Omlouvám se za chyby
No, nohu už v sádře nemám.Sedím doma a čekám.Za chvíli mamka a taťka pojede pro miminko. Jméno ještě nemám.Asi řeknu Justinovi ať něco vymyslí.Byl její nejlepší kamarád.
,,Jussy?" drkla jsem do něj. ,,Hm?" podíval se na mě. ,,Jak se bude jmenovat?" zeptala jsem se ho. ,,Nevím," mykl rameny. Tak dík za pomoc.
,,Vlastně," řekla máma. Co ještě řekla Cailin no než no však víte bylo jméno, klučičí. No řekla Gabriel," to je hezké jméno.
,,Tak to bude Gabriel," řekl Justin a já se usmála a přikývla.Docela mě překvapilo ,že to nebyl ten Štěpán.Ale popravdě Gabriel se mi líbí více.
,,No, mi jedem," řekl táta a i s mamkou odešli.
,,Ahoj," přišla Vanessa i s kočičkou.
Je to holka a jmenuje se sněhurka. ,,Jdu jí pustit ven, chvíli tam sní budu," řekla mi a já přikývla.Zvedlajsem se a ššla do kuchyně.Dneska mám furt hlad. Vzala jsem si suchej rohlík a sedla si za stůl.
,,Bojíš se?" přišel Justtin a Twist.Oba si vzali s lednice pivo. ,,A kdo by se nebál?" prskla jsem.
,,Já ne, mám sestru které je rok, párrát jsem jí hlídal, není to nic nejhoršího, ale ani nic nejlepšího," řekl.To si me teda uklidnil.Fakt díky.
,,Víte co.Já jdu do pokoje," zvedla jsem se a odešla nahoru. Lehla jsem si do postele a přimýšlala.Jo.Nebude to lehké. Ale já to nějak zvládnu. Určitě to nějak zvládnu! Musím. Krst Cailin!
,,Můžu?" překvapeně jsem se podívala na Rose . ,,Jo," vešla a sedla si ke mě na postel. ,,Zachvíli budeš mamka," usmála se na mě. ,,Jo," přikývla jsem. ,,Pamatuješ jak jsme říkaly ,že jako první budu mít dítě 100% já?" uchechtla se a já přikývla. ,,No tak to ,až taková pravda není," řekla a svalila se vedle mě na postel.
,,Ale je.Tohle dítě není v podstatě moje," pousmála jsem se.Najednou bylo ticho.Obě jsme koukali do stropu. Pak promluvilaa.
,,Jenže, jak si na něj zvikneš, tak to bude jako tvoje." jo měla pravdu. Jen si nedokážu představit sebe co ještě před pár týdný opíchaa všechny kluky ze školy jak se stará o malínky dítě.
,,Psala jsi si s Lily?"zeptala se mě.Vystřelila jsem do sedu a vzala si notebook. Najela jsem na facebook a pak její chat.
Me: Ahoj, jak se máte. Já se mám docela dobře. Nebojte, žiju.Mám už jen zlomenou ruku.Pozdravuj i Madison, a vzkaž jí že jí mám ráda.. :)
,,Zrovna tam není," povzdechla jsem si. ,,za jak dlouho přijedou vaši?" zeptala se mě. Cca 2 hodiny, musí si ještě něco zařídit a tak," řekla jsem jí a vstala.
,,kam jdeš?" zvedla se taky. ,,Mám hlad, a půjdu uvařit oběd," usmála jsem se. ,,Ona ho nevaří Pattie?" nadzvedla obočía já zakroutila hlavou. ,,Dnes tu ani nejsou šly nakoupit, " usmála jsem se. ,,Za dva týdny odíždí," došly jsme do kuchyně. Budou mi chybět. ,,
,,Co budeš vařit?" přišel dokuchyně Jaxon. ,,Knedlo zelo vepřo," mrkla jsem na něj. ,,Jasný a to maso bude koupený, viď?" uchechtl se Fredo. ,,Aby si se nedivil," mrkla jsme na něj a vyndla si všepotřebný. Začala jsem vařit.
,,Mám žízeň!" řekla Rose. ,,Tak zvedni ten tvůj malí zadek a natoč si vodu.Nic jíného totiž není,"
,,Tady něco voní," přišl Justin s pivem v ruce. ,,no nekecej když vařím," protočila jsem očima. ,,nebuď drzá plácl mě po zadku a sedl si. Fakt předevšema? Nprmálně sem cítila jak mě Rosiny oči propalují. Pak jsem ,ale uslyšela její smích.
,,Co?" otočila jsem se a zadkem jsem se opřela o linku. ,,Nic, jen. Holka! Máš mi co vysvětlovat," mrkla jsem na ní. ,,Nemám co," otočila jsme se zpět a strčila masodo trouby.
,,Ale jo," protočila jsem oči a nevšimala si jich. ,,Bello?" nadzvedl jsem obočí. ,,Když tu mamka není můžeme si vzít nanuk?" mají to zakázáný krst zuby. ,,Jo, Twiste, vindej jim to, když si celý den valíš šunky," ,,Co kecáš? Za 1. Žádný šunky nemám a za 2. Já tu celý den makám,"
,,Jasný," zamumlala jsem.
---------------------------------------------------------------------
Nový díl, doufám ,že se líbí.Příště by tam měl být malej Gabriel. A co už se těšíte do školy? Dobře, nikdo se tam netěšíme. :D :D Budu ráda za komenty a votes.
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...