OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
21.3.2019
SOBOTA-velikonoceRáno mě přišla vzbudit Pattie abych šla s Justinem a dětma koledovat.Počkala jsme ,až odejde pak sem vstala šla ke skříni kde jsme si nandala spodní prádlo, modré džíny s vysokým pasem a mikinovej crop top s dlouhým rukávem a nápisem FLAWLESS. Pak sjem se učesala a trochu namalovala.
Když jsem šla dolů tak sem si uvědomila ,že nevím s kým sem spala a že až tam teď půjdu bude to pěkně trapný.Kousla jsem se do rtu a vešla do kuchyni.Oddychla jsem si ,když tam byli jen děti a Justin ,který jim dělal snídani.
"AHOJ BELLO!" juj, a víc zakřičet nemůžete.Usmála jsem se a sedla si na snídani. "Dáš si taky dělám vafle s nutellou?" zeptal se mě Justin.Koukla jsem se na něj.Ne, neřekla bych ,že to byl včera on.SAKRA DO PRDELE S KÝM SEM TO SPALA??
"Ehm..jo dám si," řekla jsem a zakroutila hlavou.Promnula jsem si oči a povzdechla si.Nevím proč mi to tak vadí ,ale vadí.
"Tešíš se?" zeptala se nadšeně Jaxon.Usmála jsem se a přikývla. I když je Jazzy dvanáct a Judith taky tak chodí koledovat.Je o tu takhle furt nikomu to nevadí. Předemnou přistály čtyři eafle pomzaný nutellou a arašídovím máslem. Na tom nakrájené jahody a banány.
"Menší porce by tam nebyla?" zeptala jsem se a podívala se na linku.Jo, jsem žrout ,ale až tolik toho sladkýho stláskat nepotřebuju!
"Ne," prohodil a dal jídlo před všechny a pak si dal i sobě. Mykla jsme rameny a pustila se do toho.Po půlce ,už sem fakt nemohla.
Když sem do sebe konečně nacpala všechny vafle byla jsem ráda.Alespoň ,že teď projdeme celý město ,abych to alespoň s poloviny spálila.
"No tak ,už pojďte," pískal nadšeně Jaxon. Usmála jsem se a podívala se na Justina ,který si dělal nějaký proteinoví shake.
"Čekáme na Justina ,až si dodělá ten svůj blivajz," zasmála jsem se a Justin po mě hodil vražedný pohled.
"No tak Jussi!Už pojď mě," prosil Jax. "Už jdu," potáhl mě za ruku a zamračil se.Já se usmála a šla jsme do chodby, nandala jsme si křusky a vyšla ven.Nebudu si brát botasky, když má být hezky nejsem debil. Děcka si vzali pomlásky a košík. Justin svůj shake a já jak sem vyšla ven tak jsem ještě vlezla domů a šla si pro mobil.Pak jsme vyrazili. Děti začali chodit k domu po domě a my jsme se drželi vzadu.
"Tak co bylo ti po včerejšku dobře?" zeptala jsme se ho.Musím z něj vytáhnout to jestli jsem spala s ním nebo s někým jiným.
"V jednu jsme zalehl a spal jak dudek. U6 nikdy nebudu tak chlastat," takže to nejspíš nebyl on. Upss.
"A co ty?jak ses vyspala?" zepta se mě. Překvapeně jsme se na něj podívala ,jestli se náhodou nebouchl ,že se mě ptá.nejsem na tuhl hodnou verzy zvyklá.
"No já se vyspala docela dobře," řekla jsem a šly jsme zase dál ,protože děcka šl k dalšímu domu.
" Jak dlouho ,už vlastně boxuješ?" bylo blbý se ho zepat kdy si skončil s mafiánstvím.
"Dva měsíce po tom co jsi odjela," řekl a já přikývla. " A s Cailin se výdáš pravidelně?" zeptala jsem se.Tu holku potřebuju vidět! Je těhotná a ještě má manžela a já jí neviděla dva roky. Ach jo.
"Ne jen ,když přijede ona k nám a nebo já k nim a to je tak jednou dvakrát za dva měsíce," odpověděl mi a já přikývla. "A čeká holčičku nebo chlapečka?" zeptala jsem se.
"Holčičku," odpověděl. "A jméno ,už ví?" Jo asi jsem zvědavá ,ale tak stává se. "Ne," mykl rameny a já přikývla.
"Jéééé ahoj!" vypískla Rose ,která se tu oběvila se svojí setřenkou Jasmine.
"Nazdar," usmála jsem se na ní a objala jí. "Půjdeš snámi?" zeptala jsem se jí.Zakejvala hlavou. "My už to tady máme obešlé," řekla a já přikývla. "Tak se potom stav," mrkla jsem na ní a šla dál..
"A co ty?Od kdy sprejuješ? Od kdy si rebelka?" zeptal se. "Změnil mě ten odjezd a to ,že mi umřela máma. Kdyby se to stalo tobě taky by ses změnil ,ale nevím na co s mafiána. Nic horšího asi ,už není,"
"Jo,ale já se změnil k lepšímu a věřmi ,že to dokázala jediná osoba v mém životě," jaká kurva? Chce abych na tu osobu žárlila?Tak to se chlapečku kurevně mílíš, i kdybych žárlila nedám to najevo..
"Aha," odpověděla jsme jednoduše. "Hele co jsem dostal od tety!" přiběhl k nám Jaxon a ukazoval nám velkého zajíce.Usmála jsem se na něj a přikývla.Je furt jak malej i když mu je asi už devět nebo osm já nevim.
"Jo to jsi se změnil a docela dost.A věřmi ,že tamta verze se mi líbila víc," mrkla jsem na něj a on se zasmál. "Takže se ti líbila verze, která byla furt hnusná a bila tě?" nadzvedl obočí a já si hned uvědomila co jsem řekla.
"Emmm...." jo!Došl mi sova, no a co? "Ne nelíbila," uchechtl se a napil se svého shake. Fuj jak tu sračku může pít vypadá to jako rozmixovaný hovna.
"Chceš napít?" zeptal se mě ,když viděl ,že na to tak koukám. "Ne díky radši si načůrám do huby než bych se tohodle měla napít..Mrkla jsem na něj a on se zasmál.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
"Jsme doma!"Hlásili hned děcka a šly do kuchyně.Já s Justinem jsme šly do obýváku kde byli kluci a já z jedním vlastně dvouma snich spala.Sedla jsem si vedle Justina. "Jdeme dneska do klubu, jdete snámi?" zeptal se Lil a podíval se na mě.
"Já jdu," řekla jsme hned a usmála se.Miluju kluby. "A ty Justine?" hodil na něj pohled Ryan.První se podíval na mě a pak na Ryana a nakonec přikývl.
"Fajn jdeme v pět hodin tak buďte připravení jinak na vás serem," řekl Fredo směrem ke mě a já protočila očima.To ,že jsem holka neznamená ,že se budu připravovat bůhví jak dlouho.
-----------------------
DALŠÍ ČÁST!CO NA NÍ ŘÍKÁTE??JÁ DOUFÁM ,ŽE SE VÁM LÍBÍ TAK JAKO MĚ.SICE SE NIC EXTRA NESTALO ,ALE BELLA A JUSTIN SI NORMÁLNĚ POPOVÍDALI A TO JE FAJN.!!
TAKY VÁM CHCI STRAŠNĚ MOC PODĚKOVAT ZA 19K+ READS A 2K VOTES!NEUVĚŘITELNĚ SI TOHO VÁŽÍM A DIVÍM SE ,ŽE VÁM NERUPLY NERVY S TOHO JAK JSEM NEPRAVIDELNĚ VYDÁVALA A TAKY S MOJÍ GRAMATIKY! HROZNĚ MOC DĚKUJU VŠEM CO MĚ PODPORUJÍ DLOUHODOBĚ!TAKY JSME SE VÁS CHTĚLA ZEPTAT JESTLY BY NĚKDO Z VÁS NECHTĚL VĚNOVAT KNIHU.DO ZPRÁV MI MŮŽETE NAPSAT.BYLO BY TO O TOM ,ŽE VY BY JSTE MINAPSALI NÁMĚT NA KNIHU ,KTEROU BY JSTE CHTĚLI ,ABYCH PRO VÁS NAPSALA A JÁ BYCH JÍ NAPSALA.TAKŽE URČITĚ PIŠTE.
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...