****************************OMLUVÁM SE ZA CHYBY***************************
,,Jak to víš?" zasyčela jsem naštvaně. Právě jsem se tomu debilovi přiznala co dělám.
,,No při večeři si na ruce měla trochu barvy. Jelikož to nemohlo být od ničeho jiného domyslel jsme si to. Nebyl jsem si jistý, ale teď už jsem," pousmál se. Idiot! A vlastně on si mě prohlížel? Příjemný pocit se roznesl po mém těle i když jsem to na sobě nedala znát.
,,Zkus to jen ceknout před mámou, tátou nebo Vanessou a ušmiknu ti ptáka v tvým případě ptáčka," mrkla jsme na něj. Uchechtl se.
,,Za prvé..řeknu to kdy budu chtít a komu budu chtít a za druhý to jsi viděla moje péro, aby si mohla říkat jak velký nebo malý ho mám?" nadzvedl obočí a já protočila očima.
,,No to neviděla a ani vidět nechci, protože kdybych vidět péro chtěla tak si zajdu za lepšíma, ale jelikož jsme svojí dávku dostala před dvouma dněma zrovna teď mi nechybí," olízla jsem si rty. Jeho obličej se zformoval do zamračené grimasy.
,,Ty už nejsi panna?" a co si jako myslíš? Že čekám na tebe až mě odpaníš? To těžko.
,,Ne ,už rok a půl," řekla jsem mu a mykla rameny.
,,Takže máš kluka?" zeptal se zvědavě. Co mu je vlastně do toho?
,,Ne," řekla jsem a protočila očima. To když holka má s někým sex musí s ním hned chodit?
,,Takže jsi děvka?" ne! Teda já tomu tak neříkám. Měním kluka jen každý tejden...
,,Ne," zalhala jsem mu. Uchechtl se.
,,Takže si jich v posteli neměla víc jak 11?" nadzvedl obočí. Kousla jsme se do vnitřní strany líčka. Měla, no a co? Když se mu teď přiznám může jít za tátout a napráskat mě ten by pak napráskal mě.
,,Ne," upřeně jsme se na něj podívala zakývala hlavou. Stejně si myslím, že mi nevěří, ale to mi je tak trochu jedno, protože to tátovi říct nemůže, když jsem mu to nepotvrdila. Teda může, ale já bych řekla, že lže.
,,Myslel jsem si, že jsi jiná," uchechtl se a vstal. Pak odešel. Tak něž třeba do prdele.
--------------------------------------OMLOUVÁM SE ZA CHYBY--------------------------------------
-TRAMTARADÁ! Je tu nová část. :o Nečekaně. :D Doufám ,že se vám líbí.Budu ráda za votes a komenty ,kterou jsou vždy překrásné!
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...