21. bölüm

528 50 8
                                    

Dean'den

Katherine'in yanından ayrılıp motele geri dönmüştüm.

Kai tam kapıdan çıkıyordu.

"Nereye?"

"Bir şeyler alacaktım. Sana ne oldu böyle? Yüzün bayağı gülüyor."

"Birinden öpücük aldım."

"Katherine?" Dediğinde kafamı evet dercesine sallamıştım.

"Sadece öpücük mü?"

"Evet, şimdilik."

"Sen genelde yalnızca öpücük ile yetinmezdin."

"Kai, sen önce kendi işine bak sonra bana laf yetiştir."

Elimi onun omzuna atıp sinir bozucu bir şekilde gülmüştüm.

"Üzülme bir gün senin de olur."

İçeri girdiğimde arkamdan bir şeyler söylendiğini duymuştum.

Kısa sürede odaya da dönmüştü zaten.

"Senle konuşacaklarımız var Kai, şimdi seninle abi kardeş gibi konuşmamızın zamanı geldi."

"Korunmayı unutmayın filan demeyeceksin değil mi?"

"O kadar salak değilsindir umarım." Dediğimde gülmüştü.

"Neyse söyle bakalım."

"Bak Kai biliyorsun ki buradan işimiz bitince gideceğiz, kasabaya çok bağlanmamaya çalış."

"Anlamadım."

"Bence dediğimi gayet iyi anladın, burada sonsuza dek kalamazsın. Bak daha bu işlere yeni başlamış sayılırsın. Yaş olarak benden küçüksün ve yeterince kötü şeyler yaşamadığını hissediyorum. Bu işe aklı yerinde olan birisi giremez ve senin de deli olduğunu ve bu işte ciddi olduğunu da biliyorum. Yalnızca... Şu Malia denen kıza fazla kafayı takmamanı tavsiye ediyorum."

"Dean korktuğun şey eğer buysa endişe etmeni gerektirecek bir durum yok ortada emin olabilirsin."

"Onun seni etkilediğini görebiliyorum."

"Etkileyici bir kız kabul ediyorum. Ama hepsi bu tamam mı? Dean senin gibi değilim biliyorum ama bu profesyonel olmadığım anlamına gelmiyor."

"Eğer ona karşı bir şeyler hissedeceksen ondan hemen uzaklaş."

"Dean sakin ol biraz, neden böyle korumacı hale geldin birden."

Onun önündeki tabaktan bir parça kek alıp ağzıma attım.

"Sadece söylüyorum."

Yanından uzaklaştığımda kafasını iki yana sallayıp önündekileri yemeye koyulmuştu.

...

"Efendim Allison."

"Dean nasılsınız? Bayağıdır konuşmuyoruz."

"Beacon Hills denen bir kasabaya geldik, burası yaratık kaynıyor."

"Ah evet birkaç haber okudum orası hakkında."

"Sende işler nasıl."

"Arbaletim kırıldı ve yenisini sipariş ettim. Bu esnada da kendime bir masaj salonu arıyorum işte. Kai nasıl iyi mi?'

"O da iyi, en azından şimdilik."

"Sorun ne?"

"Bir kıza kafayı taktı sanırım. Yani takmadığını söylese de inanasım gelmiyor."

"Dean, takmadığını söylüyorsa ona inanmalısın. O da bu konuda kendini frenlemeyi biliyordur eminim."

"Kızı görsen ne demek istediğimi anlardın"

"Kai'nin aklını karıştırmaya filan mı çalışıyor."

"Hayır aksine ona pek yüz vermiyor ama kapalı bir kutu gibi ve Kai'yi bilirsin, onu çözmeden bırakmayacak gibi."

Allison gülmeye başlamıştı.

"Çözmekten kastın?"

"Yatağa atmak işte."

"Dean kadınları bu kadar basite indirgeme bence. Onları çözmek sandığından daha zordur ve kız zoru oynuyorsa, Kai ona daha fazla takacaktır."

"Şu an hiç yardımcı olmuyorsun."

"Üzgünüm Dean, gerçekler. Ama merak etme bir ara Kai'yi arar onunla da konuşurum."

"Teşekkürler Allison, aradığın için mutluyum."

...

Hunt You DownHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin