OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
NEDĚlE(psala jsem to tam špatně)
21.3.2019
Už tu sedíme asi tak hodinu a půl a já nejsem skoro vůbec napitá.Mám v sobě jen jedno pivo a necelou skleničku coli s vodkou.Za to kluci a Rose jsou ožralí,až moc. Zajímalo by mě kdo je pak potáhne domů.No já to nebudu. Fredo a Lil zrovna tančí s nějakými neznámími holkami,Rose a Jack jsou na WCkách a zbytek je tady.Melou pátý přes devátý a spívají si nesmyslné písničky.No prostě ožralý jak prase.Já tu sedí a koukám na ně.Přijdu si jak nějaká maminka,která je má na starost.
"Co pa je Bello?" zeptal se mě Justin a nechutně se uškrnul."Co by mělo bejt Justine?" zeptala jsem se stejným tónem jako on. On se začal smát a mrkl na mě.To je kokot.
"Justine, já s tebou neflirtuju," mrkla jsem na něj tentokrát já. Zamračil se a vstal.Šel ke mě, chytl mě za ruku a vytáhl na nohy.
"Co děláš ty pitomče?" zavrčela jsem na což on nezareagoval a tahal mě do jednoh z těch pokojů co tady jsou. Vážně se semnou chce vyspat?? Vešel do vnitř a zamkl.Namáčkl na na dveře a podíval se mi do očích.
"Justine přestaň," zavrčela jsem ,když se na mě natlačil ještě víc a říkám to už to víc nešlo! "Ne! To ty se přestaň už vspírat citům ke mně!" zavrčel a já s ena něj nechápave koukla. "Co tím myslíš?" zeptala jsem se. "Přiznej se ,že kě mně něco citíš!" řekl važně a já vytřeštila očima.
"JustineVzpamautuj se sakra! Chceš ,abych k tobě něco cítila ,když si mě před skoro třema rokama unesl a několikrát zbyl? Pak si mě nechal jít a po třech rokách přijdeš a řekneš mi ,abych si přiznala ,že k tobě něco cítím! Jenže ono není co, Justine," koukala jsem mu přitom do očí. Chvíli se na mě koukal a pak se přiblížil k mím rtům. Ruce mi dal na boky a koukal mi do očí. "Tak se teď odtáhni," zašeptal. Jenže já jsem nemohla.Nešlo to.Tohle se mi líbilo vic než to ,že bych se odtáhla.
----------------------------------------------
Trochu kratší ,ale zase trošičku zajímavější! :3 Jo, chci vám sdělit ,že píšu nový příbe pod jménem: 'He's Back! JBFF' Určitě budu ráda ,když se podíváte. A taky budu ráda za vaše komenty a vote.
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...