22.

1.6K 73 9
                                    

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>OMLOUVÁM SE ZA CHYBY<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Když jdem dojedla tak jsem si šla zaplavat z dětskama ,protože mě uprosily.Plavaly jsem,dělali blbiny,potápěly se.No prostě sranda.Se smíchem sem utíkala před Jaxonem ,který mě honil z bahnem z rybníka.

"Jaxi, prosím ne," zasmla jsme se.On dál běžel zamnou a přitom si utíral bahno z obličeje ,které jsme mu tam omylem hodila.Když už jsem nemohla tak jsme zastavila a nechala ,aby to na mě hodil.Trefilo mě to přímo do břicha.Jaxon se začal strašně smát. Já ne něj chvíly vražedně koukala ,ale tak se začala taky smát. 

"Fajn špunte, jdeme se do rybníka se omejt," vzala jsme ho do náruče a pak si ho přehodila přes rameno.ROzběhla jsem se k rybníku. 

"Zacpi noc,"  chvíly jsem počkala a pak jsem skočila do vody.Jazzy se strašně smála a to samí i Jax.Jáá taky.Cítila jsem se fajn.Po dlouhé době mi bylo fajn a ne jen fajn jako ,když jsme sprejovala nebo zrovna z někým píchala,ale fajn jako před lety.Jako než sem poznala Justina.ze svích myšlenek jsme se probudila ve chvíly kdy mě něco chytlo za nohu a já se strašně lekla.Vypískla jsme a padla do vody.Do mích uší se začala odrážet Jazzy smích.Otevřela jsme oči a viděla jak Judith zrovna vyplavává z vody.

"Haha ha ha to bylo vtipné,"řekla jsem ironicky a stoupla si. "Ale jdeme ,už ven.Ochlazuje se," řekla jsme y začala lést ven.Samozřejmě mě k tomu doprovázelo kňourání ,že chtějí ve vedě zeptat ,ale to jsme neřešila a zabalila se do ručníku.

"Zlatíčka," přišla Ellena.Jazzy a Jaxon se k ní rozebějly a Judith šla pomalu taky.Konečně jsou tu.Už mám zase hlad ,ale tak je šest hodin. Rozešla jsme se k ohni kde ,už byla Kat,Derek,Justin,Jeremy,Pattie a dokonce i Vanessa. 

"Co jste mi koupily?" ušklíbla jsem se a sedla si vedle Kat. Usmála se na mě a sáhla do kabelky.Vyndala mi hamburger a hronolky.Můj úsměv se ještě víc rozšířil a já jí to vytrhla z ruky.Doslova. 

"Děkuju," řekla jsme a ouž jsme rozbalovala teplé hranolky a Hamburger.S chutí jsme se od toho pustila.Musela jsme zase vypadat jak prase ,no co.To ,že jsem holka neznamená ,že se nemůžu chovat jak prase nebo jo? Ne! 

"A co jsi koupila mě?"zeptala se Vanessa."Taky," podala jí to a usmála se.Kývla a vzala si to. "Doma na vás holky čeká překvapení," řekl Derek.Nadzvedla jsme obočí. 

"za co?"z pusy mi na stehna vpadla okurka.Vzala jsem jí a strčila do pusy. "Bello!" zamračila se Kat.Nevině jsme se usmála a zase se koukla na tátu. 

"Za nic," mrkl na mě."To nemůžu svím dcerám jednou za čas udělat radost?" zeptal se a dal na gril nějaký maso. Naco dělá maso ,když já jím?Jo ,už vím,Asi pro ostatní.

"Je tam ještě pivo?" zabručel Justin.Měl pod okem velkého monokla.Ryan měl roztrhlí ret a menší mořinu na tváři.nevím kdo na tom byl hůř. 

"Ne, žádný nedostaneš.Rvát se s Ryanem.Co vás to popadlo?" zasyčela Pattie a sedla si na mrazák.Byl z něčoho nevím čeho ,ale nepromáčkl se.Bodej by ně ,když je tak hubená.

"A krs to  si jako nemůžu dát pivo?" zavrčel naštvaně a zamračil se. "Ne," řekl za Pattie Jeremy.Chuť se zasmát sem nevydržela a vypustil ji z úst.Všichni se na mě podívaly.

--------------------------------Omlouvám se za chyby--------------------------------

Přihlašoval se někdo na gympl nebo dokonce na střední?Jestli ano dělali jste nes příjmačky?A jak vám dopadly?No těm co to čeká zejtra přeju štěstí! :* No já dneska psala ČPP s matematiky a zítra píšu z Češtiny.Matematika asi nedopadla nejlíp.Ale jak se vám líbí část?Doufám ,že ano!!
(Prosím kdo se ještě nepodíval na můj youtube channel tak se prosím kokněte.Nenutím vás jen vás žádám. :) Odkaz na youtube channel máte vždy v komentářích) 

Budu ráda za koment a votes.

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat