3.4.Úterý

1.2K 82 12
                                    

„Popravdě Selena zpívá hezký, takže nevím co melete," protočil oči Justin. No jo zase je tu někdo chytrý aby se neposral.

„Lily! jedeme!" zakřičela se zdola Mamka.Smutně jsem se podívala na Lily. Nechci, aby, odjela.

„Ehm...tak já asi půjdu," řekla smutně Lily a vstala. V stal a jsem taky a objala jí.

„ Pozdravuj Madison, a řekni mi tvoje číslo budeme si psat." Vzala jsem papír a tužku . Začala mi diktovat a já si to pečlivě zapsala.

„Hlavně nedělej kraviny a dobře se uč," naposledy jsem ji objala.

„Ahojte, moc rada jsem vás poznala," řekla Justinovi a Cailin se kterýma se taky objala.Doprovodila jsem jí dolů, chtělo se mi brečet. Nebila jsem jediná protože Lily, už brečela.

„Nebreč nebo budu taky"zasmála jsem se a objala ji.

„Bello, Lily musíme vyrazit," přikývla jsem  a pustila ji.Ona si si sedla do auta.Njedu s nimi protože je to docela dálka. Naposledy jsem jí zamávala než odjeli.

Otočila jsem se a šla dovnitř domů. Šla jsem do kuchyně a nalila si pití.Lekla jsem se když mi někdo položil ruce na boky. Poté se mi něčí rty začali jezdit po krku.Zaklonila jsem ho a vzdychla. Věděla jsem, že je to Justin.Otočil mě a přirazil můj zadek k lince.

„Měla jsi někdy sex v kuchyni?" zeptal se zatím co mě líbal na krku a já si to užívala.

„N-ne," vzdychla jsem, když mě kousl. „Tak to se brzo změní,"zašeptal mi u rtů a pak se na ně přilepil. Chvíli jsem se sním líbala, ale pak jsem ho od sebe od tlačila. 

„Ne Justina, tady ne," ruse sem mela furt na jeho hrudi.

,,Tam si řekni kde," dal mi pusu na krk. „Ale něco neobvyklého," dodal.Zamyslela jsem se. „Koupelna?" sice ti není asi nic neobvyklého, ale já to třeba na pračce ještě nedělala.

Nic neřekl jen si mě vysadil na ruce, chytl mě pod zadkem a šel. Já sem ho mezitím začala líbat na krku. Když jsem došli do koupelny tak sem mu zašeptala: „na pračku."

Poslechl a položil mě na pračku. On stál já seděla. Rukami jsem mu sundala triko a začala ho líbat na hrudi.On svoje ruce dal pod moje triko..fakt? Roztrhl mi podprsenku. Dal sem to neresila a on mi stáhl i triko a podprdu.Jeho ruce přistáli na mích prsách a to same i jeho rty.

„Máš tak úžasný kozy," kousl mi do bradavky a já vzdychla. „Jo, baby, vzdychej pro mě! "  zasyčel a stáhl mi legíny a kalhotky. Sehl se a svoji hlavu dal mezi moje nohy které jsem rostahla.

„O můj bože!" zavrčela jsem a chytla ho za vlasy.Moje hlava padla dozadu na zeď.  Jeho jazyk se obtočil kolem mého klitorisu.

„Líbí se ti to Baby?" kousl mě do klitorisu.

„J-jooo" vydechla jsem.Strčil do mě jeho jazyk a já slasti privrela oči. Začal hýbat jazykem a já ho tahala za vlasy.

„Justine," zatáhla jsem ho za vlasy.„ Už budu." zakřičela jsem.  Odtáhl se a strčil do mě dvaprsty.Prohla jsem se v h a udělala se.Opět se ohl a a všechno vylízal.

„Tak sladká," dal mi pusu na rty.

___,,,_____,,,______,,,____

Spokojenost.❤Budu rada za komenty a votes.
-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat