OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
Ležím, nic jiného nedělám.Co jiného bych taky mohla dělat ,když ležím spoutaná na posteli?Já myslím ,že můžu být ráda že mám na sobě nějaký oblečení.
,,Spíš?" otočila jsem na dívku ,které ležela po mé levici. ,,Ne, proč?" zeptala jsem se. ,,Jak se vlastně jmenuješ?" zeptala se mně.Pousmála jsem se.Věděla jsem ,že se bude chtít seznámit
,,Bella? Ty?" odpověděla jsme jí a zároveň jí dala otázku. ,,Říkej mi prostě Laky," chtěla jsme se zasmát nad tím jménem ,ale došlo mi,že to není její pravé jméno. ,,OK," šeptla jsem.
,,Kolik ti je a jak dlouho tu jsi?" zeptala jsem se jí. ,,15 a jsem tu asi půl roku," páni.A to s ní dělají to co říkala ,jo?Já bych asi chcípla. A ještě k tomu ten věk.Vždyť jí je jen patnáct.I mně poprvé unesli v patnácti. ,,Tobě?" zeptala se mně ona.
,,Mně je 17," pousmala jsem se.Miluju ten pocit ,že mi za chvíli bude osmnáct a já budu dospělá.
---------------
Vzbudila jsem se na bouchnutí dveří, chtěla jsem vyskočit do sedu ,al provazy mi v tom zabránily a ještě se mi zarily více do rukou.Do 'pokoje' vstoupili dvě hory=muži. Došli k mé posteli, jeden mi začal rozvarovat ruce a jeden nohy.Mlčela jsem, bála jsem se.
Ten jeden si mě přehodil přes ramono jako pyel brambor. ,,HEJ!" vyštěkla jsem naštvaně ,když jsme hlavou bouchla do jeho zad.Bolelo to.
,,Drž hubu," zavrčel a já jsem hned zavřela pusu.Chtělo se mi brečet ,ale nemohla jsem, věděla jsme ,že by to nijak nepomohlo.
-----------------------
JUSTIN
,,Jestli si teď z nás dělá prdel a je někde v klubu tak jí sám osobně zastřelím," zavrčel jsme a zataha se za vlasy.Už druhej den se neozvala, už druhý den se jí nikdo nemůže dovolat.Už druhý den sem posranej o to co se jí může stát.A nejsem sám.Katherin je naprášky a Derek ,už letí domů.
,,Ne, ona by se ozvala," zakroutila hlavou Cailin.Když jsem byli spolu v klubu tak se taky nikomu neozvala ,ale je pravda ,že byla s námi.
,,Zkus jí ještě zavolat Justine," řekla smutně Katherin.Popadl jsem mobil a vytočil její číslo. Položil jsem si to k uchu a čekal.Po dvou pípnutí mi to vzala, konečně. Oči se mi museli rozzářit.
,,Bello!kde jsi!" vyprskle jsemrychle do mobilu.Všichni se na mně podívali. ,,Pokuď chceš svojí Bellu musíš si jí najít Bieber," a pak to položil.Mobil jsem dal od ucha.
,,No co říkala?" zasyčela ryhle Cailin. ,,Že pokuď jí chceme zpět musíme si jí najít," řekl jsem a koukal furt do mobilu. ,,Panebože," zašeptala Katherin.Její oči se začali lesknout a se rtů jí vyšel první vzlyk.Abych řekl pravdu mněl jsem taky namále.
----------------------------------------
NOVÁÁÁÁ ČÁÁÁÁS. :P :P Moc jste toho tady nezjistili. :3 :3 Ale nebojte, vše přijde. :D :* Budu ráda za komenty a votes. :)
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanficOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...