OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
3.4.2019Probudila jsem se na buzení od Katherine.Ne, dneska nejdu do školy.Dneska totiž jedeme stanovat.Koho to byl nápad?Vanessi.Kdy ho vymyslela?V aquaparku.Proč to vymyslela?Chce se předvést před Justinem.Daří se jí to?Tak to ,už netuším.
"Veď vstávám tak neřvi,"zavrčela jsem nepříjemně.Sice je devět hodin ,ale já jsem zvyklá vstávat ve dvanáct. Takže pro mě je ranní vstávání noční můra.Tak jako pro každou nactiletou a inenáctiletou holku.Vlastně i pro kluky.
"Nevrč," zavrčela ona a odešla.Po kom jsem?Ano, po ní.Povzdechla jsem si a vstala.Došla jsme ke skříně y vyndala si černé legíny a bílí crop-top s černým křížem u prostřed.Vzala jsme si spodní prádlo a šla do koupely.Převlékla jsem se a namalovala.Vlasy jsme si jen učesala a šla do pokoje.Do batohu ve ,kterým sem měla všecko co potřebuju jsem ještě přihodila ve vaku spreje.Vzala jsme si mobil a šla dolů. V kuchyni všichni jedli.Jelikož tam nebylo místo tak jsme si vzala svoji snídani a šla do obýváku.Tašku jsme položila vedle gauče a sedla is na gauč.Pustila jsem telku.
"Co dávají?" zeptala se mě Judith a sedla si vedle mě.Usmála jsme se na ní.
"Nic," řekla jsme a nechala to na šmoulech.
"Ještě koukáš na šmouly?" zeptala se překvapeně a kousla si do bagety.
"No a?" mykla jsme rameny a koukala se dál.
"Myslela jsme si ,že si se změnila," řekla a já se na ní podívala.To se jako nemůžu dívat na pohádky?
"Neřeš," mrkla na mě a vyndala si mobil.Otočila jsem hlavu zase na televizy a dál koukala.
"Holky pojďte ,dojíte si to v autě," přišla Pattie.Vstala jsem vzala si do jedný uky svojí bagetu a do druhý tašku.Šla jsem do chodby kde jsem si nazuly slipony a šla ven.
"Pojedem dodávkou," řekl Derek.Přikývla jsme a šla k dodávce.Do kufru jsem si dala tašku a šla si sednout do zadu.Vytáhla jsme mobil a sluchátka. Za chvíli jsme byli všichni a Derek vyjížděl.
"Proč vlastně jedem stanovat?" zeptal se Ryan ,který seděl po mé pravé ruce.Po mé levé seděla Vanessa.Předemnou po mé levici sedel Lil.Předemnou Justin a Předemnou po mé pravici Twist.Pak ,už seděli děti a dospělí.
"Protože mám sestru pí," nedořekla jsem to ,abh zase nedostala sjeba za to ,že říkám pravdu.
"Nejsem píča ty krávo," zavrčela potichu Vanessa. "Ne ty jsi jen Kundička," mrkla jsme na ní.
"Tak to zase stačí," zasmál se Ryan.Co se směješ blonďáku?
"Tsss," dala jsem si zase sluchátko ,které jsem si před chvílí vyndala
***********
Zastavily jse někde u lesa kde teď čtyři dny pobudeme.Počkala jsme ,až vyleze Ryan a pak jsem vylezla já. Venku bylo teplo. Šla jsem ke kufru a vynala si věci.
"Kde budu mít stan?" zeptala jsem se Kat.
"Budeš mít stan z Vanessou a Judith," řekla a já zavrčela.Proč nemůžu mít stan sama?A nebo ,alespoň z někým ne tak debilním jako je Vanessa.
"Proč ,když někam jedeme musím být všude z Vanessou?" zeptala jsem se hnusně.Už mě o sere.
"Protože si její starší sestra a vážně tě nedáme do stanu ke klukům," mrkla na mě a já protočila očima.
"Tady máš stan,dejte si ho kam chcete," podal mi ho Derek. Zamračila jsem se.To ho mám postavit?Veď to neumím!
......Už nejmíň hodinu se tu z Judith snažíme postavit stan.Vanessa je s klukama ve vodě a mi tu stavíme jak dvě píči.
"Já na to seru," řakla naštvaně Judith.
"Já to slyšel," ozval se Jeremy naštvaně.
"No tak promiň tati ,ale tohle je tak debilní stan," řekla hnusně a postevila. "Prosimťe," přišel a začal ho stavit.Odstoupila jsme a koukala na něj.Do deseti minut ho měl postavený.
"Dejte si tam deku,věci a spacák.Pak přijďte k vodě ,je támhle," ukázal a odešel.Judith si odfrkla a vzala si bácgl z věcma do vnitř já taky.tenhle stan byl poměrně velký.
"Spím vedle tebe u kraje Judith," řekla jsem ,když jsme natáhly chlupatou deku.Spacák jsem si dala ke karyji a Judih vedle mě.Pak jsme si z báglu vyndala odličovák a odlíčila se ,abych nevypadala jak čarodejnice ,až vylezu z vody.Pak jsem si vzala plavky a šla kousek od stanu do lesa. Dala jsem si černé plavky:
Přehodila jsem přes sebe dlouhý černý světr.Šla jsme do stanu kde jsme is vzala gumoví medvídky,pití a mobil.Pak sem šla k vodě.Byl to takoví menší rybníček.Vzala jsem si jednu malou deku ,kterou donesly dospělí a rozložila si já na kamínkách ,který byli u rybníku.Lehla sem si na břicho.Rozbalila si bombóny a zapla mobil.Začala jsem jíst.Najela jsem na spávy od Rose.
Rose:
-Co ti je?Jakoto ,že jsi nebyla ve škole?Že oni tě chytli při sprejování!Já ti řkala ,že si máš dávat větší pozor!
Já:
-Nic mi není.Jely jsme z rodinou kempovat.Tehle týden do školy nepřijdu. :)
Rose:
-Kempovat?!To jste mě jako nemohli vzít sebou?!Co já tu bez tebe budu dělat?!
Já:
-Teřba konečně zablíš Jacka. :D :3
Rose:
-Jelikož si sním spala tak ,už ho nechci. :\
Já:
-Tak jsem sním jednou spala no!Byla jsem opilá. ;) Normálně ho zbal,jasný?Na to ,už mi neodpověděla.Nejla jsem na Instagram a začala si prohlížet fotky.
"Proč nejdeš do vody?" zeptal se mě Twist,který si sedl vedle mojí hlavy.Vypla jsme bol a taky si sedla.I z gumovíma medvídkama ,který jsem furt požírala.
"Chci se opálit ,jsem bílá jak sýr," uchcetla jsme se. "Ve vodě se opálíš ,ale víc jak na suchu," mrkl na mě.
--------------------OMLOUVÁM SE ZA CHYBY----------------
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...