OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
PONDĚLÍ22.3.2019
"Bello," přišel do pokoje táta.Vzhlídla jsem k němu. "Jelikož má proto tebe Justin překvapení tak výmečně, můžeš jít ven," řekl a já se radostí usmála.
"Tak se obleč a přijď dolů," řekl mi a odešel.Vyskočila jsem na nohy a šla ke skříni.Vytáhla jsem si šedé roztrhané džíny a k tomu čené uplé tričko s dlouhým rukávem.Oblíkla sjme se a vzala jsme si mobil.Rozešla jsme se dolů kde na mě čekal Justin.
"Můžeme ject?" zeptal se Justin.Přikývla jsem.Usmál se na mě a společně jsme šly do chodby. Obuli jsme si boty a šli ven.Nasedli jsme do suta a Justin vyjel.
"Na jak dlouho máš zaracha?" zeptal se mě Justin. "Dva týdni," odpoveděla jsem a povzdechla si. "Tak přesn tu dobu tady bude ta neznámá osoba," řekl a já se na něj podívala.Nevím, mám tušení kdo by to mohl ,ale nejsem si s tím jistá.
"Bello, kolik kluků ,už si měla v posteli?" šokovaně jsme se na něj podívala. Já nevim nepočítala jsem to.
"Nevim," šeptla jsme a začala koukat z okna. Bylo mi trapně. "Proč se ptáš na takoví kraviny?" zavrčela jsem naštvaně.
"Jen tak a nevrč nejsi pes," odpoveděl mi a já protočila očima. "Proč ty si semnou spal?" nadzvedla jsme obočí. "Mám svoje důvody," skřivila jsem obočí. "Jaký?" nadzvedla jsem obočí.
"To se neříká," řekl drze. "Ne?" ruku jsem mu dala na stehno. "Bello přestaň ,nebo nabourám!" zavrčel. Usmála jsem se a jela víš ,až k jeho přirození ,které sem přes tepláky zmáčkla.Líbilo se mi ho dráždit. Samozřemě ,že zvavzdychal.Vešla jsem mu rukou pod kalhoty a pod boxerky.To už prudce zastavil a chytl mojí ruku. "Přestaň!" zavrčel. Usmála jsem se. "Co když nechci?" nadzvedla jsme obočí.Zavrčel a vylezl ven. Za chvíli se otevřeli dveře na mojí straně a Justin mě za ruku vytáhl ven.Všude byla tma a my jsme stáli u lesa. Surově mě opřel o dveře auta a přiiskl se na moje rty.Zastnala jsem. Začal rty pohybovat a já se k němu přidala. Rukama mi rozepl džiny a rukou mi vjel pod džiny a i pod kalhotky. Prsty přiložil k mému klitorisu a začal na měnm kroužit. Z mích úst začalo vycházet stonání, které Justin tumil jeho rty.
"Justine," zavrčela jsem a odtáhla se od jeho rtů.Hlavu jsme položila na jeho rameno do ,kterýho jsem po chvilkách kousala. Když sjme se blížila ke svému vrcholu tak Justin spomalil. "Justine," vykřikla jsem a vzdychla.Rukou sem si vjela do džin ,ale Justin mě zastavil a vytáhl jí. Podívala sjem se na něj zoufala.Prosila sem ,aby přidal. PO chvilce mučení začal kroužit zase rychle a já se se z velkým výkřikem udělala. \Justin vytýhl ruku s mích kalhot a džiny mi zapl.
"Dobrý?" pohladil mě po tváři a já přikývla. "Tak nasedni, nebo přijedeme pozdě," zašeptal a šel si sednou.Vyjevená s toho co se právě stalo sem nasedla do auta.
---------------------------------------------------------
Ehm....cítím se trapně. :( :D Ne, necítím, už jsem si zvykla. Ják se vám takhle část líbí? :o A prokoho myslíte ,že jedou na letiště? A co Justin? A Bella? Co si o nich myslíte? :3 No, já už se těším až budu psát to co plánuji a doufam ,že se mi to nějak povede. :)
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...