Oha yayınlamayı unutmuşum ahahja
Malia'dan:
Dedektif ayrıldıktan sonra bende kantinden ayrılmıştım.
"Bakar mısınız? Soyunma kabinleri nerede biliyor musunuz?"
Karşıma çıkan çocuğu okuldan tanıyordum.
"Oradan görevliye filan mı benziyorum sence?"
"Hayır ama insana benziyordun, kusura bakma yanlış düşünmüşüm."
Ona arkamı döndüğümde birden kolumu tutup beni çekmişti.
"Beni sinir etme, zaten yeterince sinirliyim. Senden çıkarmayayım sinirimi."
Kolumu tutan eline baktım göz ucuyla.
"Austin değil mi ismin? Katherine'in eski sevgilisisin doğru mu hatırlıyorum."
"Ne var şimdi bunda?"
"Bana diklenmeden önce sevgilini kim kurtarmış diye bir düşün derim. Ve bir daha bana dokunursan..." Elini itip kolunu sıktığında acıyla önümde eğilmişti. "Bu kolu sana monte ederim anladın mı beni?"
Onu sertçe itip yürümeye devam etmiştim. Cidden beyinsizlerle uğraşıyorum şurada.
...
Ertesi gün okula gitmiştim. Gittiğim anda da koçun yanına ilerledim.
"Gelemediğim için üzgünüm." Diyerek söze başlamıştım.
"Sorun değil. Hemen antrenmana başla. Malia ayrıca içeride seni izlemek isteyen birisi var sorun olmaz değil mi?"
"Yarışlarda yüzlerce kişi izliyor zaten, sorun olacağını sanmıyorum."
Soyunma kabinine yönelip yüzücü mayomu geçirdim üstüme.
Sonrasında havuzun olduğu büyük salona ilerledim. Etrafa kısa süreli bir göz gezdirdiğimde biraz ileride duran genç çocuğu fark etmiştim.
Beni görünce elindeki defteri bir yana bıraktı ve ayaklandı.
"İzlememde sakınca var mı?"
"Hayır yok ama nedenini öğrenebilir miyim?"
"Dalga geçmeyeceksen anlatacağım."
Ona devam etmesini söylercesine bakmıştım.
"Bak ben... Ben yüzme bilmiyorum ve koçunuz buradaki en iyi yüzücünün sen olduğunu söyledi. Seni izlemek istiyorum ve eğer izin verirsen bana öğretmeni istiyorum."
"İyi bir yüzücüyüm evet ama iyi bir eğitmen değilim. İzleyebilirsin ama sana öğretemem."
Yanına doğru ilerlediğimde bir süre beni süzmüştü.
"Bence öğretebilirsin, iyi bir öğrenciyimdir."
"Sanmıyorum."
Ona arkamı dönüp suya atladığımda onu takmayarak karşı tarafa kadar yüzmüştüm.
"Bence öğretebilirsin" diyerek üstündeki tişörtü çıkardı ardından pantolonunu da çıkarıp bir kenara bıraktı.
"Şimdiden uyarıyorum boğulmanı izlerim."
"Sanmıyorum." Deyip merdivenlerden inmeye başlamıştı. Suya tamamen girdiğinde hala kenarlara tutunuyordu.
"Bak adın her neyse cidden seninle uğraşacak havada değilim."
Kendini ileri doğru attı ve birkaç kez batıp çıkarak geriye çekildi.
"Derinmiş cidden."
"Şu sudan çık."
"Bence ikinci bir deneme yapabilirim."
Kendini yine ileri doğru verdi ama bu sefer geriye doğru gitmedi.
Ve sonrasında batmaya başlamıştı. Bir on saniye yüzeye çıkmadığında korkuyla suya daldım.
Birkaç saniye içinde onu tutup yüzeye çekmiştim hızlıca.
Elimi merdivenin köşesine koydum ve onun da merdiveni tutmasını bekledim. Tuttuktan sonra bana dönüp bir süre sessizce beni izledi.
"Öğretecek misin yoksa ikinci kez boğulmam mı gerekecek?"
Onu sertçe bıraktım ama hala kararlı bir halde bana bakıyordu.
"İsmin ne?"
"Karen. Bak ben buralarda yeniyim ve istediğim tek şey senden yardım almak. Başka kimseye yüzme bilmediğimi söyleyemedim ve bu çok utanç verici bir şey."
"Bak Karen ben sorunları olan biriyim ve seninle uğraşamam anladın mı beni?"
Çocuk yeni çıkan sakallarına elini attı ve bir süre düşünür gibi durdu.
"Çok fazla zamanını almayacağım."
Onu bıraktığımda arkadaki demirlere tutunmuştu.
"Geçenki maçına geldim ama sen yoktun. Koçunu aradım ve işin olduğu için gelemediğini söyledi. Eğer o gün gelseydin o gün soracaktım. Malia bu işte çok iyisin ve kimse benim yaşımdaki birine yüzme öğretmek istemez. Bak..." Durdu ve derin bir nefes aldı. "Küçükken ailemi kaybettim, bir gemi kazası oldu ve ikisi de boğularak can verdiler. Sudan ölümüne korkuyorum ama bunu yenmem gerek. Bana yardım edecek misin?"
"Başın sağolsun." Dedim üzülerek. "Tamam kabul ediyorum, yardım edeceğim ama ben ne zaman diyorsam o zaman olacak anlaşıldı mı?"
"Anlaşıldı. Teşekkür ederim."
"Ben yokken yüzmeye çalışma, boğulursan bu sefer seni kurtarmak için orada olmam."
"Biliyorum, tekrardan teşekkürler."
Ondan uzaklaştığımda bana arkasını dönüp merdivenlerden yukarı çıkmıştı.
"Buraya numaramı bırakıyorum, beni ararsın."
"Tamam, arayacağıma emin olabilirsin."
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hunt You Down
Fanfiction"Dostum bu kasaba yaratıklardan oluşan bir hayvanat bahçesi gibi." "Anlaşılan uzun süre burada kalmak zorundayız." ....