O M L O U V Á M S E Z A CH Y B Y
20.3.
S O B O T A"Jede nás odvést," přikývla jsem a usmála se na ní.
***
Už deset minut jedeme v autě v naprostém tichu.Necítím se zorvna nejlíp ,když nikdo nic neříká.
"Justine?" konečně někdo promluvil.Děkuju ti Jazzy!
"Hm?" s brejlama na očích koukal furt před sebe.
"Budu si moct kopit cokoliv budu chtít?" tak to je otázka ,ale řekla bych ,že chtěla zachránit to ticho tady protože nejspíš pojedeme asi ještě patnáct minut a to by mi asi hráblo.
"Nevim nebudu tam s váma," odpověděl jí. "Jo Jazzy budeš si moct koupit cokoli budeš chtít," odpověděla jsem za něj.Hodil na mě pohled tak jako já na něj.Chvíli na mě koukal tak jako já na něj a pak se zase podíval na silnici.
"Takže si můžu koupit spinner?" radost z jejího hlasu přímo srštila.
"Co to?" skčila jsem obočí a podívala se na ní v zrcádku. "No to je taková antistresová hracička se kterou si prostě točíš," vysvětlila mi, uchechtla jsme se a zakroutila hlavou.
"Si jich kup třeba deset, teda když těch deset nebudou stám meloun, protože ten na kartě fakt nemám," opřela jsem si hlavu o sedadlo.
"Jeden stojí kolem 3 $," 3 dolary za takovou prkotinu.No to mě podrž ,ale když to bude chtít tak proč ne.
"Za takovou kravinu vyhazovat peníze," vyprskl Justin.Podívala jsem se na něj ,ale on dál koukal na silnici.
"Ty za to peníze dávat nebudeš tak se nestarej za co já budu yhazovat peníze.je se taky nestarám kde vyhazuješ ti tvoje!" vyprskla jsem já a otočila hlavu na silnici.
"Tak určitě je vyhazuju rozuně než za nějaký spinner," protočil očima.
"Hele ty jsi dřív vyhazoval peníze za děvky,chlast,auta a další sračky a ,že dám 3 $ za nějakou tačící hračku je 100% rozumnější než zajít si do baru koupit si flašku vodky a jít se támhle spráskat. A vlastně i kdyby to stálo 10$ tak má snad narozeniny ne? Tak se nestarej a řiď!"
----------------------------
Tak co myslíte ,že jí na t Justin odpoví? No já sama to ještě nevím. :p
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfikceOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...