OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
1.4.2019,,Máš se jít najíst," přišel do pokoje Justin. Neumí klepat?
,,Klepat tě do prdele neučili?" zavrčela jsme a hodila vak se sprejmi na zem, aby ho nevyděl.
,,Nějaká sprostá ,ne?" zeptal se pobaveně.
,,Vypadni ty imbecile," zavřela jsem mu před nosem. Šla jsem ke skříni a vyndala si červený džíny a černý crop-top . Oblíkla jsem si to a šla do koupelny. Namalovala jsem se a vlasy si učesala jelikož byli rozcuchané. Ale tím, že je mám krátký to skoro vůbec nevadí. V pokoji jsem si vzala mobil a šla dolů.
V kuchyni seděli všichni u našeho obřího stolu. Obří kuchyně obří stůl, obří dům.
,,Posaď se," řekl Derek a ukázal vedle sebe a vedle Vaness. Přikývla jsem a sedla si .Jelikož ještě kuchařka předpokládám neuvařila všichni si povídali.
,,Kolik je Justinovy?" zeptala se mě potichu Vanessa. Najednou se bavíš? Hlavně, že je vždycky hnusná.
,,Dva a dvacet kotě. Jsi na něj moc malá," mrkla jsme na ní. Protočila očima a dál si mě nevšímala. Ježíši.
,,A kolik, že ti je Bello?" zeptal se mě Jeremy. Ten chlap se vůbec nezměnil.
,,Je mi sedmnáct," oblízla jsme si rty a pousmála se.
,,A tobě Vanesso?" tase mile usmála a odpověděla. "15".
,,Jste si podobné," usmála se Jeremyho žena řekla bych že Ella. Tu tolik neznám.
,,Jo to jsou," usmála se Kat. Ne nejsme!
,,A jak ti to jde ve škole?" zeptala se Pattie. Popravdě? Nejspíše propadám ze všech předmětů ,ale to jim říkat nebudu jelikož to ještě neví ani Derek a Kat. Dopis jsem schovala.
,,Jo, je to tam dobrý," usmála jsem se a prohrábla si vlasy.
,,Jídlo," přišla kuchařka. Každému z nás dala salát. To je naše večeře a pak je ještě dezert.
,,Ty vycházíš příští rok?" myslela jsme si, že když dostaneme jídlo budou už držet huby.
,,Jo," přikývla jsem a začala jíst.
------
Já:
Neuvěříš! Víš jak sem ti vyprávěla o tom Justinovi a jeho rodině? :oRose:
No? ;)Já:
Dneska k nám přijeli a budou tu měsíc ,protože Jazzy,Jaxon a Judith mají prázdniny! (zamračený smajl)Rose:
Nejsi ráda?Já:
Ne!Vypla jsem mobil a zavrčela.
,,Co vrčíš?" zeptal se Ryan, který přišel BEZ KLEPÁNÍ do mého pokoje.
,,Naučili vás klepat?" zeptala jsme se naštvaně. Co kdybych se převlíkala a nebo já nevím měla tu nějakého frajera, který ke mě vlezl oknem?
,,Ne," zasmál se a sedl si na mojí obří postel, která byla povlečená do černý barvy. Můj celý pokoj je do černé.
,,Takové negativní barvy tu máš," uchechtl se a přejel po celém pokoji očima.
,,Vždycky jsi byla veselá a hodná," řekl a já nadzvedla obočí. Jde mi připomínat jaká jsem byla. Však já to vím. Byla jsme totální píča.
,,Lidi se mění Ryane," řekla jsem a opřela se o zeď za postelí. Zakroutil hlavou a povzdech si.
,,To slýchávám docela dost často," uchechtl se a prohrábl si vlasy.
,,Hm, ale teď by jsi vážně mohl jít. Chci...se jít převléct," vymyslela jsem si. Pokroutil hlavou.
,,Vidím, že jsi začala i lhát," jak to poznal?
,,Prostě běž," zavrčela jsem. Zakroutil hlavou, ale zvedl se a odešel. Protočila jsem očima. Aby se neposral.
--------------------------OMLOUVÁM SE ZA CHYBY---------------------
Nová část.Co naní říkate? Budu ráda za votes a komenty. :)-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...