24.

1.6K 89 13
                                    

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY

----8.4.2019 Pátek---
(popravdě nevím kolikátého tam přesně je ,ale tak dejme tomu. :) )

Běžela jsem ,už tam půl hodiny a předemnou se oběvila cedule TIRILOV(je to vymyšlené).Usmála jsem se a běžela dál.Kolem mě byli jen lesy.Prohlížela jsme si přírodu bylo to vážně nádherné.Kolem mě občas projelo auto ,ale jen občas.Zastavila jsem se u prvního domu ,který tady byl. Nachvíly jsem se vydíchala a pak bežela dál. 
   Kolem mě tentokrát nebyli lesy ,ale domky.Krámi.Parky.

----------------

Doběhla jsme zpátky do lesa.U ohně nikdo nebyl tak jsem si vzala sušenku ,která byla položená na židly a šla k vodě.Samozřejmě ,že u vody byli všichni.Sedla jsme si vedle Kat a podala jí mobil.

"Už jsi tady?" usmála jse na mě.Přikžvla jsme a rozbalila si sušenku. "Půjdeš dneska do vody?" zeptala se Judith ,který se opalovala.Zakývala jsme do strany.

"Jo ,rozhodly jsme se ,že pojedeme domu ,už dneska," řekl Derek. "Proč?" spolkla jsme sušenku.

"Zítra má pršet takže by to bylo k ničemu," odpověděl mi Jeremy. "A v kolik pojedeme?" 

"Nejspíš kolem páté," kývla jsem na souhlas a dál jedla svoji sušenku. 

"A kolik je?" další otázka.

"jedna hodiny," je docela dost. Zase jsme přikývla a obal od sšenky si dala do kapsy.

"Co bude k obědu?" mám furt hlad.Uběhla jsem víc jak 13km.!Běhám ,už dlouho ,ale tohle je můj rekord.

"Můžeš si tam vzít cokoli chceš,"řekla mi kat.Přikývla jsme a vstala.Šla jsem k ohni a do lednice.Vyndala jsme si zeleninovou omáčku z těstovinama.Vzala jsme si vydličku a šla zase k vodě.Začala jsem jít.

Dojedla jsem a jelikož jsme spocená rozhodla jsme e ,že si pjdu zaplavat.Sundala jsme si oblečení pod ,kterým jsme měla plavky a šla do vody.Hned se ke mě nahrnuly Jax a Jazzy.

"Dáme si závod v plvání a pak kdo vydrží díl pod vodou?" zeptal se nadšeně Jaxon.přikývla jse.

"Tři dva jedna teď!" všichni jsem začali plavat.U konce jsme trochu spomalila ,aby vyhrál jaxon jelikož se strašně snažil.Pak jsem si dali ten závod v potápění.Ten sem vyhrála.!

"ÚTOK!" nestyhla jsem se podívat co se děje a ,už jem byla potopená něčím tělem.Zadržovala jem dech ,protože sem byla furt podvodou.Skoro jsme vyjíkla ,když jsem ucítila něčí ruku jak mi sahá pod kalhotky a následně sundavá.Snažila jsme se dostat na horu ,ale to jsme mi povedlo ,až když ten dotyčný(Justin) slezl i z míma kalhotkama.Vynořila jsme se a pořádně se nadechla.

"Justine!Já tě zabiju!" zakřičela jsem naštvaně.ještě ,že ta voda není vůbec průhledna.

"Tak pojď,zlato," zasmál se.Stál na břehu a v rukách držel moje kalhotky.Chtěla jsme zavolat na dospělí ,ale ty tu nebyli.Byli tu jen děti a my.

"Justine, tohle není sranda.Přeci na mě nebudou koukat děti," No oni se smáli.

"Já čekám ,až mě přijdeš zabít," zakřičel na mě.Zamračila jsme se. Tak já vylízat nebudu.klekla jsem si do vody a koukala na něj tak jako on na mě.

Už tvrdnu v té vodě tak dvě hodiny.začíná být zim a mě taky! 

"Vzdej to a vylez," řekl Justin.Z rostřepnýma zubyma jem zakývala hlavou a potopila se víc pod vodu ,aby mi bylo teplo.

"Fajn tak já ti je vrátím," hodil do vodykalhotky.Nečekla jsem a hned si šla po kolenouch pro ně.Vzala jsme si je a natáhla.Stoupla jsme si a ruce si ovinula rukama.3la jsme k břehu a hned popadla deku.

"Jestli budu nemocná tak ti vytřískám ten tvůj malej mozek z hlavy," zavrčela jsem a šla  do stanu.Tam jsme se převlékla do suchého a do čístého.Lehla jsem si do spacáku a zavřela oči.

----------------------------------------OMLOUVÁM SE ZA CHYBY--------------------------------

Veselé velikonoce.

Budu ráda za koment a votes.

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat