4.

1.9K 87 13
                                    

-------------------------------OMLOUVÁ SE ZA CHYBY-------------------------

2.3.2019

Vzbudila jsem se na to, že mě probudil budík, který mi říkal, že mám vstát a vypadnout do školy. Tak jsem teda vstala šla do koupelny kde jsem si udělala ranní hygienu a pak sem šla ke skříni kde jsme se oblíkla. Vzala jsme si tašku z věcmi a šla dolů. V kuchyni byl Derek, Vanessa, Justin a Pattie. 

,,Čus," řekla jsme a sedla si na židli. 

,,Co prosím?" zeptal se Derek. 

,,Dobré ráno," protočila jsem očima a čekala až přede mě dá jídlo. Když ho dal schutí jsem se do toho pustila. Miluju jídlo. 

,,Dneska jsou třídní schůzky," řekl táta. Do prdele! Dneska jsou třídní schůzky. Já, jsem v prdeli. 

,,Jo, já vím," zalhala jsem a kousla se do vnitřní strany líce. Tohle nemůže dopadnout dobře.

,,Doufám, že uslyším od učitelek samé pozitivní věci," možná? A nebo taky ne. Jen jsem přikývla a dál jedla.

,,A kam jdeš teď, že jsi tak brzo vzhůru?" změnila jsem téma. Schůzky jsou až od čtyř. No a táta není ranní ptáče.

,,Jdu ukázat Justinovi kde má zápas," usmál se na mě. Zamračila jsem se a nadzvedla obočí. 

,,Ty to vlastně nevíš. No Justin přestal s mafií a začal boxovat," řekla hrdě Pattie. To vysvětluje ty svaly, ale proč s tím přestal? Podívala jsme se na Justin  a přikývla. Jak chce mě je to u prdele.

,,Takže nás nevezmeš do školy?" zeptala se Vanessa. Ne, půjdeš pěšky!

,,Ne, pojedeš s Bellou na motorce," cože? Já jí nechci brát na motorku? A nebo taky jo. Zastavím někde u lesa a zakopu jí 10 m pod zem, aby nevylezla a pak řeknu, že odjela, protože je to kráva. To by šlo, ne? 

,,No to teda nepojedu. Tati vždyť nás ještě zabije," zasyčela.

,,Na rozdíl od tebe Bárbínko řídit motorku umím," mrkla jsem na ní.

,,Za 1.Neříkej mi barbínko a za 2. Pojedu s Chloe," řekla a já mykla rameny. 

,,Ty jo vy se asi nemá to moc v oblibě, co?" zeptal se se smíchem Justin.

,,Mám jí rada tak jako tebe, když si mě unesl," takže vůbec. No sedí to. Každopádně až po chvilce mi došlo, že to vyznělo trošku komicky.

,,Tak zase přestaň!" zasyčel táta a zamračil se na mě.

,,Mlčím," vstala jsem a vzala si batoh.

,,Jdu do školy čau," odešla jsme dveřmi ven. Nasedla jsem na motorku a jela pryč. 

*******************************OMLOUVÁM SE ZA CHYBY**************************

-Noví díl ,jak se vám líbí? Já jsem s ním spokojená.Važně za chyby mě neukamenujte. :D :D No, přemýšlela jsme ,že bych začala natáčet na youtube ,ale nevím. :\ Zatím mám na kanálu jen Intro. Mů


CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat