OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
,,Bello, vstávej.Jde se do školy," se smíchem mě budila Cailin. Zavrčela jsem. Nehce se mi do školy asi tak jako se nehce Justinovi držet jazyk za zuby.Proč?
,, vstávej nebo zavolám Justina a ten tě s té postele vytáhne, " proto.Včera já vyžvanil ,že jsem spolu spali. Jo, první mu nevěřila ,ale když jí to začal vyprávět do detailů a kde přesně jsme to dělali uvěřila. Řeknu vám ,necítila jsem se při tom vuběc dobře!
,,Fajn," zavrčela jsem a otevřela oči. ,, Za půl hodiny bude snídaně tak ať si tam ty lenochu," mrkne na mě a odejde.Povzdechnu si a vstanu.Nemám dneska vůbec náladu. Asi jsem se blbě vyspala. Dojdu ke skřini a vytáhnu si černé legíny a bílí crop-top s nápisem I'm Queen. Pak jsme šla do koupelny kde jsme se učesala a namalovala.Už mi ty vlasy zase o kus vyrostli a ,už mi i odrůstají.
,,Musím si koupit barvu," řekla jsem si pro sebe a šla jsem do pokoje.Vzala jsme si svůj vak a šla jsem dolů. V kuchyni nikdo nebyl a tak jsem šla dojídelny.Všichni seděli u stolu a jedly krupicovou kaši.
,,Hele, kde mám já?" vypískla jsem bez pozdravu. ,, Dobré ráno, v hrnci.Naber si," mrkl na mě táta.Povzdechla jsem si a vak jsem položila na zem.Vzala jsem si naberačku a talíř.Nabrala jsem si a ještě jsem si do toho přidala skořici a nakrájený banán. Sedla jsem si vedle Cailin a Justina.
,,Ty jíš krupicovou kaši s želé medvidkama?" skřivila jsem oblyčej na Cailin. Nadzvedla obočí. "Jsem těhotná, můžu si to dovolit," muckla na mě a já se zašklebila. "A nezáviď," mkla na mě a já se uchechtla. "Je to tak nechutná kombinace i na mě ,že bych to nikdy nesnědla," muskla jsem na ní a pustila se do své krupicové kaše.
,,Chceš hodit do školy?" zeptal se mně Derek. Katherin semnou ještě ani nepromluvila. Asi je na mě naštvaná. ,,Já a Cailin jí odvezeme," skočí mi do řeči Justin.Co?Já s ním nechci ject! On bde zase vykládat kraviny, sice pravdivé kraviny ,ale i tak.
,,Dobře ,alespoň můžu ject do práce hned, " usměje se a vtane. ,,Dnes přijedu kolem třetí a pak pojedeme nakupovat," řekl Derek katherin ,která přikývla. ,,Bereme všechny sebou takže ve tři buďte doma," už jsem chtěla zajásat, ale Derek ještě neskončil.
,, Teda kromně Bell samozřejmě.Ta má zaracha," usměje se a já se opřu hlavou o zeď. ,,Jenže, nekdo tu s ní musí zůstat, může jít totiž ven," řekne rychle Vanessa.Ta holka mi chce zkazit život! Grrr!
,, Tak já tu s ní zůstanu.Stejnak by to moje nohy asi neunesly," usměje se Cailin.Můj vnitřek zajásá. ,,A já taky nejedu jelikož budu po tréninku a na nějaký nákupy mít náladu nebudu," řekl Justin a Derek přikývl. ,,Počkat! To jedeme i mi? " zeptal se Ryan. ,,Jestli chcete," odpoveděl Derek.
,,Jo nakoupímě nějaký hadry, buzerante," uchechtl se Twist. ,,A kde asi bereš hadry ,které nosíš ty? Si jako nikdy nenakupvat, negře?" uchechtne se Ryan. ,,Kluci! Jsou tu děti!" upozorní Pattie.
,,No tak já jdu, mějte se," dá pusu Katharin a odejde. ,,To není fér, já chci ject taky," zasyčím.Jsem naštvaná. Miluju chodit na nákupy a teď jako nemůžu?
,,Milá zlatá to jsi si měla rozmyslet než jsi přišla dost dost pozdě domů!" řekla Kathrin a vstala.Vzala nám talíře na ,kterých už již nebyla krupicová kaše.
,, A teď jeďte, nebo přijedeš pozdě do školy," řekne a jde do kuchyně.
-----------------------------------------------
Oooooo, nic zajímavého, já vím! Ale bude doma sama s Justinem a Cailin.Ještě nevím co vymyslím a co se stane ,ale něco se prostě stát musí. Jo, vlastně ještě ani nevíte s kým spala ,že? Že bych to tam mohla nějak zakombynovat? Nevím. Chtěly by jste? A jinak kdyby někdo chtěl věnování nebojte se napsat!
Taky vám chci strašně moc poděkovat za Votes! A strašně moc děkuju lidem ,kteří si udělají ješttě chvilinku času a napíčou mi komentář ,který mi vždy zvedne náladu a žene více ke psaní! Děkuju moc! Jinak víte ,že tenhle příběh byl TOP 13 v kategorii Fan Fikce? Teď je asi patnáctí ,ale furt je to něco!
A ještě něco! PÍŠU OPĚT NOVÍ PŘÍBĚH... Jmenujse se ,,Srange boy." Najdete ho na mém profilu. Opět v něm hraje Justin a Selena. Poslední dobou se mi chce Selenu dávat do příběhů ,ale u tohodle se mi to nestalo. Sem si sedí nejvéce Emily rudd.
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanficOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...