Sınavlarımın bitmesi şerefine bugün iki bölüm yayınlayacağım 😘😘
Katherine:
"Malia, birkaç günlüğüne üvey kardeşim bize gelecekmiş." Dedim yemek yapmakla uğraşan Malia'ya bakarak. "Şey diyecektim..."
"Sorun değil ben evime dönerim zaten uzun zamandır gitmiyorum."
"Teşekkür ederim. Aslına bakarsan gelmesini hiç istemiyorum çünkü kendisinden haz ettiğim söylenemez."
"Neden bir sorun mu var?"
"Kendisi biraz fazla labali, fazla gevşek o yüzden."
"Katherine istersen yanında kalabilirim."
"Hayır hayır sorun değil, kalmaman daha akıllıca olur. Seni görürse yüzde yüz yavşayacaktır."
"Katherine kesinlikle kalıyorum ve itiraz istemiyorum anlaşıldı mı?"
İtiraz etmek için ağzımı açacakken yandaki kurabiyelerden birini ağzıma tıkmıştı.
Sonrasında ise işini yapmaya kaldığı yerden devam etmişti.
"Bu arada sana bir şey sormam gerek, şu dedektif ile olayınız ne alemde?"
"Aynı, son görüşmemizden beri onu aramadım. Yani onu öptüğümden beri."
"Belki de doğrusu budur. Bak Katherine sonuçta onun buradaki işi bitince çekip gidecek değil mi? Bence arana mesafe koymalısın."
"Zaten önemli olan kısmı o. Çekip gidecek ve ben onu unutacağım. Şu aralar istediğim şey tam olarak da bu. Bak bana göre fazla ciddi kalıyor. Fazla olgun, belki de yaşı benden bayağı büyüktür. En az on yaş gibi düşünüyorum. Ama çok ateşli ve onu ne zaman görsem üstündeki takım elbiseyi çekip almak istiyorum."
"Detaya girmesende olur."
"Her neyse işte, onunla sevişmek istiyorum. Buna ihtiyacım var. Birileri ile öylesine bir şey yaşamaya ihtiyacım var anlıyor musun?"
"Bunu daha önce yapmış mıydın?"
"Birkaç kez yapmıştım. Tamam sonrasında pişman oldum bu bir gerçek ama yine de onunla bir şeyler yaşamak istiyorum. Şu an kafaya takacağım son şey pişmanlık."
"Belki de yaşamalısın, onun da bunu tek seferlik göreceğine eminim. Büyük ihtimalle bu tarz şeyleri çok sık yaşamıştır."
Kafamı sallayıp dediğini onaylamıştım.
"Beni yargılamadığın için teşekkürler. Bu tarz şeylere normal baktığını sanmıyorum çünkü."
"Seni hiçbir zaman yargılamam yalnızca yanlış yapacağın zaman seni uyarırım. Her zaman yanındayım, yanlış da yapsan pişman da olsan yanındayım."
...
Darren yani üvey kardeşim hafta sonu bize gelmişti. Evet cümbüş başlıyor işte.
Zaten geldiği ilk an bir yavşak havalarla girmişti eve.
"Katherine evin güzelmiş." Etrafı incelediği sıra mutfaktan Malia çıkıp yanımıza gelmişti. "Bekle bu kim?"
"Malia, ev arkadaşım."
"Ev arkadaşın olduğunu bilmiyorum. Aslında arkadaşın olduğunu bile bilmiyordum." Ayaklanıp hızlıca Malia'ya elini uzatmıştı. "Selam ben Darren."
"Malia."
Malia onun elini sıkmadan karşı koltuğa geçip oturdu.
"Anlaşılan arkadaşına benim hakkımda iyi şeyler anlatmadın. Hey sana bir yavşak olduğumu söyledi değil mi?" Durup kahkaha atmıştı. "Doğruyu söylemiş, ne diyebilirim ki?"
Dediklerine göz devirdiğimde Malia da gülmeye başlamıştı.
"En azından dürüstsün."
"Bak gördün mü Katherine, birisi sonunda dürüst yanımı beğendi."
"Darren eğer Malia'ya yavşaklık yaparsan seni odana zincirlerim."
"Malia'yı da yanıma zincirler misin?"
"Darren kaşınma."
"Tamam tamam çenemi kapatıyorum. Yine de sizinle çok eğleneceğimize eminim."
Yandık, kesinlikle yandık.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hunt You Down
Fanfiction"Dostum bu kasaba yaratıklardan oluşan bir hayvanat bahçesi gibi." "Anlaşılan uzun süre burada kalmak zorundayız." ....