OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
Grrr!Už mě to tu nebaví.Jsem tu sice tak jednu minutu ,ale chci ven. Zkusila jsem otevřít dveře ,ale nic, zdruhé strany...nic. Ve předu...nic. Sakra.Otočila jsem se a podívala se na dveře od kufru. Asi nějak nepujdou otevřít.Nope. Sedla jsme si na přední sedačku a podívala se na všechny tlačítka.Zavadila jsem o tlačítko na ,kterém byl nakreslený otevřený klíč.Usmála jsem e a zmačkla to.Zkusila jsem otevřít dveře. JO! Konečně.
Vylezla jsem ven a šla do krámu. ,,Dobrý den," pozdravila jsem a šla cestičkou s jídlem.Jop ,měla jsem na všechno chuť. Jenže teď potřebuju najít Justina ,ale ten nikde.Povzdechla jsem si a šla ven. Vyšla jsem ven a před dveřma stáli dva divný chlápci. Zamračila jsem se. Jsou nějaký divný a to ,už na pohled.Kousla jsem se do rtu a šla.
Šla bych dál kdyby mě ten jeden chlápek nechyt za ruku. ,,Co to," zavrčela jsem ,ale to už mi přikryl ruku a šel někam.Řekla bych ,že za krám. ,,Dobrou noc, prdelko," zašeptal.Přiložil mi něco k obličeji.Snažila jsem se nenadechnot ,ale nešlo to musela jsem.Docházel mi kyslík. Jakmile jsme se nadechla moje oči se začali zavírat a já upadla do spánku.
**********
28.3.SOBOTA
Otevřela jsem oči.Strašně mě bolela hlava.Jako by do ní někdo bouchal kovovou pálkou.Podívala jsme se na stranu pak nadruhou.Zarazila jsem se. Kde to sakra jsem? Kousla jsem se do rtu.Ležela jsem.Na něčem čemu se fakt nedalo říkat postel.Možná ,že to bylo tvrdčí jak kámen.A taky to tu strašně smrdělo.Snažila jsem se vzpomenout co se stalo.Asi po dvaceti sekundách jsem si vzpomněla. Vážně, vážně se mi to stalo zase? Už po druhé? No jaký to mám teda život?
Zkusila jsem pohnout rukama ,ale ty jsem měla přivázané k postely a nohy to samé. Začala jsem rukama škubat dokuď mně nezastavil hlas.
,,Nedělala bych to, nepomůže to.Akorát se ti více zařou do ruky," byl to dívčí hlas.A šel s levé strany odemně. Takže tu nejsem sama.
,,Kdo si?" zeptala jsem se. ,,To je jedno kdo jsem ,jen vím ,že ať tu jsi z jakého koli důvodu tak ten důvod není dobrý," řekla já se kousla do rtu.
,,Proč jsem připoutaná sakra?" zavrčela jsem naštvaně. ,,Je to jen na pár dní dokuď si neuvědomíš ,že s postele vstát nemáš.Já ,už je nemám ,ale neopovážím se vstát," řekla a já si povzdechla
,,A proč tu jsi ty?" zašeptala jsem po chvilce ticha. ,,Ehm....no nejspíš na to, na co jsi tu ty," řekla nesměle.Tušila jsem co to je ,ale chtěla jsem si být 100% jistá.
,,A to je co?" zeptala jsem se a protočila očima , i když mě nevidí jelikož je tma.
,,No sex," vydechla a já zavřela oči.Mám spát s někým nedobrvolně? Dobrovolně to je zábava ,ale nedobrovolně.
,,A někdy i horší," zašeptala a mě přejela po zádech husí kůže. ,,Jak to myslíš?" bylo divné mluvit a nevidět nikoho. A hlavně s kým se bavíš.
,,Někdy...no prostě...znáš takoví ty hračky...dá se tomu vůbec říkat hračky? No byčík a tak," byla strašně nervozní. Věděla jsem přesně kam míří.
,,Dobrý to stačí," šeptla jsme do tmi. ,,A někdy se musíš vyspat i s holkou a nebo s čtřma klukama a..." zastavila jsem jí. ,,FUJ! to si děláš srandu.Já chci pryč!" tohle byli poslední slova ,které mi stačila ,abych věděla ,že se od suď musím dostat ven. JUSTINE MUSÍŠ MĚ NAJÍT A TO CO NEJDŘÍV!
----------------------------------
Konečně je to tu. Nevěděla jsme jak to napsat ,ale nakonec to nějak dopadlo. Je tu několik zajímavích otázek na které prozatím neznáte odpovědi. :D Jako třeba: Kdo jí unesl? Kde je?Proč tam je? Co se stane? Zachrání jí Justin? Kdo je ta holka? Říká pravdu? A napadlo by mě jich ještě víc ,ale to ,už necchám na vás:D :D BUDU RÁDA ZA KOMENENTY A VOTES.
-xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...