21.

1.5K 79 8
                                    

*******OMLOUVÁM SE ZA CHYBY******

Nudím se!A jsem tak nrvozní s toho ,že mi mohl psát Paul a já to nevím.Do prdele asi mi s toho začne hrabat.Zvedla jsme se a začala chodit sem tam.Kousla jsme se do rtu a povzdechla si. 

"Co je?" zeptal se se smíchem Fredo.Sedl si i ze svím pivem na kámen a napil se. 

"Nic," zavrčela jsme a sedla si taky.Probodávala jsme oheň pohledem.Musela jsem vipadat strašně divně.

"Mám hlad co bude k jídlu?" přišla sem Jazzy a sedla i bez dovolení Fredovi do klína ,ale tomu to nevadilo a tak ji objal kome pasu.  

"Nevím zeptaj se Justina.Mě rodiče neřekly nic.Všechno řekli jemu ,protože je tady nejstarší," protočila jsem očima.Jazzy si povzdechla a položila si hlavu na Fredovo rameno. 

"Kde je Justin?" zeptala se mě.U toho se pousmála.

"To netuším princezno ,ale asi ve stanu," mrkla jsme na ní.Přikývla a slezla z Freda.Pak šla ke stanům. 

"Kde je Vanessa ,už jsme jí tu dvě hodiny neviděl," zeptal se starostlivě.Tady si někdo hraje na zodpovědného. 

"Ve stanu," řekla jsem a šla ke grilu, otevřela sem ho z doměním ,že tam bude malinký kousíček něčeho ,protože já mám taky hlad ,ale nebyl. Sakra.Zavřela jsem ho a šla si sednout zase spátky.

"Jaxon,Judith a kluci jsou ve vodě?" zeptala jsem se.Přikývl.

"Dáš si pivo?" zeptal se a šel k takovímu malímu mrazáku ,který tady mají na pivo. 

"Ne, nepiju pivo," uchechtla jsme se.Kouřím ,ale nepiju pivo.

"Tak to jo," vzal si jedno a opřel se o strom. 

"Justin vzkazuje ,že u rodiů ve stanu je těstovinoví salát, půjdete tam někdo semnou nechci tam lést sama," řekla a kousla se do rtu.Přikývla jsme a vstala.Šla jsem s ní ke stanu.Vlezly jsme obě do stanu a šly k mini ledničce ,kterou má táta na cesty.Když jsem jí otevřela byla jsem happy ,protože v ní bylo tolik pití a jídla.Nezdá se to ,ale je prostorná.Jazzy Jsem podala salát a há si taky jeden vzala.Pak jsme jí vyndala džus a sobě sem si vzala Energy drink.Vylezli jsme ven a šly k vodě.

"Hele já mám taky hlad," vypískl Jaxon a zamračil se. 

"Já ti dám prosímtě," protočila očima Jazzy a sedla si."Chceš taky Judith?" nadzvedla jsme obočí.Přikývla a sedla si ke mě.Společně jsme se pustily do salátu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No nezajímavá ,ale i takové části musí být,ne? :D :D A jak se těšíte na velikonoce?Já ani moc ne.Sladký stejně nejím takže smůla....pro mě. :D :D No doufám ,že se vám část líbí i přesto ,že je nudná a já se loučím. 

Kometnn a votes potěší. :)

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat