ama homurtu harici bir ses yoktu. "Bildiğim tek şey bu."

"Tamındır bin gilurim."

"Şu turtayı yutup konuş."

"Tamamdır ben gelirim, buluruz bir şeyler. Bu arada, Malia nasıl?"

"İyi, iyiyiz biz ya... yani..."

"Her şey harika diyeceksin ama ayıp olmasın diye dansöze bağladın dimi?"

Beni tanıyor.

"Bu arada Katherine de iyi, ama sana onun hakkında söylemem gereken bir şey var."

"Sorun mu var?"

"Ya da gelince kendin öğrenirsin. Kapatıyorum."

"Kai meraklandırma beni!"

"Gelince öğrenirsin diyorum."

"Akşama orada olacağım, umarım düşündüğüm şey değildir."

"Hayır sevgili yapmadı, eğer düşündüğün şey buysa."

"Hayır bu değildi." Dedi sert bir ses tonuyla.

"Peki neydi?"

"Gelince söylerim." Deyip yüzüme kapadı telefonu. İntikam almayı seven Dean'den daha çok korktuğum bir şey varsa o da Impalası zarar gören Dean'dir.

"Gelecek mi?" Dedi Malia mutfaktan çıkıp yanıma otururken.

"Gelecek, sence Katherine olayına nasıl tepki verir?"

"Fazla bir şey yapmaz, önce seni öldürür sonra zevkine diriltip tekrar öldürür. Ve ölü kaldığına emin olur." Bunu deyip dizlerimin üstüne başını koymuştu. "Ama merak etme, ardından yas tutacağım."

"Korkmaya başladım."

"Sevgilim, üzgünüm ama gerçekler bunlar. Sana zamanında Dean'e haber ver demiştim öyle değil mi? Ama sen hep erteledin."

"Keşke sonsuza dek erteleyebilsem..."

Malia uzanıp dudaklarıma bir öpücük atmıştı.

"Bu arada yemek hazır, aç olduğun zaman söyle yemeğe başlayalım."

"Açım ama iştahım kaçtı, zaten Dean akşama burada olacak ve akşama öleceğim. Yemesem de olur."

"Ben seni korurum merak etme."

"İkimiz de öldük desene." Dediğimde kahkahalar ile gülmeye başlamıştık. Sonrasında karnının üstünde duran elini tuttum.

"Kai endişelenme, Katherine en az senin kadar iyi bir avcı oldu. Hatta bazen daha bile iyi olduğu zamanlar var..."

"Demek öyle ha?" Deyip onu kucağımdan ittiğimde kahkahalar ile gülüyordu. Hemen sonra hızlıca üstüme çıkıp kucağıma oturdu.

"Katherine buna kendi karar verdi, sen sadece aptalca bir şey yapmasını önledin. Eminim Dean anlayış gösterecektir."

Bunu dedikten sonra dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı. Birkaç saniye sonra geri çekildiğinde "Ben senin kadar pozitif bakamıyorum olaya." Deyip onu öpmeye devam ettim.

Akşam ölecektim sonuçta, son zamanlarımı iyi değerlendirmeliyim.

...

Kai başın sağolsun kardeşim şimdiden....

Hunt You DownHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin