25.4. úterý

1K 68 8
                                    

O týden později. 

Tak je to tu.Dnes mi je osmnáct. Dnes přebírám za sebe všechnu zodpovědnost.Odedneška mám oficiálně já gabriela v péči. Dnes jsem prostě dospělá. 

Je asi pět hodin ráno a já nemůžu spát. Není to tentokrát krst Gabrielka.Ten dneska spinká jako dudek. Včera si sním totiž hráli kluci.Unavili ho tak moc, že to není možné.  

,,Nazdááár," vběhla mi do pokoje Rosse. ,,Co tady děláš?  Tak brzo ráno?" nadzvedla jsme obočí a vyhoupla jsem se do sedu. 

,,Co asi? Dneska je ti osmáct.Bude se od rána slavit," poslala mi pusu. Šla k mému šatníku a začala se mi tam hrabat.Super!! 

,,Tady," to si obleč pak tě namaluju," mrkla na mě a já se zvedla.Vzala jsem si věci a šla do koupelny. Byli to byčerné černé šaty,  akorát v e bez rámínek, které mi sahali těsně pod prdel. No ,čekala jsme od Rose něco takového.Učesala jsme si vlasy, vyčistila zuby.

,,No konečně.Co ti trvalo na to dát si na sebe tyšaty?" protočila oči. Zasmála jsme se a sedla si na postel. Ona si stoupla předemě a začala mě malovat. 

,,Si vůbec domluvená s rodiči?" zeptala jsem se jí. ,,Jo jsem.Jdou s náma i kluci," usmála se na mě. ,,Všichni? Vždyť je ještě budeme muset vláčet domů mi," uchechtla jsem se. Přitom by měli oni vláčit mě. 

,,Pojedeme autem,"  ,,S kým?" nadzvedla jsme obočí. ,, S Jackem," Juj, to bude něco.Doufám ,že si padnou s klukama do oka, protože.No všichni víme jak by to zkončilo.

,,Hotovo, ještě uděláme vlasy," usmála se na mě  Vzala si kulmu a začala mi dělat lokny. 

,,A co jak ti to jde s Gabem?" zeptaa se mě. ,,Jo jde to, je roztomilej," usmála jsem se. ,,Dnes si oficiálně mamkou, víš to?" přikývla jsem.  

,,Hotovo," řekla po chvíli," usmála se na mě.  ,,Běž se podívat," ukázala na zrcadlo.Vyhaupla jsme se na noh a podívala jsem.Bla jsem....hezká. 

,,Ještě něco," vytáhla krabičku. ,,Všechno nejlepší k narozeninám," podala mi zlatý náramek s nápisem forever.Byl krásný. ,, Děkuju," objala jsem jí. ,,Zapneš mi ho," dala jsem si ho na ruku. Samozřejmě mi ho zapla. 

,,Tak pojď jdeme," vzala jsem si ještě mobil a peněženku.  Dole byla mamka s malím Gabrielkem v ruce. 

,,Ahoj," přišla jsem a vzala si od ní Gabrielka. ,,Nazdar, prcku," mluvila jsme na něj. ,,Tak jak ses nam vspal?" pošimrala jsem ho na bříšku a on se rozesmál. Vzala si ho zase spět a usmála se na mě.

,,Všechno nejlepší zlato," podala mi tašku.Usmála jsem se a vzala si jí od ní. ,,Děkuju mami," pusa na líco jí vykouzlila ještě větší úsměv. 

Vyndala jsem si to.  Byl to hrneček s mím jménem,stříbrný prstínek s diamantem a peníze. 

,,Je to nádherný, děkuju," usmála jsem se. Dala jsem si prstínek na prst, hrneček na linku a peníze do kapsy. 

,,Sakra , tak kde jsou.Jsou horší jak," v tu chvíli přišel Justin a Twist. 

,,A kde je zbytek?" nadzvedla jsme obočí. ,,Nechce se jim vstávat, přijedou později," řekl Twist. Přikývla jsem. ,,Ta mi jdeme mami. Děkuju za hlídání Gaba," řekla jsem jí a ona přikýva. ,,To je samozřejmnost," usmála se a my jsme vyšli ven kde na nás čekal Jack. ,, Ahoj," sedla jsme si do zádu, vedle mě Justin a pak Twist.Rose si sedla do předu.Dala pusu Jackovi na líce a on vijel. 

,,Všechno nejlepší Bello, dárek ti dám ,až zítra.Už vidím jak by si t v tom klubu ztratila s nějakým klukem v posteli," 

,,Jacku," kopla jsme mu do sedačky. ,,Dělám si srandu. Jen jsem ho ještě nestihl koupit," uchechtla jsme se. ,,Jako minulý a předminulí rok," 

,,Zastav ještě u mekáče.Mám hlad," řekla jsem mu a on zatočil k mekáči. 

-------------------------------

Nováááá část. Tentokrát s Bellin narozenin.  Doufám ,že se vám část líbí. Budu ráda ,když se podíváte ne můj noví příběh, který najdete na mém kanálu. :)  Taky budu ráda za komenty a votes. 

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat