29.3. NEDĚLĚ

1.3K 78 12
                                    

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY

Sedím, klepu se.Nejsem přivázaná ,hned jsem totiž pochopila to ,že nesmím vstát.To co se stalo včera...nejradši bych na to zapomně ,ale copa to jde? 

,,Vysleč se!" zakřičel mladý , pohledný muž. Stál předemnou a já seděla na posteli. Když jsem nic nedělala tak se zamračil a došel ke mně. Začala jsem pištět ,ale hned na to mi přilítla facka.Byla sem šokovaná. Jeho ruce vpluy pod moje tričko ,které mi přetáhl přes hlavu. ,,Nech mně!" prskla jsem s brekem a začala se kroutit. To ,už  mi na líčku přistála další facka. 

,,Drž hubu nebo to budeš mít ještě horší!" zavrčel a rozepl knoflík od mích džínu. Moje nohy instinktně vyletěli a já ho kopla. ,,Ty čubko!" zavrčel a vrazil mi facku.Poté odešel k šuplíku.Neopovážila jsem se vstát ,i když by to asi byla možnost...bála jsem se. 

Ze šuplíku vytáhl pásku a já se zděsila ještě víc. ,,Ne!" vykřikla jsem.Nezajímalo ho to a dal mi na pusu pásku. A pak ještě druhou vrstvu. Do prdele! Proč já? Z očí mi tekly zlzy ,ale jemu to bylo jedno. Vzal moje ruce a nějaký provaz. I přes moje bránení a snažení se řvát přes pásku mi ruce svázal a připoutal k posteli. Nohy také ,ale nejprve mi sundal džíny takže sem před ním byla jen v spodním prádle.

,,Kurva! Jsi tak sexy!" kousl se do rtu a došel ke skříni ,kterou otevřel. Sledovala jsem ho co dělá. Vyndal nějaký věci v tašce a položil je k posteli. 

,,Teď si užijeme maličká," sklonil se na demně a zašeptal. Začala jsem sebou trhat, nechtěla jsem s ním spát. Začal se slékat a já zavřela oči. 

,,Dívej se na mně!" bouchl mě po stehnu. Moje tělo se osipalo husí kůží a z mích očí začali téct ještě víc slzy. ,,Rozumíš!" zavrčel.Oči sem otevřela a z nechutí ho sledovala jak se vysléká.Nejprve si sundal triko neříkám ,že by nebl hezký ,to ne ,ale... Poté tepláky a boerky.Na jeho penis em se ani nepodívala. Nechutně se usmál a po čtyřech si vlezl nademně. Jeho rty se přilepily k mému krku kde mně začal líbit. Naskočila mi husí kůže, ne s požitku ,ale s nechutnosti ,kterou jsem k němu už teď cítila.

Ruce dal na mojí podrsenku kterou bez milosti roztrhl. Svoje rty odtrhl od krku a dal na prsa ,které začal kousat.Bolestí jsem zaknučela jelikož to bolelo. 

,,Jo baby," zašeptal a sáhl si na svůj již stojící penis. Zača pumpovat nahoru a dolů a přitom mi furt cucal moje prsa. Rukama přešel do kalhotek ,který stáhl až po kolena.Bez milosti ho do mně vrazil a já vykřikla do lepenky.

----------------

To není všechno co se stalo, taky mně byčovat, dělal mě vybrátorem a další nechutné věci. Na tohle nikdy nezapomenu.POMOC JUSTINE!

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat