1.

2.8K 89 17
                                    

1.4.2019

„Bello máš teď hned vstát!" zakřičela naštvaně Vanessa.

„A co kdyby si vypadla a přestala mě otravovat?" dál jsem koukala do notebooku.

„Jestli teď hned nevstaneš tak-" zastavila jsem jí. Nezajímají mě její kecy.

„Vypadni!" zasyčela jsem naštvaně. Uslyšela jsem jen bouchnutí dveří. Kráva. Najela jsme na chat s Rose. Rose je moje kamarádka.

Já:
-Co děláš dnes večer?
Rose:
-Máme večeři u babičky ...: \
Já:
-Takže dnes nikam nejdeme?
Rose:
-Já ne, ale můžeš jít sama, ne? :D
Já:
- Jo, to sice můžu, ale nebude to ono. Jenže dneska chci jít, takže půjdu. :p

Zavřela jsem notebook a zrovna se chystala vstát, když do pokoje přiletěla Katherin. Ne, neříkám jí mami tak jako tátovi neříkám tati, ale Dereku.

„Bello i hned vypadni dolů! Táta je pěkně naštvanej!" ukázala na dveře. S protočením očí jsem vstala. Vyšla jsem z pokoje a sešla schody. Pak jsem šla velkou chodbou, a nakonec jsem zabočila do obýváku. Derek seděl na gauči a popíjel své pivo. Sedla jsme si na sedačku na proti němu.

„Co potřebuješ?" dala jsme si nohu přes nohu a olízla si rty.

„Přijede návštěva," usmál se. To je vše? Kvůli tohle mě volal? Mohla jsem dál spát. Je mi úplně u prdele, jestli sem někdo přijede nebo ne.

„No a?" povzdechla jsme si a opřela se o gauč.

„Hádej, kdo to bude," řekla nadšeně Kat. Tolik nadšená nebyla ani na moje sedmnáctiny. To bude tím, že jsem doma na svoje narozeniny nebyla. Ha.

„Nevím babička? Teta? Strejda? Sestřenka?" zeptala jsme se znuděně. Tohle mě nebaví. Radši bych se připravovala na večer.

„Ne, jsi úplně vedle. Přijede Pattie, Jeremy, Ella, Judith, Jazzy, Jaxon, Justin, Fredo, Lil, Ryan a Twist," zatleskala rukami. A to čekala, že z toho budu nadšená? Tohle je moje minulost. Neviděla jsem je dva roky a počítala jsem s tím, že už je nikdy neuvidím.

„Hm," mykla jsme rameny. Kat si povzdechla.

„To nejsi nadšená?" zeptal se Derek.

„Jo jsem. Jupí," řekla jsem ironicky a vstala. Šla jsem do pokoje a s protočením očí se lehla na postel.

********************************
První díl druhé série CRIMINAL. Jak se vám líbí? Bella se docela dost změnila. A co Justin? Příští část, už tam bude. Budu ráda za komety a votes. A ti co jsou to noví tak si předčtěte CRIMINAL jedničku. Taky bych chtěla natáčet na youtube, ale nevím. :\

-XOXO Týna


CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat