OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
19.3.
"Co řešíte?" Všichni se na mě podívaly.
"Jazzy bude mít den před velikonocema narozeniny, tak řešíme jakou jí uděláme oslavu," odpověděl mi Jeremy.Přikývla jsem.
"Tak v tom ám pomůžu," vyhrkla jsem nadšeně.Miluju zařizovat oslavy.Netuším proč ,ale baví mě to. Jazzy bude jedenáct pokuď se nemílím.
"Jazzy ,už není malej prcek takže pokuď jste přemýšleli nad ružovíma poníkama mickey mausem a nebo barbie tak na to rovnou zapomeňte," podívaly se na sebe a pak na mě.
"Na to jsme ani nemysleli," jasně Justine úplně ti věřím!
"Co má ráda?" zeptala jsem se.Pak jsem hodila úsměv na Pattie ,která předemně dala kafe.
"Miluje meloun!" řekl Ryan a já přikývla. "Tak celá oslava bude do stylu melounu.Takže dort=meloun,balónky=meloun no a chápeme se ne?" nadzvedla jsme obočí a oni přikývly.
"No tak běžte schánět protože lehký to nebude," mrkla jsem na ně a opřela se o opěrku.Všichni kromě Justina se zvedly a šly pryč.On vytáhl mobil a začal na něm něco dělat. Řekla bych ,že jde věci hledat na internetu.Proč ne ,když má MOBIL ,že ano?
"Justine, právě sem ti pomohla vyislet oslavu pro Jazzy to je dobrá věc nechceš mi vrátit mobil?" zeptala jsem se a protočila očima.
"A nechceš mi vykořit?" "Justine!" hned na to ho okřikla Pattie a dala mi pohlavek.
"Mami, už nejsem malí dítě abysi mě za takovídle věci byla," uchechtla se justin a protočil očima.
"To sice nejci věkem ,ale chováním ano. A Belle je sedmnáct, jestli se s ní vyspíš tak to neskončí jen u pohlavku je ti to jasný?" kousla jsem se do rtu. Stalo se? Ale to jsem ho sveda já takže by to mohl říct na mě co nepotřebuju.Prosím ať to neříká, ať o neříká.
"Stalo se," Pattie se na mě podívala a já musela sklopit stydem hlavu.
"Vy jste spolu spaly?" vypískla Rose a zvedla se.
------------------------------
:D :D :D :D
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...