-OMLOUVÁM SE ZA CHYBY-
"Vstávejte,"normálně asi jí zabiju!Mám na mysli Kat. "Buď prosím potichu," řekla jsem hnsně a ví se zachumlala do spacáku.
"Tak asi nechcete grilovaný maso," hned jak to dořekla jsme otevřela oči.Miluju grilovaný maso.
"za chvíly jsem tam," doplazila jsme se k báglu a vyndala si plavky ,který sem si dala místo spodního prádla pak šedí tílko a černný tepláky.Hodila jsme na sebe červenou mikinu a vylezla se stanu.Nezapoměla jsem si vzít boty pak jsem šla za vůní grilovaného masíčka.
Všichni seděli na pařezu a jedly maso. "Zbylo vůbec ještě něco?" zeptala jsme se ,když sem viděla jejich porce na talíři.
"Jo prosímtě," řekl Derk a podal mi tácek z masem na ,kterém byli dva kusy.Sedla jsme si a začala jíst.
"Jíš jak prase," řekla hnusně Vanessa ,která si sedla vedle mě a vzala si tác z masem.
"Ty jo to máš asi něco po mě," mrkla jsem na ní a dál si jedla svoje masíčko.
"To asi těžko," uchechtla se a začala jíst vydličkou a nožem.Protočila sem očima ,bárbína.
"Půjdeš se dneska snáma koupat?" zeptala se Jazzy.Koukla sem se na ní.
"Možná," usmála jsme se a podívala se na Kat ,která se na mě usmívala ,proč se na mě takhle usmívá? Nic jsem neudělala!
"Co je?" zamračila jsem se na ní.Zakroutila hlavou a máhvla rukou.
"Dneska tu před den zůstanete sami," řekl Derek. "Proč?" vyhrkla jsme a kousla si do chleba.
"Já,Pattie,Ellen,Jeremy a Derek jedeme nakoupit ,protože doma nic není tak ,aby tam něco bylo ,až se vrátíme," usmála se na mě Kat.Přikývla jsme a vzala si do ruky cocacolu ,kterou sem si vzala do ruky a otevřela jí.Napila jsme se a krkla si.
"Prase," zasmál se Ryan. Vyplázla jsme na něj jazyk a hodila do ohně tácek z takovího 'kartonu' na ,kterým sem měla jídlo.
"Tak mi jdeme ,nezlobte nedělejte kraviny a nezabijte se navzájem," řekla Pattie a vzala si mobil.
"Jasný," řekli jsme zborovně.Ellen a Jremy ještě upozornily Jazzy,Jaxona a Judith a pak odjely.Super ,alespoň budu moct zabít a zakopat Vanessu ,to by šlo ne?
"Jdu si do stanu pro mobil," řekla jsme a vstala.Šla jsem do stanu a sedla si na zem.Vytáhla jsme mobil a koukla se jestli mi někdo nepsal tim někdo jsme myslela Paula.Nenapsal. Mykla jsme rameny a vylezla ven postavila se a vzhlídla.Předemnou stál Justin ,který se ně mě šklebil.
"Co je?" vyprskla jsem a nadzvedla obočí. "Nic jen," nedořekl to a přehodil si mě přes rameno jako pytel přes brambor.
"Co děláš?" vypískla jsem a chatla se ,abych nespadla. "Jdeme se koupat, zasmál se a plácl mě po zadku.
"Justine ne!Pust mě!Hned!Řeknu to tátovi!Nebo tě sama odstřelím!No tak Justine," kryčela sem a snažila se sebou házet.
"Mám mobil!" řekla jsem rychle ,když došel k rybníku.
"Tak ho hoď na zem nebo ho utopíš," uchechtla se.
"1,2...." rychle jsme hodila mobil na zem,pak jsme letěla ve vzduchu,rychle jsme si zacpala nos a zavřela oči.Pak jsem tvrdě dopadla do vody.Vyplavala jsme na hladinu a dala si vlasy z obličeje.
"Bieber být tebou tak teď uteču ,protože sis právě vysloužil válku!" zakřičela jsem naštvane.
(ČTĚTE!!)
-------------------------Omlouvám se za chyby------------------------
Doufám ,že se vám tahle čááást líbííííí! :D Jinak chtěla jsme se zeptat jestli má někdo z vás mobil Lenovo A100 jestli ano napiště mi do komentářů názor jak s ním jste spokojení. :) :DJaký máte názor na to ,že se tam MOŽNÁ vrátí Cailin a chtělyi by jste jí tam? :o :o Budu ráda ,když mě budete odebírat na Youtube odkaz máte v komentářích!
Děkuju všem za votes a komentáře ,který mi dáváte.Jsme za ně strašně moc vděčná.Děkuju moc každému kdo si udělal chvíli čas a napsal mi nějaký ,kresný komentář a nebo jen dal votes. :) Děkuju každému kdo si udělal čas na něco co jsme ho prosila.Jsem strašně vděčná ,že vás mám a pole mě se vás ani nezasloužím! Lovuju vás!
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...