16.

1.6K 85 18
                                    

'----------------Omlouvám se za chyby-----------------

Vylezla jsem z vody a Justin stál furt na stejným místě.Kluci leželi na dece apobaveně na nás koukali za to Vanessa na mě házela jeden hnusný pohled za druhým.Judith a Jazzy se na nás usmívaly a Jaxon byl na mobilu.

Sudnala jsem si triko a tepláky.Hodila jsme je na Justina vzala si ze země mobil a šla k ohni ,kerý furt byl zapálený.Sedla jsem si na kmen a vzala si deku ,která byla položená na další dece.Nevadilo by mi to tolik ,ale je ráno a ještě takové teplo není.Zabalila jsme se do dek y a zavřela oči.

"Tak sorry bublino," přisedl si ke mě Justin ,který byl vysmátí jako by něco fetoval.No u něj je možné všechno.

"Dej mi pokoji idiote," zavrčela jsem a víc se zabalila do deky.Byla mi zima ta vode je nečekaně studená. 

"Nebuď tak nepříjmná strašně to lidi odpuzuje," řekl a já protočila očima.

"Na tebe to asi nezabírá," zasyčela jsme naštvaně ,koukla jsem se na něj.Usmíval se. 

"Ne ,to nefunguje," řekl a zakroutil hlavou.Protočila sem očima a neodpovídala mu. 

"Co tu děláte?" přišla Vanessa v mini kraťáskách pod ,kterýma měla určutě tanga a v podprsence. Rovnou můžeš jít tancovat do klubu. 

"Sedíme si slepá," vyštěkla jsme a protočila očima.Kráva ,fakt ,že jo! "Co vlastně chceš?" zavrčela jsem a nadzvedla obočí. 

"Máma mi psala ,že ti mám připomenout ,že si můžeme tenhle týden obědnat cokoliv a oni nám to zaplatí," jo je dobře ,že mi to připomenula ,ale problém je v tom ,že Kat nám to nepřipomíná buď si na to vspomenem nebo ne.Takže si to vymyslela jen ,aby viděla co tu společně děláme.Jak jinak. 

"Jasně já si to pamatuju,"mrkla jsme na ní. Ona si sedla před nás na pařes a ''mile'' se usmála. 

"A jak jste se vlastně poznaly?" snažila se navázat konverzaci.Ne,  s tímhle sem s ní nemluvila.

"V base," odpověděla jsem.Jen ať se dozvá jaký byl a možná je Justin debil. "Ty jsi byla v base?"dělala blbou a přakvapenou.

"Ne Justin ty krávo," zavrčela jsem a protočila očima.Je trapnější jak moje kalhotky ,když jsou mokrý od toho jak sem vlhká. 

"Aha," přikývla a dala si nohu přes nohu. "A kolik ti je Justine?" Věď jí to Judith říkala! 

"Je mi dvacet dva," řekl a usmál se na ní.Protočila sem očima.

"Mě je patnáct," řekla a zasmál se.Co je na tom vtipného? Jo ,už vím nic. 

"Jo já vím," mrkl na ní.Vanessa se uculila ,vsadím se ,že teď zvlhla o co chcete! 

Justin:

"Máš přítelkyni?" ptala se dál Vanessa.Nejsem si jistý ,ale ta holka se semnou snaží flirtovat.Jestli ano tak to nemá šanci já se teď snažím ,aby se její sestra vrátila do normálu....a až se vrátí do normálu tak jí zbalim.Jop ,to je můj plán. 

"Ne, nemám," olízl jsem si rty a podíval se na Bellu ,která v sobě zadržovala smích. Hodil sem na ní pohled ať mi pomůže ,ale ona zakroutila hlavou a hodila na mě arogantní pohled.Jo tohle bude ještě oříšek. 

"Judith říkala ,že jsi na brunetky je to pravda?" překvapeně jsem se na ní podíval.Judtih říkala? Jo ,ale má pravdu a teď i na černovlásky ,jelikož si Bella přebarvila vlasy ,ale víc jí slučela hnědá. 

"Jo," přikývl jsem.Doufám ,že jsem jí teď dal na jevo ,že nemá šanci.  Zatvářila se uraženě ,ale pak se zase usmála ctěla něco říct ,ale Bella jí přerušila díky bohu. 

" To by stačelo Vanesso nemusíš mě ještě víc strapňovat.Prostě tě nechce ,už jen prot to ,že sem s ním spala," řekla a mrkla na ní.Vanessa se na ní překvapeně podívala.

"Ty jsi s ním spala?A6 se to dozví táta!" vykřikla. "No to se nedozví nebo mu řeknu ,že už nejsi panna a vyspala si se z dvaceti pěti letým chlapem ,který má dítě a manželku," řekla Bella a já se na ní podíval.Vážně? 

"Krávo," vstala Vanessa a odešla.

"Vážně se s ním vyspala?" zeptal jsem se a nadzvedl obočí. Přikývla a sundala si deku ,která byla mokrá. Neodolal jsme a sjel si jí pohledem.Ty křivky.Mňam. 

************************OMLOUVÁM SE ZA CHYBY***************************

Hlásím se z novou čááástí! :* Jak se vám líbí?Vanessa je kráva teda snažím se ,aby byla kráva jenže se snažm ,aby i Bella byla kráva. :D :D :\ Jo pište mi do komentářů vaše musica.ly,snapchaty a instagrami.Rozhodla jsme se,že ty co budou chtát začnu sledovt a followowat(nevím jak se to skloňuje) :D :D

Budu ráda za koment a votes.

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat