8.

1.8K 81 10
                                    

-----------------------------------------OMLOUVÁM SE ZA CHYBY----------------------------------------
2.4.2019

Seděla jsem v kuchyni, ale jakmile jsem uslyšela bouchnutí dveří jsem se zvedla a běžela na horu. No co, Kat bude zuřit až zjistí co ve škole provádím.

,,Máš bobky?" uchechtla se Rose sedící za stolem. Vypískla jsem  jelikož jsme se jí nehorázně lekla. Nesnáším, když ke mě do pokoje vleze oknem po žebříku. Nejradši bych jí za to naflákala.

,,Jsi kráva, víš jak jsme se tě lekla?" zasyčela jsem naštvaně a lehla si do postele.

,,Ne, kráva vážně nejsem jelikož jsem sehnala vstupenky na dnešní párty u Chrise," mrkla na mě a sedla si taky na postel. Teď bych měla být nadšená, že? Vlastně byla bych kdybych neměla zaracha. Táta mě bude kontrolovat, takže se nikam nedostanu. Věřte nevěřte už jsem to zkoušela.

,,Co je? Proč nemáš radost modroočko?" zeptala se a povytáhla skvěle upravené obočí. Mimochodem nesnáším, když mi říká modroočko. Nikdo kromě mé rodiny Rose, Jacka a ty co mě znali dřív takže Bieberovi a dále neví, že mám modré oči. 

,,No vlastně já nikam nejdu, mám zaracha víš," mrkla jsme na ní. Zasmála se.

,,To už se to vaši dozvěděli? Tě ještě táta nevodbouch pistolí?" no jo. Ví o mně a mé rodině totálně všechno. Tak jako já vím všechno o ní. 

,,Ne, nedozvěděli, ale máma našla dopis ze školy," poškrábala jsem se na krku. Protočila očima.

,,Kam si to schovala?" zeptala se a skřížila si ruce na prsou. Jo teď přijde poučování, že mám věci schovávat tam kde nejdou najít. 

,,Pod postel," povzdechla jsme si. "Jsi kráva co?" uchechtla se. Dobře tak tentokrát žádné poučování. Rose děláš pokroky. Otočili jsem obě hlavu na stranu, když někdo zaťukal.

,,Ne! Ehm převlékám se!" zařvala jsem. Otočila jsem se na Rose a naznačila jí ať zmizne.

,,A víš, že mi to ani nějak nevadí," vešel do pokoje Justin. Zrovna, když si Rose stoupla. Zavřel  za sebou dveře a opřel se o ně. 

,,Debile! Co kdybych se vážně převlékala!" zamračila jsem se na něj.

,,Tvoje tělo už jsem viděl. A jsi děvka takže ti to může být jedno," protočil očima.

,,Tak hele! Ještě jednou mi řekneš, že jsem děvka a já řeknu Derekovi, že si mi dal dneska facku a celou tu dobu co jsem byla u vás si mě bil," mrkla jsem na něj a ušklíbla se. Protočil očima.

,,Mám ti říct, že za dvě hodiny jedeme do Aquaparku tak se máš sbalit. A ty nejspíše vypadnout," podíval se na Rose pak odešel.

-------------------OMLOUVÁM SE ZA CHYBY--------------------

Doufám ,že se vám část líbí.Jinak budu ráda ,když se podíváte na můj youtubechanel na ,který budu natáčet.Odkaz máte v komentech. :) 

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat