40.

1.4K 77 11
                                    

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
Pondělí
22.3.2017


Zase se to stalo.Jenže teď jsem mu podlehla.A tak tu ležím na posteli v baru, je už druhý den ráno.Vedle mě spí rostomilí a nic netušící Justin. Povzdechla jsme si a sedla jsem si.Sáhla jsem pro podprsenku a nandala jsme si jí. 

"Kam jdeš?" podívala jsem se na Justina ,který zrovna otevřel oči.Pamatuje si to? "Pamatuješ si to?" nadzvedla jsem obočí. "Baby, když se ožeru, něco udělám tak na o nezapomenu, a na tohle už vůbec ne," mrkl na mě a já přikývla. Vzala jsem si tanga a pod dekou si je natáhla. 

"Jo a jdu domů ty chytráku ,protože sem měla jít do školy,ů mrkla jsme na něj a vstala.Vzala jsem si šaty a nandala si je. Rukama jsme si prohrábla vlasy a šla do koupelny ,která tu samozřejmě je.No co kdyby si to někdo chtěl rozdat ve vaně ,že?  Podívala jsme se do zrcadla a lekla se sama sebe. Vypadám...otřesně. 

"Jdeš?" zeptal se Justin.Sjela jsem si ho pohledem a zastavila se na jeho hrudi. "Triko si nebereš?" nadzvedla jsme obočí. "Zapoměla jsi?Roztrhala jsi mo ho," řel a já protočila očima.Vyšla jsem s pokoje i s Justinem za zadkem a pak s Baru.Pomalu sjme se vydali domů.Tak dneska už do školy nepůjdu.

"Proč jedeme vlastně dneska na letiště?" zeptala jsem se ho. "Řekl jsem ti ,že je to překvápko tak se neptej," řekl a já protočila očima. "To co se v tom baru stalo," řekla jsem a nadechla se. 

"Ne, přestaň s tím ,že to bude mezi náma!Kdybych se styděl za to ,že sem se s tebou vychrápal nedělal bych to!" zavrčel hnsuně a já se na něho překvapeně podívala.

"To jsem nechtěla říct.Chtěla jsem se zeptat co o mělo znamenat,"  šeptla jsme a koukala před sebe. 

"Já nevím. Jen mi teď slib, že se s nikým jiným teď nevyspíš," řekl a já se na něj podívala. "Nespala jsem s nikým jiným než s tebou od doby co jsi sem přijel," řekla jsem mu.Nevím kdo byl v tom pokoji ,ale to je prostě jedno.To mu říkat nebudu. 

"Fakt?" zeptal se překvapeně a zastavil se před naším domem. "Jo," přikývla jsem a vešla jsme do vnitř. 

"Mladá dámo ,kde si myslíš ,že si byla?!" zakřičela na mě už na chodbě Katherin. "Promiň, usnula jsem tam ,ale nepila jsem," řekla jsem jí a ona na mě zůžila oči.

"Si myslíš jako ,že ti budu věřit?Že jsme úplně vypatlaná? Máš týden zaracha!" zavrčela. "A teď vypadni do pokoje!" ukázal na schody.Podívala jsem se na Justina, pak na Katherin a odešla jsem nahoru.  Tak a jsem týden v pytli.

-----------------------------

Nová část.Jak se vám líbí?Doufám ,že dost.  Budu ráda za komenty a vote. Jo a kdo se ještě nepodíval tak se může podívat na můj další příběh ,který teď píšu a jemnuje se  He's Back JBFF. Najdete ho na mém profile.Je samozřejmě s Justinem. :) 

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat