10.

1.8K 80 3
                                    

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY

"No konečně," zamrmlala jsem ,když přišel zbytek.Vydali jsme se za tátou ,který šel do předu.Samozřejmě ,že lidi pořvávali nadávky a takoví ty sračky ,což mě bylo jedno ,protože já jsme je ignorovala. Derek se upokladni domluvil,zaplatil a oni nás pustili do vnitř.Venku byli různé tobogány a atraxe.Bylo to tu obrovské.Byli tu i různé stánky,kolotoče,houpačky,hřiště.Pak tu byla ještě brovská budova do ,které se chodilo ,když byla zima.Jelikož dneska bylo celkem teplo všude běhai lidi. 

"Bežte se támhle převléct," řekl Derek.Ukázal na menší budovu kde byli záchodky.Já jsem tam bez jediného slova šla.Zalezla jsem na záchodky a převlékla se do plavek ,které sem měla ve vaku.Byli obačejné černé. Nepotřebuju se tu vystavovat.Kdybych se chtěla vystavovat jdu do baru.Vylezla jsem ven a šla na naše obviklé místo kde si sedáváme. Kat seděla na lehátku a z někým telefonovala. Derek  si povídal z Jeremim.Ella z Pattie. Jazzy,Jaxon ani Judith tu ,už nebyli. Ryan byl v bazéně to samé všichni kluci kromě Justina.Vanessa ležela na lehátku v dost odvážných plavkách.No a Justin sem zrovna šel s pitím. Sedla jsem si na lehátko a sjela Justin pohledem.Pání ten je sexy.Fak to ,že ho nemusím neznamená ,že není sexy.

Kdybych teď mohla zatáhnu ho na záchodky a tam ho donutím mě opíchat.Počkat!Vždyť já můžu.Vstala jsem a došla k němu.Skleničky z pitím sem mu vzala z ruku a položila je na stůl.Pak sem ho vzala za ruku a tahala za ruku na záchodky.

"Co děláš?" zasmál se.No jdu tě znásilnit teda ,když to bude potřeba.Doufám ,že ne.Nic jsme neodpověděla a zavřela nás v kabince.Přilepila jsme se mu na krk.

"Co to?" zamrmlal překvapeně.Odtáhla jsme se od jeho krku.

"Prostě mlč a spolupracuj," mrkla jsme na něj a přilepila se mu na rty.Ty rty.Jsou tak měké.

Justin:

Nechápal jsem jí ,ale i tak jsem spolupracoval.Jo, z holkama jsem přestal spát ,ale tuhle šanci si prostě nenechám ujít.Chytl jsme jí za její zadeček ,který byl vypracovaný.Ta holka i cvičí? Vyhoupla jsme si jí na sebe a dál se líbal z těma dokonalíma rtama. Její ruce vjeli do mích vlasů a zaahali za ně.Zastonal jsme a kousl jí do rtu. Ruce sem ze zadku posunul na rozepínání podprsenky ,který jsme rozvázal jak na zádech tak na krku.Její podprsenka z ní spadla.Sedl jsem si na záchodoví prkýnkou a vzal do ruky její prsa.Odtáhla se odmích rtů a přilepila se mi zase na krk ,který začala okusovat.Já si hrál z jejími prsy.Rakami jsme sjel na kalhotky.Z oboch stran sem rozvázal šůrku.Trochu se nadzvedla a nechala mě ,abych jí je sundal úplně.

Bella se postavila já se na ní zmateně podíval. "Sundej si kraťasy," řekla a prtočila očima.Udělal jsem se a ona ke mě přišla.Vzala mého kamaráda a do ruky a pak na něj dosedla.Oba jsme vzdychli a ona si hlavu položila na moje rameno.Ruce jsme dal na její boky a pomáhal jí se nadzvedávat.Oba jsme u toho vzdychali.Doufám ,že nikdo nestojí za dveřma.Ruce jsme si dal na její zadek,ale furt jí pomáhal se nadzvedávat.

"BOže," zasyčela mi do ucha a já trochu cukl.Jednu ruku jsme přesunul na její klitoris na ,kterým sem začal kroužit.Netrvalo to dlouho a oba jsme se udělaly.Bella na mě ještě chvíli seděla pak se zvedla a začala si dávat plavky.nebyl jsme po zadu a taky si ji nendal.Už jsem chtěl vylízt ,ale Bella mě chytla za ruku.

"O tomhle se nikdo nedozví!Byli jsme na tobogánu a já pak musela na záchod ,jasný?" nadzvedla povrchně obočí.

Bella:

Čekala jsem na jeho odpověď.Chvíli na mě koukal a pak odpověděl: "Ne, není mi to jasný," a opustil kabinku.

---------------------------------------------OMLOUVÁM SE ZA CHYBY--------------------------

SEEEEEX!TO ČUČÍTE,CO? První sex v jejich životě je ,až v druhé sérii, 10. kapitoli. :D :D No, každopádně doufám ,že se vám to líbí!  Budu ráda za votes a koment. :) 

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat