O tři roky později.

1.1K 65 9
                                    

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY

,,Justine!To lechtá!!" křičel malí Gabriel na Justina, který ho lechtal. ,,A budeš zlobit?" nachvíli přestal a čekal na jeho odpověď. ,,Nebudu!" vykřikla a posadil se.

Stála jsem opřená o futra hladila si svoje obří bříško. Ty tři roky utekli ani nevím jak. Já bydlím s Justinem a Gabrielkem. Čekám malou holčičku Amálii. Justin se hodně změnil.Začal choditdo práce, jeho dlond dlouhé vlasy jsou pryč, jsou sice blond ,ale krátké.Gabril, je stašně hodnej a já ho beru jako svého.

,,Co pa," přišel Jay a dal mi pusu na pusu. ,,Co by? Jsem spokojená.Mám skvělou rodinu," usmála jsem se na něj.

,,Už aby si to malí vyprdla a já tě mohl zase pořádně ohnout," zašklebyl se a já ho praštila utěrkou ,kterou jsem měla v ruce.

,,Přestaň! To je první a poslední dítě ,který si mi udělal, ty demente," zakroutila jsme hlaou a šla jsme za Gabem.

,,Zlato, nemáš hlad?" zeptala jsme se ho. ,,A čo si vařila?" nadzvedla zkoumavě obočí a vykulil jeho krýsný očka.

,,lasagne" ty má nejradši.Máme je tak jednou za čtrnáct dní, občas i za týden. ,,Joo!" výpískl a bežel do kuchyně,u dveří ho ale zastavil Justin.

,,Kam se to ženeš," vyplázl na něj jazyk. ,,Najíst!" zamračil se na něj a složil si ruce na prsa. ,,Ono, už nezbylo já to všechno snědl," dělal si s něj srandu.

,,Nene!" zamračil se ještě víc a já se pousmála. ,,Jojo," zasmál se a já zakroutila hlavou. ,,Gabe, pojď,"zavolala jsme na něj.Vyplázl Jazyk na Justine a šel si sednout ke stolu, u kterýho přednim stálo ,už jídlo. S chutí se do toho pustil.

,,Zlato?" vyrušil mě s koukání na Gaba. ,,hm?" ,,Milujutě," dal mi pusu na pusu a já se usmála. ,,Já tebe taky," položila jsme si hlavu na jeho rameno.

END

-------------------

Takže, tohle je už konec. Nebude třetí sériie to vím 100%. Podle mě už ani tahle druhá série nebyla tak dobrá jako ta první. Já tenhle příběh psala ze začátku strašně ráda ,ale pak začali docházet nápady a tak jsme to ukončila takhle. Moc děkuju těm co mi v průběhu tohodle příběhu, psali komenty a dávali votes.Moc si toho vážím. :) :) A koho štvě ,že tenhle příběh končí tak na Profilu mám ještě jeden příběh ,který jsme začala psát.Tak se na něj můžete mrknout. :) :) MILUJU VÁS!

14.10.2017

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat