18.

1.6K 82 14
                                    

*OMLOUVÁM SE ZA CHYBY*

Justin přišel i z dřevem a začal přikládat.Počkala jsem ,až si sedne a já se pak zvedla.Přišla jsem k němu a sedla si na něho. 

"Co děláš tentokrát?" zamračil se na mě.Mykla jsme rameny a ruce dala pod jeho tričko kde jsme ho začala škrabat. 3krábla jsme ho párkrát tak moc ,až sykl.

"To bolí," zasyčel naštvaně.Protočila sem očima a triko mu přetáhla přes hlavu. 

"Bello!Přestaň!" rozkázal mi ,ale bylo mi to jedno.Přitiskla jsme se mu na rty.Chíli nezpolupracoval ,ale pak povolil a začal solupracovat.Ruse si dal na můj zadek.Začala jsme se pohybovat na jeho kamarádovi.Začal potichu vzdychat a přivírat oči takže se odemě odtáhl.Přiznávám se taky jsem občas vzdychla ,ale nemůžu se nechat uníst! Když jsem vycítila ,že za chvíli bude rychle jsme z něho slezla.Chvíli se koukal zmateně a pak se zamračil.

"Co děláš?"Vyprskl.Zasmála jsem se. "Odplata," poslala jsme mu vzducšnou pusu a z kroucením zadku šla do stanu. Vytáhla jsme si z báglu kraťasy a tílko.Dala jsme si to na plavky.Z báglu jsem si vytáhla tablet jelikož jsme nemohla najít mobil což je debilní ,když mi má psát Paul. No najdu ho pak.Najela jsem na různý E-shopy a začala si vybírat. Vybrala jsme si kryt na movil z nápisem 
#SWAG v růžoví barvě. Pak jsme si vybrala řasenku od Avonu, Bílí tričkoz křížem,Vínovou mikinu z nápisem DOPP,černý uplí crop top,Maskáčoví legíny,Snap a čepici. To je pro zatím všechno. 

"Necchibí ti něco?" vlezl mi do stanu Justin.Nadzvedla sem obočí a zaklapla notebook.Ukázal mi Iphona a já se zamračila.

"Dej mi ho!" řekla jsme vážně a nastavila ruku. "Ne," mrkl na mě. "Nechala si mě tam jen tak!usel jsem si to dělat sám!" zavrčel a já měla chuť se zasmát,ale udržela jsme se.

"To máš za tu vodu.Jsme si kvit!"řekla jsem a znovu nastavila ruku.Zakroutila hlavou."To teda nejsme.Mobil dostaneš a,ž za dobrý skutek," řekl vážně zato já vyprskla do obrovského smíchu. 

"Děáš si prdel ,že jo?" zeptala jsem se ,už vážně.Zakroutil hlavou. 

"Justine přestaň dělat kraviny a ten mobil mi dej.Má mi někdo důležitý psát a já to potřebuju vědět," řekla jsem a zakroutila hlavou. 

"No tak to abyses snažil ,že?" dal si mobil spátky do kapsy ,kterou ještě zapl. Hajz!

"Justine tohle ,už není srada," zavrčela jsem naštvane. Zakroutil hlavou a ještě se sklonil ,když vylízal. 

"Já si ,ale srandu nedělám," mrkl na mě a odešel.Ty vole o je debil.!Já potřebuju mobil.Co když mi buepsát Paul ohledně Cailin? 

No Bello to abyses snažila udělat dobrý skutek. Posmívalo se mi moje svědomí a já ho v tuhle chvíly chtěla zabít!

*Omlouvám se za chyby*
Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat