2.4.Úterý

1.1K 65 2
                                    

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY

„Dobré odpoledne," řekla Pattie  usmála se na mně a Lily.

„Jak jste se vyspali?" obě jsme si sedly ke stolu.Vlastně jsme nespali, furt jsme si totiž povídali. Dneska budu představovat Lily Cailin.

„Ne, nechte mě hádat, nespali jste," uchetla se. Já přikývla a Lily nic neřekla.Docela se bojí lidí a není divu, byla tam tak dlouho. Je mi jí líto ,ale zase bych bez toho jí nikdy neviděla.  

,,Ne a co bude k obědu?" zeptala jsem se jí. ,,Rajská omáčka s knedlíkem," odpověděla mi. ,,Je Ahoj," přišla Cailin. ,,Ahoj Cailin," řekla jse jí ,ale ona koukala na Lily. ,,Cailin tohle jemoje sestra Lily, Lily tohle je moje bláznivá kamarádka Cailin," řekla jsem. Cailin jí podala ruku a Lily VÁHAVĚ taky. Hned jak si potřásli jí ruku pustila 

,,Těšíme Lily," usmála se Cailin a sedla si na židli naproti nám. ,,Ehm...moc nemluví," řekla jsem a ona se usmála. ,,To nevadí," ,,Tak tady máte jídlo holky," postavila před nás Rajskou.

,,Kde je Justin, Kluci a táta?" máma je v práci.Teda na pohovoru. 

,,Justin je natréninku i s klukama a Derek si jel něco vyřídit," řekl mi a já přikývla a putila se do Rajké.

....................

,,No tak na jakej film?" zakřyčela jsem se smíchem na Cailin a Lily.Nevěřili by jste ,ale Cailin Lily rozmluvila.  

,,Fuck you pane učiteli 2!" zakřičely najednou. Protoila jsem oči ,ale CD vytáhla. Zapla jsme to ta a sedla si k nim na postel. 

.........................

Kratší ,ale nestíhám. :) Budu ráda za komenty a votes.

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat