2.

2.4K 87 12
                                    

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY

1.4.2019

*Na obrázku máte Vanessu, :)

Konečně je tma. Vylezla jsem z postele na které jsem lenošila. Došla jsem ke skříni, odtáhla jsem všechno oblečení a zadala PIN. Otevřel se mi trezor ve kterém jsou moje všechny lásky. Moje všechny spreje. Vzala jsme vak a dala tam černou, zlatou a žlutou. Vak jsme hodila na zem a já si vzala černý legíny a černý Crop-top. Na to jsem ještě natáhla černou mikinu s kapucí. Na nohy jsem si nandala černý Air max.

Vlasy jsem si trochu pročíšla a obličej nechala nenamalovaný. Na záda jsme si hodila vak. Vyšla jsem z pokoje a vyběhla schody dolů.

,,Kam jdeš?" zastavila mě Vanessa. Co se stará.

,,Do prdele a zpátky," mrkla jsem na ní, zavřela jsem  za sebou dveře. Nandala jsem si kapucu a vyběhla.

¤

Stojím před velkou zdí. Všude je tma. Vítr mi fouká do obličeje a já se usmívám na svůj výtvor. Miluju to. 

Houkačky sirén mi dali znamení abych zase utíkala zpět. Nandala jsme si kapuci a na záda hodila vak. Běžela jsem co mi nohy stačily. Zastavila jsem se až u parku.

,,Kde jsi asi byla?" zeptal se ironicky Jack. Nadskočila jsem, protože jsme se ho lekla. Debil.

,,Byla jsem sprejovat," zazubila jsem se.

,,Kdy tě to přestane bavit," uchechtl se. Nikdy?

,,Hele já ti taky nekecám do tvých holek tak mi nekecej do mých koníčku, jasně?" pokroutila jsem hlavou.

,,Fajn. Nemáš cígo?" zeptal se mě.

,,Ne, Derek mi je všechny vzal protože mě Vanessa napráskala," ano, kouřím, ale jen málo.

,,To je dobře," hlavně, že ty kouříš, uchechtla jsem se.

,,Tak já jdu čau," řekla jsem. Otevřela jsem dveře od zahrady a vešla do vnitř. Šla jsem po kamené cestičce až k dveřím. Vešla jsme do vnitř a vydechla. Zase odvedená práce na výbornou. Ještě mě ani jednou nechytili. Rose dvakrát. Chtěla jsem jít, ale narazila jsme do něčího těla. Vzhlédla jsem nahoru a o jeden krok odstoupila. Pattie.

,,Bello?" zeptala se mě. To mě jako nepozná? Zase tak moc jsem se nezměnila.

,,Jop, jsem to já," nechtěla jsem na ní být hnusná, když mi nic neudělala .Objala mě a já jí nedobrovolně taky objala. Nerada objímám cizí lidi. Ona je pro mě defakto cizí. Odtáhla se ode mě a usmála se.

,,Vyrostla se tebe krásná holka .Jsi si s Vanessou podobná," Tsss to mě uráží.

,,Pojď," zatáhla mě za ruku. Šla jsem za ní. Došly jsme do obýváku kde bylo trošku více lidí než obvykle.

,,Bello!" pískot Jazzy mi narazil do uší a její tělo hupslo do mé náruče. Dobře přiznávám, že Jazzy, Jaxon a Judith mi chyběli, ale nikdo jiný ne.

,,Ahoj Jazzy," dala jsme jí pusu do vlasů.

,,A mě neobejmeš?" páni. Judith. Ta vyrostla. Je z ní dvanáctiletá slečna. Objala jsme jí a dala jí taky pusu do vlasů. Pak jsem objala Jaxona.

Můj zrak začal bloudit po obýváku až konečně dopadl na ty karamelové oči. Sjela jsem ho od shora dolů. Změnil se. Jeho hnědý vlasy už nebyli hnědý, ale špinavě blonďaté. Tetování ne jeho rukách přibilo. Jeho tělo bylo 100% svalnatější. Jaký je v posteli asi teď?

,,Já vás tu vítám, ale musím jí do pokoje," snažila jsem se být milá.

,,V osm je večeře!" zařvala na mě ještě Kat. By mě zajímalo jak dlouho tu s nimi budu muset vydržet. Doufám, že to dlouho nebude.

-----------------------------
Omlouvám se za chyby

- Takže druhý díl za dnešek. Jak se vám líbí? Já osobně jsem ráda ,že dělám druhou sérii. :)
-Votes,Koment potěší. :)

-----tento příběh se opravuje!-----

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat