12.4. Čtvrtek

1.1K 70 12
                                    

omlouvám se za chyby

Probudila jsem se na jemné šimrání na mém břichu.Na mé tváři se běvil úsměv ,když mi došlo ,že je to Justin.Ne, nepíchali jsem spolu jen jsme usly v jedné posteli. 

,,Ahoj, krásko," zašeptal mi do ucha. ,,Ahoj, Jussi," usmála jsem se na něj. byl strašně roztomilí.Hlavně ty jeho rozcuchaný vlasy a ospalé oči.

,,Jak ses vyspala?" nadzvedl obočí. ,,Na nic s tou no ho a ještě se mi tu v posteli válel smradlavej a chlupatej chlap," zasmála jsem se. Jeho čelo se zamračilo. ,,Chceš jako říct ,že sprdim a že jsem chlupatej?" řekl uraženě a já se zazubila.

,,To sem neřekla. Já sem mluvila o chlapovi," zasmála jsem se. ,,A já sem co?Ženská?" byl čím dál tim víc naštvanej. 

,,No tak šmoulo,nemrač se budeš mít vrásky," kousla jsem ho do nosu. ,,Au!To je můj nos!" řekl a já pokroutila hlavou. 

,,Půjdu se najíst mám hlad.Jdeš taky?" zeptala jsem se ho a sedla si. ,,Jo, chceš s něčím pomoct?" zeptal se mě. ,,Jediný co budu dělat tak je že se převlíknu, s tím fakt pomoct nepotřebuju," zvedla jsem se a dokulhala ke skříni. 

,,Jsi si jistá?" objal mě kolem pasu a hlavu si položil na moje rameno. 

,,Jo jsem.tak padej!" zasmál se, dal mi pusu na líčko a odešel. Já jsem se přeblíkl do tílka a kraťasů.Nic jiného mi přes tu sádru natáhnout nejde. Teda ještě šaty.  Učesala jsem se.Vzala si mobil a šla dolů. 

V Kuchyni seděli úplně všichni a jedli ovesnou kaši. ,,Dobré ráno," sedla jsem si ke stolu.  ,,Ahoj, chceš čokoládovou a nebo jahodovou ovesnou kaši?" zeptala se mě mamka. ,,Ehm Co takhle Jahodovo čokoládovou?" Miluju čokoládu a miluju jahody. 

,,Čekala jsem to," zasmála se a nabrala mi s obou hrnců do jedné misky. ,,Děkuju," zazubila jsem se a pustila se do toho.Při tom jsem začala projíždět instagram. A pak mi vyskočila správa od Justina.

Justin: V tom tílku a kraťasech si sexy. :p :*

Me:  A? Důvod proč mi to píšeš? 

Justin:  Jsem nadrženej. :( 

Me:  Mám jednu nohu a jednu ruku v sádře myslíš že ti dám?

Justin:  K tomu co chci by ti stačila jedna ruku a pusika. :*

Me:  Justine! Přestaň, bež si udělat sám do koupelnyy. 

Justin: jako fakt? 

Me: Co myslíš? :p 

Justin: Ach jo. :( 

-----------------------------------------------------

Noví díl. Vydávám teď hodně málo ,ale nemám moc času. :) Budu ráda za komenty a votes.

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat