*-*-*-*-*-*-*OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
2.4.2019
,,Vážně Justine? Vidíš mě po dvou letech a jediný co mi řekneš je: Jak jde život? Ale tak, když to chceš vědět tak se mám nejlíp na světě," mrkla jsme na něj a dál se věnovala mobilu. Z jeho úst vyšel povzdech.
,,A co ti asi tak mám říct?" zavrčel. Navrč nejsi pes ty imbecile.
,,Nevím, ale tohle se rozhodně nehodilo," zasmála jsem se.
,,Fajn, tak co Vanessa? Co škola? Jak ti to beze mě jde? Byla si vůbec navštívit Lily a Madison?Byla jsi vlastně ty na hrobu svojí adoptivní matky?" chrlil jednu otázku za druhou. Zdá se mi to nebo se z Justina stal měkoun? Řekla bych, že jo!
,,Vanessa je píča .Myslím si, že si sám slyšel, jde mi to libově. Ne, Ne. A co ty? Stal se z tebe měkoun?" uchechtla jsme se a vypla mobil.
,,No jak asi vidíš, lidi se mění," řekl a prohlídl si mě. Nelíbím se mu? No je mi to asi tak trochu jedno.
,,Tak v tom se s tebou shodnu," řekla jsem mu. Taky jsem se změnila.
,,Skončil si z mafiánstvím?" zeptala jsem se ho. Chvíli na mě koukal a pak přikývl. Jediné co mi hlavou běhalo byla otázka, proč? I když je to vlastně dobře.
,,A ty jsi přešla na drsňačku," přikývla jsem. Vlastně jsem si jakoby prohodily až na to, že já neboxovala a nejsem mafiánka. Jinak povahu jsme se 100% alespoň na 50% vyměnili.
,,Děláš grafity?" Jak to ví? Do prdele jak na to přišel! Zamračila jsem se na něj.
,,Ne," zalhala jsme a arogantně se usmála. ,,Alespoň nelži," uchechtl se. Co mu je do toho jestli lžu?
,,Jak to víš?" zasyčela jsem naštvaně. Právě jsem se tomu debilovi přiznala co dělám.
-------------------Omlouvám se za chyby-----------------
*Jak si užíváte Jaro?Já si ho užívám tak jak můžu. Je teplo a většinu času jsme venku teda teď ne,teď jsem z venku přišla. :D :D Nebo předchvílý. A už jse něco sázeli na vaše zahrádky? My ano. Dneska jsme sázeli řetkev a zítra budeme kupovat jarní cibulky a mrkvičku. :3 Určitě mi všechno napište do komentářů.Budu ráda za koment a votes. :)
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
ФанфікиOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...