Kai'den
Dean'i motel odasında beklerken bir yandan da çektiğim fotoğrafları inceliyordum.
Zaten kısa zaman sonra Dean de gelmişti.
"Anlat bakalım dostum neler buldun?"
Fotoğrafları masaya serdim ve onun yanıma gelmesini bekledim.
"Şimdi olay yerini biraz inceledim ve tuhaf bir şey buldum. Şu duvarı görüyor musun?" Birazcık çökmüş duvarı ona gösterdim.
"Yaratık kızı fırlatmış."
Ona ikinci bir fotoğraf gösterdim.
"Kızı fırlattığı duvar burası, kız duvarın dibine düşmüş zaten. Bu duvar ise, kızın olduğu yerden çok uzak. Ve fark ettiysen duvarın üstünde kan var."
"Sence iki kişiler miydi?"
"Bence öyle. Birisi yaratığı kızın üstünden alıp duvara fırlattı. Yerdeki kanlar da aslında bunu gösteriyor."
"Aynı av için mücadele etmiş olabilirler."
"Olabilir ama anlamadığım bir kısım var, kızı niye sağ bıraktılar. Kazanan olmadı mı?"
"Belki de başka sorunları vardır bilmiyorum. Ama dediğin şey mantıklı geliyor."
"Sence bir değil de iki yaratıkla mı uğraşıyoruz?"
"Belki de daha fazla çünkü geçenki yaratık ile bu yaratığın da aynı olduğunu düşünmüyorum ben."
"Peki şu yaratıklardan biri saldıranı bir sebepten ötürü durdurmak istemiş olabilir mi?"
"Kai, cidden bu olaylarda her şey mümkün. Ama bence dediğin gibi iki kişilerdi ve bir sebepten kaçtılar ya da gittiler."
"Sen bir şey bulabildin mi?"
"Pek sayılmaz, kızlar ile konuştum biraz."
"Kızlar? Ben kanları incelerken sen kızlarla konuştun demek."
"Dostum birimizin pis işleri yapması gerekiyordu."
Onun sırtına hafifçe vurduğumda gözlerini kısarak bana bakmıştı.
"Her neyse konumuza dönelim. Saldırıya uğrayan ve onu kurtaran kızla konuştum. Saldırıya uğrayan kız bir şey hatırlamıyor ve onu kurtaran kız da onu bulduğunda etrafta kimse yokmuş."
"Yalan söylüyor olabilirler mi?"
"Sanmıyorum, anlattıkları tutarlıydı yine de ikisini de araştıralım. Ben saldırıya uğrayan kızı araştıracağım. Sende diğerini araştır."
"İsmi ne?"
"Malia Tate. Bir de bak bakalım okulun yüzme kulübünde miymiş? Ayrıca okulun yüzme koçu ile de konuşacağız. Kızın anlattığına göre bugün bir maçı varmış ve kıyafetlerini almak için okula gitmiş. Ama hastanede olduğu için yarışa katılamamış"
"Kontrol ederim. Son bir şey, saldırı tam da kameralar kapandıktan sonra olmuş yani birisi kameraların kapandığını biliyor olabilir. Eminim bütün okulun bundan haberi yoktur."
"Bunu da detaylara ekleriz."
Elime bilgisayarı aldım ve okulun sitesine girdim.
"Yüzme takımında Malia Tate diye birisi var ve bayağı da başarılı birisiymiş. Ayrıca koçun numarası da var, aramamı ister misin?"
"Arasan iyi olur."
Telefonu elime alıp koçun numarasını çevirdim.
Birkaç çalışta telefonu açmıştı.
"İyi günler, Bay Wilson ile mi görüşüyorum."
"Evet buyrun."
"Ben bugünkü yüzme maçına seyirci olarak gelmiştim ve benim favorim olan kişiyi orada göremedim. Malia Tate bugün neden gelmemişti?"
Dean bana iyi gidiyorsun dercesine bakmıştı.
"Bir arkadaşı hastaneye kaldırıldığı için onun yanına gitti ve gelemedi. Bende bu konuda bayağı üzgünüm çünkü kendisi en iyi oyuncumuz."
"Biliyorum, umarım en kısa zamanda yine bir yarışını izleyebilirim. Bu arada cevabınız için teşekkürler."
Telefonu kapayıp masaya koymuştum.
"Doğruyu söylüyormuş."
"Yalan söyler gibi bir hali yoktu zaten. Sen araştırmaya devam et sonrasında Katherine denen kızı ve sevgilisini de araştırmalıyız. Çünkü kızı okula çağıran kişi eski sevgilisiymiş."
"Belki oradan bir şey çıkabilir."
Tekrar araştırmaya döndüğümde bir süre Malia denen kızın bilgilerini okumuştum.
Etkileyici birine benziyordu.
"Ağzının suları akıyor."
"Anlamadım ne?"
"Yok bir şey."
...
Tamam bunu da yayınlamak geldi içimden agshsnnsnsd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hunt You Down
Fanfiction"Dostum bu kasaba yaratıklardan oluşan bir hayvanat bahçesi gibi." "Anlaşılan uzun süre burada kalmak zorundayız." ....