OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
Koukala jsem naseriál a ntrvalo to ani půl hodiny a Justin se zaklepáním vstoupil do vnitř mého pokoje.
,,Co potřebuješ?" nadzvedla jsem obočí a vypla seriál.Koukala jsem na prolhlané krásky.Ten seriál je prostě nejlepší a já ho miluju.
,,Nic jsen, můžu se jít koukat s tebou?" zeptal se a já nadzvedla obočí.
,,Tak pojď," řekla jsem mu a ukázala vedle sebe.Usmál se a sedl si vedle mně.
,,Na co koukáš?" když se podíval na obrazovku tak se uchechtl.
,,Co je?" zavrčela jsem a bouchla ho do ramenen.Ať mě neserem.
,,Nic jen, vážně se an to koukáš? Je to strašná kravina," zasmál se a já protočila očima.
,,Tak vypadni," schodila jsem ho z postele a lehla si do prostřed.
,,Au," zakřičel jak malá holčička. To mě dovedlo k tomu ,abych se zčala smát a to jsme taky udělaa.
,,Znej si jako Panna do ,který teď zajíčdí její první," po těhle slovech který jsme řekla jsem se začala ještě víc smát.
,,Hahaha," protočila očima ,ale po chvíli se začal smát mě jak se směju.
,,Stačí," přestala jsem se smát ,i když mi cukali koutky.
,,Já jdu koukat, ty jsi běž dělat co chceš," mrkla jsme na něj a pustila si to. Justin se ke mně přisral a začal taky koukat.
----
,,Tak jako já to nechápu. Je Alison živá nebo mrtvá?" zeptal se naštvaně. Jak to mám asi vědět? Neviděla jsem všechny série, jsem tepre u čtvrté na čtvrtém díle.
,,Nevim ,ale asi jo," mykla jsem rameny a on si povzdechl.
,,Mám hlad, chceš něco donést?" vstal.Vstala jsem taky ,protože nevím co je k obědu.Asi pozdnímu obědu ,protože jdou dvě hodiny.
,,Jdu taky," řekla jsem a šla.Došli jsem do kuchyně kde seděla Cailin a Jazzy.
,,Co je k obědu?" podívala jsme se do hrnce. Plněný knedlíky.Mňam.
,,Čím jsou plněné?" zeptala jsem se a na talíř si dala čtyři. ,,Borůvky,maliny,brokví a jahodama," odpověděla mi Jazzy. Já si je posipala cukrem a dala na to tvaroh. Do mikrovonky jsme to dala ohrát.Nakonec jsem to posipala grankem a dala na to rozpuštěné máslo.Vzala jsem si příbor a a začala jíst.
-------------------------------------
Kratší část ,ale alespoň něco.Jak ,už jsme psala jsou u mě kamarádky a v Neděli jedu naprázdniny k sestřenici takže asi části nebudou vycházet pravidelně, i když teď taky nevicházejí ,ale nejspíš nebudou ani obden. :\ Jinak jedla holka semnou dělala rozhovor. Na knihu ve ,které to je vám dám do komentu(odkaz)
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanfictionOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...