Dean:
Kasabadan uzaklaşmamın ve Katherine'e mesaj atmamın üstünden bayağı zaman geçmişti ki telefonum çalmaya başlamıştı.
Kai arıyor.
Telefona cevap vermedim ama art arda üç kez aramıştı.
Sonrasında ise mesaj atmaya başladı.
Kai: Dean sen deli misin hah? Ne demek çekip gitmek? Ya hemen geri dönersin ya da senin yanına gelirim.
"Böyle olması herkes için en iyisi."
Kai: Katherine bana ailemin böyle istediğini söyledi. AMA SEN BENİM NE İSTEDİĞİMİ SORMADAN ÇEKİP GİTTİN.
"Sen de ne istediğini bilmiyorsun Kai. Malia ile kal, okulunu bitir ve sonra da yine birlikte avlanalım. Belki o zaman Malia da bizimle gelir."
Kai: Bunu kendin için yapıyorsun değil mi? Bana bir şans vermeyi istiyorsun çünkü ama Dean, ben şans istemiyorum. Ben abimi yanımda görmek istiyorum!
"Ben her zaman senin yanında olacağım zaten, şimdilik... kısa bir zaman için tek tabanca takılmak istiyorum. Sen de Malia ile ilişkin nereye gidecek diye düşünüp onunla olup olmama konusuna karar ver."
Birkaç dakika boyunca mesaj gelmemişti. Sonrasında telefon tekrar titredi.
Kai: Malia, eğer kendi isteğin ile kalmayacaksan kalmanın bir anlamı yok dedi.
"Kalmayı istemiyor musun?"
Yine bir süre mesaj gelmemişti.
Kai: İstiyorum, ama seni de yanımda istiyorum!
"Yardıma ihtiyacın olursa gelirim."
Kai: BENİM HER ZAMAN SENİN YARDIMINA İHTİYACIM OLUYOR DEAN.
Kai: Sorun Katherine değil mi? Onun yakınında olmak istemiyorsun çünkü ona karşı hislerin var.
"Birçok neden var ama bu da onlardan birisi. Bu arada o nasıl?"
Kai: Kötü, hem de çok. Gece boyunca uyumadığı ve ağladığı gözlerinden belli oluyor. Malia ona ılık süt yapıp uyuması için odasına götürdü.
Okuduğum mesaj ile birkaç saniye telefondan başımı çevirdim.
Bütün gece uyumadığı
Ağladığı
Belli oluyor..."Katherine güçlü bir kız, atlatır."
Kai: Sana göre herkes güçlü, herkes her şeyi atlatır öyle değil mi? Gözlerini aç Dean, kimse sen değil ve kimse bir şeyleri atlatamıyor.
"Ona yokluğumda destek ol, yeni bir hayatı olsun ve devam etsin. Çünkü ben öyle yapacağım."
Kai: Ne ben ne de Katherine yeni bir hayat istiyoruz, seni istiyoruz.
"O zaman biraz zorlanacaksınız gibi görünüyor. Ayrıca Kai, sence her şeye benim için o kadar kolay mı oluyor? Emin ol birçok kararı verirken kendimi öldürmek istiyorum. Ama bu, verdiğim en doğru karar gibi geliyor."
Kai: BU KARAR, VERDİĞİN EN BOKTAN KARAR.
"Bu arada telefonuma taktığın takip cihazını çıkardım, beni bulamazsın eğer denersen. Birazdan bu hattımı da kırıp atacağım ve yeni bir hat alacağım. Kısa zaman sonra seni arar durumunu sorarım."
Kai: Bunu yapma Dean, hayır bak lütfen bunu yapma.
Kai: Beni bu şeye zorlama.
Kai: Ben sensiz nasıl devam ederim bilmiyorum.
Kai: Sen de yanımda ol, Malia da yanımda olsun.
Kai: Geri dön.
Kai: Lütfen.
"Geri dönmek istediğimi sanmıyorum."
Mesajı attıktan hemen sonra telefon hattını çıkarıp hattı kırdım ve yan tarafta duran çöpe attım.
Yan tarafımdaki boşluğa takıldı gözlerim, yaklaşık 1.5 senedir hiç boş kalmayan koltuğa baktım.
Torpido gözünden bir bira çıkarıp pratik bir hareketle kapandığını açtım ve hızlıca birayı kafaya diktim.
Eninde sonunda o kasabaya döneceğimi biliyordum, yalnızca...
Kendi cevaplarımı bulmaya ihtiyacım vardı.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hunt You Down
Fanfiction"Dostum bu kasaba yaratıklardan oluşan bir hayvanat bahçesi gibi." "Anlaşılan uzun süre burada kalmak zorundayız." ....