70. bölüm

331 35 57
                                    

Hikayenin bitimine son 7 bölüm.

Sonunda finale karar verdim ve mutluyum :)

Kai:

Babamı hastaneden çıkarıp eve getirmiştik. Luke ve Liv (kendileri ikiz kardeşlerim olur.) hastane boyunca perişan düştükleri için babam iyileştiğinde eve geçmişlerdi.

Biz de şimdi Dean ile babamı odasına taşıyorduk. Aslında durumu gayet iyiydi ama yine de hareketsiz yatmak onu oldukça zorlamıştı.

"Dean odama gelir misin, seninle bir şey konuşacağım." Dean olayı anlayıp hızlıca peşimden gelmişti.

Bu arada annem Dean için "sevgilin mi?" Dediğinden beri iyi değilim. Dean iki saat kızlardan hoşlandığını açıklamak zorunda kalmıştı.

Annem ısrarla "sevgilin olabilir hayatım bir problem yok. Luke'un da erkek arkadaşı var" diyordu. Luke ise "Dean gay olamayacak kadar hetero duruyor demişti ve Liv "oldukça seksi bir hetero" diyerek Dean'in kalçalarına bakmıştı.

Evet bunlar yaşandı...

"Sorun ne Kai?"

Yatağıma geçip otururken -bu arada deli gibi özlemişim.- Dean de karşımdaki tek kişilik koltuğa oturmuştu.

"Aileme her şeyi anlatmaya karar verdim, senin için sorun  olmaz değil mi?"

"Onlar senin ailen Kai ve senin kararların."

"Bu akşam anlatacağım, sen de delirmesinler diye yanımda durur musun?" Kafasını olumlu anlamda sallamıştı.

"Bir de... gece yatarken odanın kapısını kitle."

"Merak etme, Luke benim gay olmadığıma ikna oldu."

"Sorun Luke değil zaten, Liv."

"Hmm..."

"Sakın kardeşimi yatağa atmaya kalkma!"

"Aklımdan bile geçmedi."

"O bakışı gördüm!"

"Hangi bakışı?"

"Düşünür gibi olan bakışı. İyi fikirmiş aslında bakışı. KARDEŞİMDEN UZAK DUR!"

"Tamam, uzak duracağım. Ayrıca ailenin evindeyiz yani zaten bana ters. Gerçi risk severim."

"Dean!"

"Şakaydı, her neyse... Bana olan güvenin de gözlerimi yaşarttı."

"Her zaman dostum, her zaman sana güvenirim."

"Belli oluyor."

...

Akşam ailemle uzun bir konuşma yaşamıştık. Luke "Dostum bu süper havalı bir şey." Derken Liv Dean'e bakarak "Esrarengiz ve tehlikeli erkeklere bayılırım." (😒) demişti. Babam yaşadığı şey nedeniyle annemden daha çabuk ikna olurken annem ikide bir "Yaratık mı avlıyorsunuz?" Diye soruyordu.

En sonunda annem de ikna olup "En azından artık uyuşturucu bağımlısı olmadığını biliyorum." Diyerek sözü noktalamıştı. Sandığımdan daha az tepki aldığım için mutluyken hepsi okulumu bitirmem konusunda üstümde oldukça baskı kurmuşlardı.

Onlara Malia'dan bahsetmedim. Sadece gece Luke'u odama çağırdım ve ona anlatmaya karar verdim.

"Kulağa çok ateşli bir hatunmuş gibi geliyor."

"Bayağı ateşli, ve ben cidden ne yapacağımı bilmiyorum."

"Sen Kai Parkersın. Genelde kafandan ilk geçen şeyi yaparsın."

"Kafamdan geçen şey ne onu bile bilmiyorum. Malia'dan hoşlanıyorum ve Dean abim gibi. Tercih yapmak zor."

"Yapma o zaman. Dean de sizinle kalsın ya da Malia sizinle gelsin."

"Malia'dan bunu isteyemem, Dean düzenli bir hayat istemez."

"Herkes az da olsa düzenli bir hayatı olsun ister. Başını sokacağı bir ev, gece döneceği bir yer... ait olduğu bir yeri olsun ister ve Dean de bunu istiyordur. Ona öneride bulun, belki isteyecektir."

"Bilmiyorum, kalmaya karar verirsem bunu denerim. Bu arada seni özlemişim Luke."

"Ben de seni özlemişim. Bu arada ben de aşırı seksi bir sevgili yaptım."

"Hemen fotoğrafını göster!"

...

Luke ile saatlerce konuştuktan sonra o odasına gitmişti.

Bense şu içmek için kalktım ama yan odadan birtakım sesler gelince odanın önünde durdum. Birkaç saniye sonra odadan Liv çıktı.

DEAN'İN ODASINDAN.

"Biliyordum." Dedi Liv sinirle.

"Neyi biliyordun?"

Liv yanımdan çekip giderken Dean kapıya çıkmıştı.

"Ona ne söyledin?"

"Gay olduğumu ve ikimizin sevgili olduğunu söyledim. Aksi halde bana tecavüz edecekti."

Kahkaha atmaya başladığımda Dean "Çok kirlenmiş hissediyorum." Diyerek odaya döndü. Bense hızlıca kapıyı açtım.

"Ona yarın gitmeden önce gerçeği söyleyeceksin."

"Tamam söylerim, ama inanmayabilir."

"Nedenmiş?"

"Çünkü bana kanıtla dediğinde ona senin attığın mesajı gösterdim."

"Hangi mesajı?" Dediğimde aklıma ona geçenlerde attığım mesaj geldi.

"Dean bu sefer ben üstte olsam, altta yeterince iyi hissetmiyorum."

Dean: Üzgünüm ben her zaman üstte olurum.

"HEY O RANZA MUHABBETİYDİ."

"Liv öyle olduğunu bilmiyor ama."

"..."

"..."

....

DELİRCEM SİZ NAPIYORSUNUZ??? AHWMAKMWMSMS

Hunt You DownHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin